وزیر آموزش و پرورش خبر داد

مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی ها هم واکسینه می شوند

صبح امروز طی مراسمی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و وزیر آموزش و پرورش در این مراسم از تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتن مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی خبر داد.

مربیان مهدکودک ها و پیش دبستانی ها هم واکسینه می شوند

صبح امروز با حضور محسن حاجی میرزایی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

محسن حاجی میرزایی در این مراسم گفت: در حوزه کودکان تا قبل از ورود به مدرسه جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون نفر داریم که توسط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تحت پوشش قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بنا بر آمار ۱۴ درصد از کودکان به مهدکودک می‌روند. ۸۶ درصد از کودکان تحت آموزش هدفمند قرار نمی گیرند که با شکل‌گیری سازمان ملی تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش خودش را نسبت به این افراد متعهد می داند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مهدهای کودک باید قاعده‌مند باشند و دارای انضباط بیشتری شوند و از کسانی که در مرحله انتقال قبول زحمت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین در این مراسم در خصوص واکسیناسیون فرهنگیان نیز گفت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته که شروع واکسیناسیون فرهنگیان بود، اعلام کردم که تمام مربیان مهدکودک و مربیان پیش‌دبستانی نیز تحت پوشش واکسیناسیون هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از پنج‌شنبه که آغاز واکسیناسیون فرهنگیان بود تا امروز، ۳۰ درصد جامعه فرهنگیان تحت پوشش واکسن قرار گرفتند. پیش‌بینی می‌کنم در یک هفته تا ۱۰ روز آینده تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد و ما می‌توانیم سال تحصیلی را با اطمینان بیشتری آغاز کنیم.

وی افزود: پیش‌تر با دکتر رئیسی صحبت کردم و ایشان هم علاقه‌مند هستند که سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز شود و ان‌شاءالله کار واکسیناسیون به طور کامل انجام شود تا نگرانی خانواده‌ها هم برطرف شود.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها