در اولین هفته تحصیلی سال چند درصد دانش‌آموزان غایب بودند؟

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تنها تعداد ۱۶ درصد دانش آموزان در روزهای گذشته غایب بودند، گفت: موضوع دانش‌آموزانی که قادر به حضور در مدارس نیستند در جلسه ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد.

در اولین هفته تحصیلی سال چند درصد دانش‌آموزان غایب بودند؟

صادق ستاری فرد اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، دانش‌آموزان، ملزم به بازگشت به مدارس و شروع آموزش حضوری هستند. یعنی دوره آموزش صرفاً مجازی به پایان رسیده و از این به بعد آموزش‌ها قرار است فقطا در مدارس و حضوری دنبال شود.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شد مدارس از 14 فروردین 1401 بازگشایی شود و از عصر روز 12 فروردین نیز ستادهای اسکان مدارس تعطیل شدند تا برای حضور دانش‌آموزان، کلاس‌های درس ضدعفونی و گندزدایی شوند.

ستاری فرد ادامه داد: بعد از مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، شیوه نامه‌ای در مورد بازگشایی مدارس تدوین و به استان‌ها ابلاغ شد که در آن چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمان کلاس‌های درسی، شرایط سرویس تردد دانش آموزان و .... به صورت دقیق ذکر شده است.

اُفت تحصیلی شدید دانش آموزان

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با توجه به ضرورت از سرگیری آموزش‌های حضوری گفت: خوشبختانه تاکنون درصد زیادی از معلمان و دانش‌آموزان واکسینه شده‌اند. از طرفی بنا بر اقتضائات یادگیری، یاددهی، ارزشیابی و تحلیل نمرات ارزشیابی امتحانات پایان ترم اول سال تحصیلی 1401-1400 که به صورت حضوری برگزار شده بود، متأسفانه شاهد افت تحصیلی شدید در دانش آموزان بودیم و برای جبران این افت تصمیم به بازگشایی حضوری مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان گرفته شد.

ستاری فرد بیان اینکه پژوهش‌های انجام شده در مجامع بین المللی نشان داد که مدارس باید بازگشایی شود، گفت: خوشبختانه در جریان بازگشایی با استقبال بی‌نظیری از سوی معلمان و خانواده‌ها روبه‌رو شدیم و در بازدیدهایی که در دو روز اول بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز انجام دادیم به نتایج بسیار خوبی رسیدیم که نشان داد خانواده‌ها و دانش آموزان از بازگشایی مدارس استقبال کرده‌اند.

84 درصد دانش‌آموزان به مدارس آمدند

وی با بیان اینکه در روزهای 14 و 15 فروردین، از حدود 12 هزار مدرسه، توسط تیم نظارتی وزارت آموزش و پرورش،  بازدید میدانی به عمل آمده است، گفت: از مجموع 12 هزار و 536 بازدید مدرسه در هر سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم و در مدارس پسرانه و دخترانه، شهری، روستایی و عشایر، در مجموع حدود 2 میلیون و 332 هزار معلم و دانش آموز در این مدارس ثبت نام شده بود که یک میلیون و 959 هزار دانش آموز، یعنی در حدود 84 درصد دانش آموزان در دو روز اول بعد از تعطیلات در مدارس حضور داشتند.

ستاری فرد گفت: استقبال بی‌نظیر معلمان و خانواده‌ها از بازگشایی مدارس نشان داد خانواده و دانش آموزان نسبت به مدارس و آموزش حضوری احساس نیاز کردند.

استقبال بیشتر دبیرستانی‌ها

وی در خصوص آمار حضور دانش آموزان به تفکیک مقاطع تحصیلی گفت: در مقطع متوسطه اول و دوم استقبال بیشتری نسبت به مقطع ابتدایی داشته ایم. آمار استقبال دانش آموزان از حضور در مدارس در مقطع ابتدایی درحدود  83 درصد و در مقطع متوسطه در حدود 86 درصد بوده است.

ستاری فرد در مورد آمار دانش آموزان غایب در این روزها گفت: فقط 16 درصد دانش‌آموزان در این دو روز غیبت داشتند که از این تعداد حدود 6 درصد به علت بیماری، 58 درصد به دلیل مسافرت، 36 درصد عدم همراهی خانواده بوده است ولی در کل آمار حضور دانش آموزان رضایت بخش بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: علی رغم احساس نیازی که در بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان برای شروع مجدد آموزش‌های حضوری حس شد یکی از مهم ترین دلایل استقبال دانش آموزان از آموزش‌های حضوری تبیین‌ خوب رسانه و صدا و سیما در اقناع افکار عمومی و البته تلاش همکاران آموزش و پرورش در ایجاد حس امنیت در خانواده‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس بود.

ستاری فرد درخصوص دغدغه خانواده‌ها از حضور دانش‌آموزان در مدارس گفت: در مورد دانش آموزان مبتلا، سامانه‌ای تحت عنوان سامانه «ایران من» را پیش بینی کرده ایم که تمام مدیران به آن دسترسی دارند و مشخصات هر دانش آموز که خودش یا خانواده‌اش مبتلا باشند از طریق مربیان بهداشت در سامانه ثبت می‌شود. برای رسیدگی سریع  و درمان دانش آموزان مبتلا، به این سامانه هم وزارت آمورش و پرورش و هم وزارت بهداشت دسترسی دارند.

ستاری فرد گفت: در حال حاضر، تعداد 5  هزار و 800 مراقب بهداشت در مدرسه داریم و تعداد زیادی از همکاران اداره آموزش و پرورش نیز مسئولیت نظارت بر حضور دانش آموزان را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: آموزش «خود مراقبتی» و «دیگر مراقبتی» را در دستگاه تعلیم و تربیت و مدارس ترویج خواهیم داد تا دانش آموزان بتوانند با آموزش‌های لازم، مهارت حفظ سلامت را به دست بیاورند.

ستاری فرد در پایان گفت: موضوع درمان دانش‌آموزان مبتلا و آموزش مجازی دانش آموزانی که مبتلا شده‌اند یا به هر دلیلی قادر به حضور در مدرسه نیستند در جلسه ستاد ملی کرونا 08 مطرح خواهد شد و مصوبات آن جلسه متعاقبا  اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 78
  • ناشناس
    6

    به قران قسم همه این امار دروغه من مدرسه خودم کسی نمیاد اصلا از 300 دانش اموز فقط 50 نفر میان مدرسه بعد شما میگی فقط 16 درصد دروغ گو ها همش دروغ میگین کسی دیگه حاضر نیست این دوماه رو بره مدرسه پس خودتون رو اذیت نکنید و همون غیر حضوری بزارین

    نظرات شما -
    • زمان
      70

      پسر من مدرسه ميره خودم رفتم ديدم همه دانش اموزان امده بودند

  • لیما یوری
    9

    اگرهم کسی میاد ازترس میاد همین امروز مدیر مدرسه فرزندم به من گفت بچه ها نیان مجبوریم ترک تحصیل بنویسیم تو پرونده هاشون،توروخدا فقط یه دروبین صدا وسیما بیاد ازاین مدرسه ازنزدیک عکس وفیلم بگیره اون وقت میفهمید چقدر به بچه ها ظلم شده مدرسه ای که ۸تاکلاس کوچولو داره با ۴۰تا دانش آموز تو هرکلاس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      بله درست میگید ماهم که حضوری میریم بخاطر تهدید معلم ها و مدیر هست و اینکه اصلا موارد بهداشتی رعایت نمیشه

  • ناشناس
    7

    توی این یک ماه دانش آموزان ابتدایی دانشمند نمی شن!
    اگه دلسوز بودین امسال هم محدودیت برای سفرها می ذاشتیدکه ماها که رعایت کردیم کسانی که رعایت نکردن نشیم

    به نظر تصمیمتون از روی لج لجبازیه یا شاید شعله ور کردن مجدد کرونا باشه

    خوب سرمون به مریضی و مرگ ومیر گرم باشه برای شما خوبه

  • ناشناس
    6

    از کلاس 35نفری فرزند من که در مقطع ابتدایی هستش کمتر از 10 نفر به مدرسه رفتند ،اتفاقا همون ده نفر جز کسانی هستند که مسافرت رفتند و رعایت نکردند!
    آخه چرا دورغ میگید ،همین دروغاتون باعث شده که بهتون اعتماد نداشته باشیم!

  • ناشناس
    5

    چرا اینقدر دروغ میگید که دانش آموزا استقبال کردن ، نخیر دانش آموزا از ترسشون اومدن مدرسه وگرنه هیچکدوم راضی نیستن که بیان ، اینقدر بچه ها رو ترسوندین و الزامی و اجباری کردین تا طفلکیا مجبور به اومدن شدن ، کلا کار دولت همینه اجبار و ترسوندن ، اون از واکسن زدن اجباری اینم از مدرسه اجباری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      81

      اونایی که میگی مجازی کنید.
      برای چی مجازی کنن ها؟ میخواید تقلب کنید و الکی قبول بشیدما از اول مهر داریم میریم مدرسه تا به الان فقط یه یکشنبه و سه شنبه مجازی بود که اونم حضوری کردم من خودم هفتمم و دوست دارم برم مدرسه تو مجازی من هیچی نمیفهمم وفقط موقعی تعطیل میکردن که بچه ها مریض بودن و یا به خاطر آلودگی هوا و وقتی مدرسه در اون شرایط تعطیل میکردن تومجازی درس میدادن و من میخوندم درس هارو تا انبار نشه واسه بعد و وقتی حضوری کردن هعی امتحان میگیرن ویا پرسش اونم ۵ درس آخر ۴ درس آخر و....لطفا نگید مجازی کنید
      ما تو مجازی هیچی نمی فهمیم مخصوصا ریاضی

    • 1

      دوباره سه سال دیگه از مردم میخوایید بیان بهتون رای بدن
      خیلی عملکردتان خوبه فقط زور و اجبار

  • ناشناس
    7

    همش دروغ و الکیه
    هیچکس نمیاد شاید کلا ۳۰ درصد در مدرسه حاضر بشن اون هم با نارضایتی و اجبار و ترس
    منم خودم نمیرم
    مدارس رو مجازی کنید

  • ناشنماس
    3

    من نمیدونم این امار درسته یا نه ولی من فرزندم را نفرستادم و نخواهمم فرستاد

    نظرات شما -
    • 1

      ای کاش مردم ما یاد میگرفتن با هم متحد بشن تا هرکی نتونه بهمون زور بگه و یاد بگیرن تصمیمات عاقلانه بگیرن

  • ناشناس
    4

    چرا دروغ میگید همه از ترس دارن میان لا تهدیدایی که کردن مجبور شدن برن

  • امیرحسین
    2

    نه اصن اینجور نیس هیچکی دوست نداره که این دوماه را بره من صرفا از روی اجبار وثبت غیبت ناچار شدم بچمو بفرستم با کلی دلهره والبته این مدت کاملا بی تاثیره

  • ناشناس
    4

    چون اجبار کردن همه رو مجبور کردن

  • زهرا
    1

    دروغ گفتن براتون خیلی راحته ۱۶ درصد رفتن .مدرسه ی پسرم که هر کلاسی فقط یک یا ۲ نفر رفتن

  • ناشناس
    3

    چرا این قدر دروغ میگید اتفاقا 16 درصد رفتن 84 درصد نرفتن از ما ورود انقلاب همش دروغ دروغ پشت دروغ دبیرستانی ها بنده خدا به خاطر تهدید هایی که میشند مجبورند برند بابا گورستان را گم کنید برید از سرزمین بس دیگه

  • ناشناس
    3

    وقتی تهدید میکنین واجبار یه عده ای میترسن ومیفرستن منکه نفرستادم ونمیفرستم ترک تحصیل بزنین خودتون میخواین که بچه ها ترک تحصیل بشن

  • 2

    هیچکس راضی نیست بیاد مدرسه این هنر وباعث افتخار نیست که بچه ها را باتهدید واجبار کشوندین مدرسه

  • مینو
    1

    از مدارس دیگه اطلاعی ندارم ولی خودم پسرمو نفرستادم چون نمیتونم تو آزمون و خطا آموزش پرورش جون بچمو بسپارم

  • عزرائیل
    7

    ظاهرا" توی فرهنگ شیعه دروغگویی و جعل و تزویر گناه نیست و عمل مبارکیه ...

    نظرات شما -
    • با افتخار شیعه هستم💪
      5

      چه ربطی به شیعه داره کار اینا برا چی دین و سیاستو با هم قاطی میکنید برا چی به شیعیان توهین میکنید !!!!

    • آموزگار
      1

      لطفا به مذاهب توهین نکنید و خشک مقدس نباشید. جرات دارید بروید یقه مسئول ا بگیرید چه ربطی به مذهب دارد.

  • مهدی
    2

    تازه یادم رفت بگم اون زنه وزیر آموزش هم اعدام شد روسری نمیپوشی

  • صبا
    2

    من که نفرستادم ولی اونایی که فرستادن تهدید شدن که فرستادن خدا ازشون نگذره

  • Hg
    1

    این امار ارقامی که میدن دروغه من خودم. دیدم اون مدرسه به اون بزرگی که کمه کمش 320 نفر جا میشه کلا 30 نفر اومده بودن باور نکنید این حرفا رو. اینا اموزش پرورش نیستن که اینا اموزش کرونا هستن

  • الهام عبدالهیبندسلا
    3

    ماحضوری نمی خواهیم به فکرنگرانی های مردم باشید ماگرسنه این پول دکترنداریم

  • معترض حضوری شدن
    2

    اونایی که میگن حضوری خوبه مطمئنا توی این یه ماه میخوان پروفسور بشن جمع کنید این مسخره بازیارو واقعا متاسفم برای طرز فکرتون

  • فریاد عدالت
    1

    من نه از تهدید میترسم نه از اخراج شدن ‌##کرونا با کسی شوخی ندارد### بچه ابتدایی را نمیفرستم

  • مقدم
    1

    علیرغم شو تلویزیونی وزیر ودیگر مسئولان آموزش و پرورش.نه از تهویه مطبوع خیریه ونه از مواد ضدعفونی کننده.ووقتی به مسئولان مدرسه اعتراض می‌کنیم میگویند هیچگونه بودجه برای مدارس درنظر گرفته نشده و تمام صحبتهای آقایان در تلویزیون دروغه...

  • ناشناس
    0

    ۱۶درصد نیست
    بیشتره
    کاش ادامه آموزش را اختیاری می کردند
    اونی که می‌خواهد برود به مدرسه
    اونی هم که نمی خواهد نرود.
    حتی حاضریم امتحانات را حضوری بدهیم.
    هیچ آموزشی هم نمی خواهیم.

    نظرات شما -
    • آموزگار
      0

      کرونا که گرفتی می فهمی حضوری دادن یعنی چه.

  • ناشناس
    0

    کشور ما عادت کرده به اجبار چرا انقدر مهاحرت زیاد شده چرا نوجوان ها و جوانان دیگه دوست ندارن اینجا درس بخونن الان خیلی ها بچه هاشون رو فرستادن کشورهای دیگه یکسرس هم در دست اقدامن یک سری ها هم به فکر ترک تحصیل بسه دیگه به فکر مملکت باشید نه منافع خودتون چشم باز کنید میبیند با این نظام آموزشی هیچ کس دیگه درس نمی خونه الان توی روستاها مثل زمان قدیم دخترها پشت قالی هستند پسرها رفتن سراغ کار کردن با پدرهاشون چون انقدر حجم درس ها سنگین که خانواده ها از پسش بر نمیان

  • ناشناس
    3

    کاش فرهنگیان محترم
    اینجا هم به خاطر جون بچه های مردم با اولیایی که نمی خواهند بچه‌هاشون را به هر دلیلی بیارن همسو میشدن به خاطر دانش آموزان و جونشون از خانواده ها حمایت می کردند.
    نه از کاغذ پاره ی بخش نامه
    بچه امروزه پدر و مادر عاقل می خواهد.

  • ناشناس
    0

    چرا آدرس غلط میدی مرد... اگه مردی بگو چند درصد دانش آموزان دوره ابتدایی رفتن مدرسه؟!

  • ناشناس
    27

    همه هستن میان،از خدامونه اموزش از قدیم هم در مدرسه بوده حضوری کامل ،عالی

  • ناشناس
    0

    لطفا یک ماه اخرو هم مجازی کنید آموزشی ندیدن ک امتحان هارو حضوری بدن ان شالله از سال اینده حضوری بشه

  • مجید
    3

    آمار را بر عکس میگویند از بس دروغ شنیدیم دیگه به هیچکدام از حرفها و آمارهای اینها اعتماد نداریم چوپان دروغگو شدن

  • علی
    2

    سلام نه به حضوری ما معلما قول میدم انلاین بهتر درس بدیم افرین والدین دوستون داریم از طرف قشر زحمت کش معلم کار معلمی کار انبیاست نه به حضوری

  • قاسم معلم
    3

    سلام لطفا بعد ماه رمضان مدرسه ها روحضوری باز کنین با زبون روزه سخته حضوری ساعت 6بیدار شی بری سرکار

  • یک مادر
    0

    من مادر به اجبار بچه هامو به مدرسه بردم توی این چندروزهم خبری ازبهداشت ومراقبین بهداشت نبود بی بهداشتی غوغا میکنه توی مدرسه. حیاط مدرسه پرشده ازماسک های استفاده شده وآلوده اونوقت از دانش آموزان میخوان کلاس ومدرسه رو نظافت کنن. توی این هفته هم خبری از درس دادن نبود بچم فقط دفتر نقاشیش پر از نقاشی شده نمیدونستم باحضوری شدن مدرسه قرار ازبچم یه نقاش بسازند.
    همین آماری هم که این هفته رفتن به احتمال زیاد امتحانی بوده خانواده ها می خواستن شرایط بسنجن من بااین وجود دیگه رضایت به مدرسه رفتن بچه هام ندارم. کلاسی که نه تهویه داره نه کولر. نه بهداشتی رعایت میشه .

  • ناشناس
    1

    چرا حرف الکی میزنید یکی مثل دختر من تقلب نمیکنه امتحان ترم اول رو حضوری داد با معدل 19/64صدم قبول شد اونی که میگه انلاین بچه ها تقلب میکنن خودش دست تقلب رو از پشت بسته من دخترم رو حضوری نمیفرستم مدرسه از جونش سیر نشدم

  • ناشناس
    0

    چرا انقدر دروغ میگید؟؟؟ من از هر جا شنیدم و دیدم کسی بچش و نفرستاده و همه مخالفن، از ۳۸ نفر کلاس بچه‌ی من فقط پنج شش نفر رفتن

  • محمدحسین
    0

    این آمار از کجا اومده ۶۰ درصد غایب بودندنه ۱۶ درصد

  • ناشناس
    0

    واقعاً روا هست بچه با زبون روزه ،چند ساعت ماسک بزنه،حالا این یک ماه چنین پرفسور نمیشدن

  • ناشناس
    0

    چرا اینقدر دروغ میگید از مدرسه 500 نفری همش 50 نفر رفتن

  • ناشناس
    0

    تمام اینها دروغه نه کسی از رفتن بچه اش به مدرسه نه در مدارس پروتکل ها رعایت میشه لا خاک برید که یه روده راست تو شکمتون نیست مدارس را به زبان خوش تعطیل کنید خدا ریشه تون را بکنه از یه کلاس ۳۰ نفره فقط ۱۰ نفر تو کلاس حضور پیدا میکنه فقط دروغ به هم ببافید تا بچه های مردم را به کشتن بدید

  • ناشناس
    0

    باعث همه چی خودمون هستیم یعنی چی از ترس میفرستن اگه همه نفرستن مگه میتونن دانش آموز رو محروم کنن اونایی که میفرستن فکر کنم بچه شون به اندازه درس ارزش نداره

  • ازبندرامام خمینی
    0

    آقای وزیر می‌توانستی بااحترام به این ماه مبارک دیرترمدارس بازگشایی کنی اما الان اکثرجوانان ونوجوانان روزه هستند دلشون نمیخواد روزشون باطلبشه واسه 6میندیرتر به مدرسه می‌روند

  • مهناز
    0

    شایدبچه های مقاطع متوسطه کمتر آسیب ببینند اما ابتدایی مخصوصااول تاسوم که اصلا تجربه حضوری ومراقبتهای عمومی دراجتماع رانداشته اند کاملا اشتباه وپرخطراست که حضوری شوند همچنان طبق آمار صداوسیما کردنا قربانی میگیرد وهزینه درمان بسیار روی دوش خانواده هاسنگینی میکند لطفا این 3هفته باقیمانده که هیچ تاثیری در روندیادگیری کودکانمان نداردرابه روال قبل بگذرانید
    من معلمم ودانش آموزانم کاملا ازروند آموزش راضی هستند لطفا شرایط آنلاین رابرگردانید
    شما وارد بانک هاودادگستری وادارات که شوید هچنان فاصله گداری وپلاستیک بین ارباب رجوع را میبینید که همه بزرگسالند اما بچه های بیدفاع وواکسن نزده را در کلاسها رها کردید ومعلم رابازبان روزه وحلق خشک ناچارمیکنید5ساعت حرف بزند انصاف وخداترسیتان کجارفته؟

  • ناشناس
    0

    متاسفم براتون بااین دروغگوهایی که میگین خداازتون نگذره باجون بچه هامون بازی نکنین

  • ناشناس
    0

    من دوتا بچه مدرسه ای دارم نمیفرستم این امار ازکجا امده خدا عالم مدرسه ای که 800تا دانش آموز داره و هرروز معلم ها میگویند پروتکل اصلا رعایت نمیشه چرا بچه‌ها م در معرض بیماری قرار بدم باهر خون جگری بود 8ماه گذشت

  • ناشناس
    0

    واقعا متاسفم برا این سیستم آموزشی فقط استرس به دانش آموز و خانواده هارو میبرید بالا

  • ناشناس
    0

    اینا دلشون برای افت تحصیلی بچه ها نسوخته معلوم نیست چه افکار پلیدی دارن. پسر من روز اول رفت مریض شد چند روزه حالش بده کلی هزینه کردیم کی جواب این تصمیم احمقانه را میده؟

  • ناشناس
    0

    من مدیر و معاون مدرسه کرونا گرفتن پس چرا میان الان هم مدیر مدرسه اصلأ خوب انتقال نامیده

  • 0

    الان ماه رمضان است و من نمیتونم دخترم بفرستم مدرسه اگر بعد ماه رمضان مدارس باز میشد می‌فرستادم دخترم و اینجا هوا خیلی گرمه کولر مدرسه هم انگار نه انگار کولر هستن فقط یک روز دخترم فرستادم مدرسه وقتی برگشت صورتش قرمز شده بود و الان هم دیگه دخترم نمیفرستم مدرسه

  • 0

    اگر از مهر ماه شروع به حضور میکردیم بهتر بود الان هم نمیشه واقعا که تو این چند ماه چی می‌خواین درس بدید

  • باران
    0

    همه‌ی پدر ومادرا تهدید شدن که مهر ترک تحصیل روی پرونده‌ ی بچت میخوره در آخرم میگن اگه بچت بیماری زمینه ای داره نیاد ولی دبیر بهش آموزش مجازی نمیده یعنی غیر مستقیم مجبوری بچتو بفرستی خدا لعنتشون کنه که ارزشی برای جون و سلامتی بچه ها قائل نیستن

  • باران
    0

    تلویزیون نشون میده که هر دانش آموز بلافاصله و رعایت پروتکلهای بهداشتی سرکلاس هستن ولی دروغه من خودم به اداره ی ناحیه یک مراجعه کردم و میگن چیزی تحت عنوان فاصله گذاری اجتماعی برداشته شده و واکسن هم دیگه شرط حضور نیست این یعنی چی؟چرا به اعتراض پدر ومادر اهمیت نمیدید؟

  • ناشناس
    0

    فقط می تونم بگم خدا ازتون نگذره بچه ی۷ساله۵ساعت سرکلاس چطوری ماسک بزنه اونم داخل هوای جنوب با کولرهای گازی ونبود تهویه

  • مهران
    0

    سلام جون بچه من از آزمون خطا و آمازیش خیلی خیلی بیشتر ارزش دارد... زور برای بنده است نه برای فرزند دلبندم

  • اولیا
    0

    از رو اجباره هیچ کس دوست نداره سلامتی فرزندش به خطر بیوفته البته اونایی که دستور حضوری رو‌صادر کردن بچه هاشون تو مدارس لاکچری وتک نفره شاید درس میخونن وخبر مدارس ما رو ندارن

  • ناشناس
    1

    اگه هم رفتند طفل معصوم ها مجبور بودند چون راهی نمونده اولا تودوماه یا کمتر چی میخوان یاد بگیرن ۳ سال از نظر آموزش تو سختی بودن من با حضوری مخالف نیستم ولی این چند روز باقی مونده باید همون روش گروه بندی انجام می‌دادند چون حداقلش خطری برای دانش آموزان ونگرانی والدین نداشته باشه امیدوارم...این روزهای بد تموم بشه

  • مادر نگران
    1

    من مخالف تدریس حضوری هستم
    چون در کلاس ۴۰ نفری در هر ردیف ۴ دانش آموز را کنار هم بگذارند و همه با ماسک از کرونا طوریش نشود از خفگی زیر ماسک و عدم تهویه آیا متوجه درس میشوند با شعور مردم بازی نکنید آقای مسئول با اين طرز برخورد کردن بچه ها را از درس زده تر میکنید
    چند روز دیگر فاجعه ی آمار مبتلایان معلوم می‌شود تا به امروز ستاد کرونا مبتلایان را ۳ برابر اعلام کرده
    خدا رحم کند

  • ناشناس
    0

    آمار خانوادهایی که راضی نیستن روهم بگید

  • ناشناس
    0

    تمام آمار دروغ
    مدرسه ما از ۴۵۰نفر شصت نفر رفتن یعنی ۳۹۰نفر نرفتن مدرسه این فقط آمار یک شیفت
    شیفت مقابل هم چهارصد نفر نرفتن
    مقطع ابتدایی اولیا مخالفت کردند دانش آموزان مقطع ابتدایی نمی توانند به مدت طولانی ماسک بزنن
    وقتی ادارات دولتی بانکها نیروی انتظامی استانداری دادگاه ها واکثر ادارات هنوزبین خودشان و ارباب رجوع فاصله ی اجتماعی را حفظ می‌کنند چرا فاصله ی اجتماعی در مدارس را حذف کردند دریک کلاس چهل نفر هرنیمکت سه دانش آموز می شینن
    مدارس دولتی را با مدارس اروپایی مقایسه میکنند🤦
    دست هر تبلیغات هندی را از پشت بسته ایم. طوری تصویر سازی از مدارس کرده ایم که کشور‌های توسعه یافته هم به گرد پای ما نمی‌رسند؟

  • ناشناس
    0

    واقعا خیلی سخته واسه بچه ۷ ساله
    بچه ای که با روش خودم آموزش دیده حالا میره کلاس اصلا متوجه نمیشه و استرس گرفته و دچار تکرر ادرار شده

  • بهاره
    0

    چرا آخه دروغ میگید که دانش آموزان از بازگشایی مدارس استقبال کردن. ما دانش آموزان فقط به خاطر ترس از اینکه غیبت نخوریم و از نمره انظباط مون کم نشه میریم مدرسه،الان که مدارس باز شده خیلی از دانش آموزان از مسافرت برگشتند شاید علائم کرونا در بدن شان باشه و وقتی میان مدرسه دانش آموزان دیگه هم مبتلا میشن

  • مادر
    0

    چرا حق تدریس را از آنهایی که مبتلا به کروتا هستند را میگیرید
    مدرسه می‌گوید اگر مبتلا شدید سه یا پنج روز بعد بیایید کلاس
    ا
    تازه آن مدت هم مدرسه هیچ تدریسی را به دانش آموز ارائه نمیدهد
    به بخش کرونا زنگ میزنیم که مبتلا به کرونا چند روز قرنطینه باید باشد
    می‌گوید ۱۵ الی یکماه آنهم در صورت نداشتن هیچ علامت
    حالا ما ماندیم حرف کی را گوش کنیم ستاد کرونا یا مدرسه
    هیچکس هم جوابگو نیست

  • گمنام
    0

    سلام یه درصد هم برای ترس از شماها می‌گذاشتند بیشتر به خاطر جاموندن بچه هامون از درس چون دیگه مجازی نبود مجبور شدن فرستادن مثل ما همه استقبال نکردن خیلی هام ترسیدن چه خاکی به سرمون میکردیم

  • ناشناس
    0

    تیتر بزنید در اولین هفته بازگشایی مدارس چه تعداد دانش آموز مریض .مایی که دو سال همه چیز رو رعایت کردیم با یه تصمیم نابخردانه الان بچه هامون مریض شدن کی جوابگو هستش ،شما

  • ایرانی
    0

    با سلام. به عنوان یک معلم و سپس اولیا، با اصل حضوری شدن مدارس موافقم ولی از جهت زمان و شکل برگزاری کاملا مخالفم. از جهت زمانی، بعد از عید نوروز از مواقع خطرناک امکان ابتلا به کروناست و از طرف دیگر به علت مقارنت با ماه مبارک رمضان، کار بر معلمان و دانش آموزان روزه دار دشوار کرده و باعث افت توان بدنی و تسهیل در انتقال بیماری می شود، از سوی دیگر عدم آماده سازی کلاسها و نبود فاصله و تاکید بر عدم گروهبندی باعث طغیان فاجعه بار کرونا در یکک کلاس پر جمعیت 40 نفره، به خصوص در شهرهای بزرگ خواهد شد، همچنین نگهداری کودکان ابتدایی در این کلاس پر جمعیت و بدون گروهبندی و صرفا با زدن ماسک که برای کودکان در مدت 5 ساعت واقعا مشکل است. از اولیای محترم و جمیع همکاران فهیم خواهشمندیم اعتراضات را بیشتر کنند تا آموزش حضوری یا لغو و یا در صورت امکان با محدودیت و گروه بندی باشد. برای نجات جان فرزندانتان به پا خیزید، کسی که صدای معلم را نمی شنود. با تشکر.

  • 💎
    0

    نمیشه تعطیل بشه

  • ناشناس
    0

    لعنت به هر چی آدم بی فکره که با جون بچه ها بازی میکنن

  • ناشناس
    0

    بچه من هنوزرنگ مدرسه رو ندیده به تنهایی امتحان نداده چجور از عهده اش بر بیاد بچه ۸ ساله نمیتونه طاقت ۵ ساعت ماسک رو داشته باشه

  • ناشناس
    0

    میخوایین شرایط کرونا رو با جون بچه ها در نظر بگیرید ببینید بیشتر میشه یا نه ،داخل مدرسه ها هیچ گونه تهویه وضد عفونی وجود ندارد

  • پرنیان
    0

    چرا دروغ میگویید ؟ من تا همین امروز نرفتم بعد معلم ما رو تهدید کرده و گفته که بیشتر از ۲۵ ساعت غیبت داشته باشی تکرار پایه میکنی . مامانم و بابام راضی نیستند که من بروم چون من رفتم و اومیکرون گرفتم دقیق بخواهم بگویم ۲ بهمن بود و ۵ روز حالم شدید بد بود . چرا من باید خودم و خانواده ی خودم را بدبخت کنم به خاطر درس های بدرد نخور؟ اخه ما دقیقا چه چیزی میخواهیم یادبگیریم تو این ۱ ماه ؟ کاش همه متهد میشدند و مدارس انلاین بود . توی کلاس دوستم ۲ نفر اومیکرون و کرونا گرفتند و جفت شون ، مادرهایشان عکس فرستادند و کلی عصبانی بودند . من اومیکرون گرفتم و حالم بد بود . چرا انقدر تصمیمات بیخود و غیرعقلانی میگیرید ؟؟؟ جون ما بچه ها ارزش دارد .

  • صبا
    0

    معلوم نیست چی در سر دارید فقط میتونم بگم خدا لعنتتون کنه
    حتی افراد بیمار از مجازی محروم کردید بعد بیشتریا از حضوری استقبال کردند چرا نمی‌گوید با زورر اجبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها