پلیس راهور اعلام کرد

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی عید غدیر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در عید غدیر و روزهای آتی را تشریح کرد.

محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی عید غدیر

سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی روزهای آتی اظهار کرد: بر اساس محدودیت ترددی که از امروز ۲۶ تیرماه تا سه شنبه ۲۸ تیرماه اجرایی خواهد شد، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۶ صبح روز ۲۸ تیرماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

 

وی ادامه داد: البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره محدودیت تردد خودروهای سواری در محور چالوس نیز اظهار کرد گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی در باره محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محور هراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود. البته درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی نیز گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است. همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز نیز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیرماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴  روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیرماه از جنوب به شمال محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر  ممنوع است. تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از شمال به جنوب تهران-فیروزکوه- قائمشهر ممنوع است.


شیرانی در پایان اظهار کرد:‌ تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ تیرماه، در محورهای آستارا-اردبیل در هر دو مسیر و محور قدیم رشت-قزوین نیز در هر دو مسیر ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۲۷ تیرماه در محورهای آستارا-اردبیل در هر دو مسیر و محور قدیم رشت-قزوین ممنوع است. 

به گفته وی اجرای محدودیت‌های اعلام شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها، کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها