جریان نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس چه بود؟

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خصوص انتشار فیلم نشستن یک خانم روی سقف خودروی پلیس واکنش نشان داد.

جریان نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس چه بود؟
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.
 
وی ادامه داد:‌این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و مامورین به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهارکرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.
 
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم خانم از دستور مامورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد و جوسازی کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند. این درحالی است که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.
 
وی با اشاره به اینکه زن و شوهر متخلف به کلانتری انتقال داده شدند، افزود: متهمان بعد از ۲۴ ساعت بازداشت تحویل مرجع قضایی شدند.
 
سرهنگ موقوفه‌ای تاکید کرد:معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و بطور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد و پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که قانون را رعایت نمی‌کنند می‌داند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • محمد
    3

    بله شما راست میگی ماهم باورکردیم

  • هوالحق
    5

    دست مریزاد برادران غیور انتظامی فقط یک آرزو داریم که برآوردش کنید ممنون میشیم اینکه با تمام قوت اراذل ها را زیشه کن کنید از یک موردشون بترسید واویلا بقیه شیر شدند ای کاش مجلس قانونی تصویب کنه که استفاده از سلاح اعم از سرد و گرمش اعدان بشن تا کسی از جانب این اراذل کتک نخورده نخواهد فهمید من چی میگم

  • بابک
    0

    قاضی هم لابد یک اخوند بوده .

  • ناشناس
    0

    پلیس فقط با زبان تهدید با مردم حرف میزند،اعمال قانون اعمال قانون،هزاران قانون در خصوص حقوق ملت هم هست که اجرا نمی شوند،پس اینها قانون نیستند؟؟؟قانون اساسی که مادر همه قوانین است الان اجرا نمی شود،ملت باید بقیه چه کسی را بگیرند؟؟؟

  • ناشناس
    0

    در مورد سوء استفاده از قدرت و سامانه ۱۹۷ که از خود پلیس برای بازرسی نیروی انتظامی(که عجیبه و ناکارآمد می‌کنه بازرسی رو) استفاده شده هم بنویسید.

  • ناشناس
    0

    بنده خدا دیگه به کجاش رسیده که دست به چنین عملی زده

  • ناشناس
    0

    طرف به طرف شاه مملکت شلیک میکنه و دوتا از محافظاش رو میکشه بخشیده میشه یک خانم روی سقف ماشین پلیس میره بازداشت و به دادسرا ارجاع داده میشه....چقدر تفاوت خدایا

  • ناشناس
    0

    آره مجری قانون!!!حتی بنام قانون هم تبعیض وجود داره من شاهد دو ماجرا بودم که هردو دریک مکان اما درزمان مختلف اولی کارمندی بود که بلحاظ بادبی در اداره ایی با یک نفرقاضی که او هم بایددرجلسه ایی حضور میداشت وقت کافی برای شروع جلسه وجود داشته ولی هنوز تشکیل نشده بود سریعا قاضی زنگ زد ۱۱۰ واو را بازدداشت وزندانی نمود فقط برای یک کلمه که ازدهان او پرید اما درهمان اداره یک نفر ارباب رجوع بازنجیربه کارمندبیچاره حمله کرد و صندلیها را به اطراف پراکنده کرد اما این کارمند بیچاره آنقدر صبور بود که هیچ عکس العملی نشان نداد براحتی ارباب رجوع ازآن اداره خارج شد وآب ازآب تکان نخورد ازنظر شما این دو اتفاق که دریک مکان روی داد آیا تبعیض اعمال قانون نیست . فقط قانون بظاهر نظم آفرین است اما درباطن انواع واقسام جفاها دررعایت حقوق مردم وجود دارد .پس قانون قانون نکنید که من قانون را درکشورهای غیرمسلمان دیدم که عجیب به آن احترام میگذارند دررانندگی که دیگه حرفی نمیزنم

  • ناشناس
    0

    مزخرف ترین شورای حل اختلاف در تهران همین شورای ناحیه ۱۰ است که هر کسی یک کلام حرف حق بزند یا به نحوه عملکرد کارمندان شورا نسبت به ارباب رجوع اعتراض کند سریعاً یا زنگ می زنند پلیس ۱۱۰ یا اینکه علیه تو شکایت تنظیم می کنند!!! حتی سابقه دارد علیه وکیل دادگستری در آن شورا که حین دفاع از موکلش مصونیت قضایی دارد علیه او شکایت انتظامی یا قضایی طرح نموده اند!!!

  • فقط خدا
    0

    عزیزان. من ۴۷سالمه اصلا تابه حال توی مراجع دادگاه حضور نداشتم ولی چند روزی یک نفرکلاهبرداریک خودرو به من داده که ناچار شدم برم دادگاه متاسفانه شاهد هستم مراجعه قانون که بیایند. مشکل مرا حل کند جای من باکلاهبردار جابه جا شد وطرف قاضی فکر می کنید من کلاه سران کلاهبردار گذاشتم وهروز دارم می روم و وقتی می گویم پس چرا هیچ اقدامی نمی کنید حرف سربالا می زند و می گویند اگر دوباره آمدی بازداشت می شوی آخه این چنین قاضی هایی کس یعنی نظارتی نیست بکند یا آدم برود حقش را بگیرد متاسفم از خودم که کجا دارم زندگی می کنم وسلام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها