وزیر اسبق آموزش و پرورش در گفتگو با خبرفوری:

وزیر آموزش و پرورش باید با کلاس و مدرسه آشنا باشد

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: سابقه کاری آقای فیاضی با آموزش و پرورش ارتباطی ندارد.

وزیر آموزش و پرورش باید با کلاس و مدرسه آشنا باشد

فخرالدین دانش‌آشتیانی در گفتگو با خبرفوری بیان کرد: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه دولت است و کسی که سابقه مدیریت کلان نداشته باشد نمی‌تواند این وزارت خانه را مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش باید با کلاس و مدرسه آشنا باشد، گفت: خطا در تصمیم‌گیری برای تعلیم و تربیت خسارات جبران ناپذیری دارد.

این گفتگو را بشنوید.

 

حجم ویدیو: 2.12M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    3

    ایناکه کاری به تخصص ندارن فقط یکی باشه که توروضه ها شرکت کرده باشه وگریه کن باشه وفامیل بقول خودشون انقلابیهاواصولگرایان باشه ریش وپشم وجای مهرهم توپیشونی همین تخصص میخوادچکار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      تخصص قاچاق کالا نداشته باشه خوبه دیگه داداش! شما خیلی سخت نگیر

  • فرهنگى
    0

    بله نه اينكه خيلى از مسؤلينمون در كار خود تخصص دارند
    كه به اين يكى ايراد ميگيريد اينم مثل بقيه ،كى به كيه

  • ناشناس
    10

    مهم ترین ویژگی مدیریتی وزیر آموزش و پرورش چیست؟
    ---
    اگر به نقش حیاتی و سرنوشت ساز اصول قرآنی احکام و اعتقادات دین وحیانی بی خدشه ی خداوند در سازماندهی زندگی مردم ایمان راسخ مبتنی بر تجربیات علمی انکار ناپذیر داشته باشیم ، مهم ترین و غفلت ناپذیر ترین لازمه ی ضروی علمی و شغلی وزیر و مدیران آموزش پرورش که وظیفه ی شکل دهی بهینه ی نیازهای فکری و حیاتی ضروری نونهالان را در کشوری که بنام دین حکومت می شود بعهده دارند ؛ آگاهی نظری و پایبندی عملی کامل این وزیر و مدیرآن او به شناختهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی است که ملاکها و معیارها و حد و مرزها و بایدها و نبایدهای و نویدها و هشدارهای اجرای بی کاستی و بی فزونی احکام و اعتقادات قرآنی را در عمل برای همه ی متدینان مؤمن مشخص می نمایند و تعیین می کنند است.
    اگر وجود آگاهی نظری و پایبندی عملی مذکور نزد وزیر آموزش و پروش و مدیران وزارت خانه ی او میسر نباشد شکل دهی اصول فکری و حیاتی زندگی نونهالان کشور ، بر خلاف خواست خداوند ، در تار و پود من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل رایج که دین داری و مذهب داری مردم را اسیر خود کرده اند قربانی می شود .
    قربانی شدن دین داری و مذهب داری مردم در انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات قرآن و عقل ؛ مسیر زندگی این نو نهالان و سایر مردم را از راهی که خداوند برآی آنان خواسته است به سوی دام همیشگی که شیطان پلید بنام دین و مذهب فرا روی زندگی آنان گسترانده است منحرف می سازد و بی تردید حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری آنان را بعلت نادیده گرفتن راهی که خداوند در وحی قرآنی خود از آنان خواسته است ؛ تخریب و نابود و تباه می کند .
    بشر اگر در طول مدت زندگی خود احکام و اعتقادات محکم و مفصل قابل درک و سرشت نشین محدود قرآن را که شیوه ی دین داری و مذهب داری او را توسط وحی الهی تعیین می کنند نادیده بگیرد ، چون وجود قرآن را که در همه جا است نادیده می گیرد ؛ خود را به عذابهای گوناگون الهی در دنیا و اخرت گرفتار می کند و حاصل یک عمر دین دارای خود را بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر به تباهی می سپارد.
    متاسفانه مردم در دین داری و مذهب داری ؛ خود را بنام دین و مذهب در تار پود انبوهی از من در آوردیها و خرافات و جعلیاتی ، با سوء استفاده از نام و حیثیت دینی اهل بیت مظلوم پیامبر ، گرفتار کرده اند که در تضاد آشکار با محکمات مفصل قرآن اند و هیچ دلیلی از قرآن و عقل برای اثبات درستی این ضد ارزشها وجود ندارد ؛ بلکه همه هشدارها قرآن این رفتارها و پندارهای ضد ارزشی را آشکار محکوم می کنند.

    نظرات شما -
    • شیمخ
      1

      شوخیت گرفته؟؟!!خط اول رو خوندیم خسته شدیم ،!!انتظار نداری که مردم همه رو بخوانند ؟؟!!از دو خط اول معلومه همه چی!!!!

    • فرجی
      5

      بوکوفسکی :
      مراقب آدمهایی که تمام راه و روش زندگیشونو فقط از خداشون میگیرن باش، چون اونها در اینکه زندگی خودشونو بکنن شکست خوردند.

    • دکتر سید
      1

      تشکر می کنیم از ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران

  • سیاوش سلطان
    0

    بی دانش آشتیانی انگار شما از کثافط خانه ای که چند وقتی وزیرش بودید هیچ نمی دانید ؟!!!!!
    بیا تا من برایت بگویم
    فساد مالی گسترده که در هیج جای دنیا آموزش و پرورشش فساد مالی ندارد
    ۳۴ نوع مدرسه و ۶۴ روش مدرک تحصیلی !!!!؟
    خروجی شما هم که در جامعه می بینیم
    محاکمه شما و بانیان بی سوادی و از بین بردن سرمایه حال و آینده کشور حتماً انجام خواهد شد ، حالا چه وقت و توسط چه فردی دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد

  • دن کیشوت
    0

    به جرأت می توان گفت : هیچکدام از وزرای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی، حتی با الفبای تعلیم و تربیت آشنا نبوده اند! وزیر آموزش و پرورش باید شخصیتی همچون استاد الهی قمشه‌ای باشد که با فرهنگ و هنر و ادبیات ایران و جهان آشنا و با قرآن و عترت مأنوس و مسلط به فلسفه تعلیم و تربیت است.

  • 110
    0

    مگه سابقه کدامیک از مسئولین با جایگاهی که دارن ارتباط دارد ؟
    طرف رو گذاشتن راه و شهرسازی هنوز فکر می کنه تو وزارت نفته !!!!!!!!

    ملتی که اکثرشون دلال شدن و در فکر کلاهبرداری و بریدن گوش هموطنان و همشهریان خودشون هستن لیاقت زندگی مناسب ندارند .

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    در این نطام ثابت شده سواد و مدیریت و لیاقت و شایستگی و دزد نبودن و..... لازم نیست
    کمی تظاهر و ظاهری سازی و چرب زبانی و ریا و تملق و چاپلوسی و به اصطلاح ولائی و انقلابی !!!! بودن کفایت می کند

  • بازنشسته بیکار
    1

    منم بیکارم دارای سوابق درخشان در حدوزارت کار وزارتی در خدمتم

  • معلم
    0

    وزیر بایستی دارای سبک و فهم نظریه های جدیدباشد مثلا بداند چگونه فرهنگ سلامت وترافیک و فرهنگ مهارتهای اجتماعی و ارتقای تفکر دانش آموزان را در آموزش پرورش ارتقا دهد و دراین خصوص برنامه داشته باشدخوب البته شناخت محیط پیرامونی جهت تعامل نیز لازم است وزیری موفق است که تعداد کشته های جاده ها را کاهش دهد.از فرهنگ ترافیک شما به سطح فرهنگ یک جامعه پی میبرید و این کار آموزش وپرورش است خوب شما و وزیر پیشنهادی در این باره چه برنامه ای دارید ؟

  • معلم
    0

    برنامه ایشان برای عدالت آموزشی چیست؟

  • ستارخان
    0

    تو این کشور سواد معنا نداره........زوال

  • ورسک
    0

    اوس موسی ، رو وزیر کنید

  • عال
    0

    ما وزیر میخواهیم که در برره شهر داری در کارنامه‌وی باشه

  • علی
    0

    می فرمایند صدمات جبران ناپذیر . هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت نسلی با سواد و متعهد به حقوق اجتماعی است . در حال حضر چنین چیزی جزو اهداف آموزشی نیست . در حالیکه بهترین صندلیهای دانشگاهها و سمت های اداری با انواع سهمیه ها پر می شود ، صحبت کردن از صدمات جبران ناپذیر خنده دار است .

  • شهرام.ر
    0

    رییس‌جمهور هم همچنین.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها