ماجرای تقلب بزرگ در کنکور ۱۴۰۱

طبق ادعای یک منبع مطلع در گفتگو با فرهیختگان سوالات کنکور تجربی امسال یک روز پیش از آزمون لو رفته است و این سوالات در اختیار افراد خاص قرار گرفته است.

ماجرای تقلب بزرگ در کنکور ۱۴۰۱

به گزارش خبر فوری، در همین حال روزنامه اعتماد در گزارشی فاش کرده داوطلبان مشکوک به تقلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ با اعمال فشار نمایندگان مجلس به سر کلاس رشته های پزشکی و دندانپزشکی برگشته اند.

به نظر می‌رسد داوطلبان طبقه فرودست و متوسط در رقابت با سهمیه‌ای‌ها، داوطلبان آموزش دیده توسط مدرسین گران‌قیمت و حالا متقلبین ثروتمند دیگر هیچ شانسی برای ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر ندارند.

جزئیات بیشتر را در گزارش زیر تماشا کنید.

 

حجم ویدیو: 9.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:34 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    5

    قدرت اول منطقه نمیتواند حتی یک کنکور سالم برگزار کند.

  • 4

    فساد سیستماتیک یعنی همین.اگرم حرف بزنیم میشیم دژمن.
    ما رکورد زدیم...

  • Mm
    4

    این نمونه ای از عدالتی است که به نام اسلام و حضرت علی (ع)دارد اجرا می شود. احتمالا کنکور راهم می خواهند بردارند تاهر اسگلی را دلشان خواست به دانشگاه بفرستند. واقعا از دکتر زلفی گل انتظار این را نداشتیم.

  • amir
    2

    ولله اگه امام علی الان زنده بود شما میکشتینش چون نمیتونستین از منافعتون بگذرین.فکر کردین تحمل میکردین اگه میگفت دست به بیت المال نزنین؟ فکر م/کردین تحمل میکردین اگه میگفت ناحقی نکنین.فکر کردین تحمل میکردین که دستتون به ثروت نمیتونه برسه؟ ممنون که انقدر آرمان های انقلاب رو خوب دارین اجرا میکنین و اوج عدالت اسلامی رو برای مردم فراهم کردین. ممنون

  • سید حسن
    0

    خدا نابودتون کنه که حتی سلامت مردم هم خرید و فروش میکنید

  • M
    1

    اگر پول داشتم فرزندانم میفرستادم کشور دیگه اما به هزینه این از خدا بی خبره نمکردم کشوری که نمیتونه یک کنکور عادلانه بر پا کنه جای ماندن مغز متفکر نیست

  • محمد
    1

    باسلام و عرض ادب
    خدا شاهد هست این چند روز که متوجه شدم افرادی که پارسال با پول سوالات را خریدند و الان در دانشگاه، رشته های پزشکی را می گذرانند دیوانه شدم چون اینها قرار است در آینده دکترهای من و مردم جامعه من باشند. دلم به حال مردم کشورم می سوزد که اینهمه ظلم را باید تحمل کنند و کسی صدای آنها را نمی‌شنود. این قبیل تقلبی ها را باید نماینده هر استان یا شهرستان پیگیری کنند تا حق به حقدار برسد اما متأسفانه خود نماینده شده شریک دزد.
    ای اهل قلم تو را به خدا شما پیگیری کنید. دل تون به حال خانواده خودتان بسوزد که قرار هست پیش چنین پزشکانی ویزیت شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها