وضعیت آب و هوا در سوم فروردین ۱۴۰۱

بارش پراکنده در نیمه شمالی کشور

امروز چهارشنبه در نوار شمالی کشور، شمال غرب و در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده انتظار می‌رود و پیش بینی می‌شود امروز دریای خزر مواج خواهد بود.

بارش پراکنده در نیمه شمالی کشور

پنجشنبه با گذر امواج تراز میانی سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی با شدت بیشتری فعالیت خواهد داشت.

خیزش گرد و غبار پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب، غرب، به تدریج مرکز، شرق، شمال شرق و جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده در دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب شرق کشور پیش بینی می‌شود.

جمعه در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

شنبه و یکشنبه در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار می‌رود لازم به ذکر است، چهارشنبه در نواحی شمال شرق و شرق وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

شنبه وزش باد شدید و احتمال خیزش گردوخاک در دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی جنوب شرق و شرق و یکشنبه برای جنوب غرب و بخش‌هایی از نوار شرقی پیش بینی می‌شود. پنجشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما (۳ تا ۵ درجه) و طی پنجشنبه و جمعه در شمال شرق افزایش محسوس دما (۸ تا ۱۲ درجه) انتظار می‌رود.

 همچنین جمعه نیمه غربی خلیج فارس و شنبه خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها