بهترین معلم خصوصی ریاضی پنجم دبستان و ابتدایی در تهران و کرج

در این مقاله در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی پنجم دبستان و مدرس خوب ریاضی پنجم ابتدایی در تهران و کرج توضیح داده شده است.

بهترین معلم خصوصی ریاضی پنجم دبستان و ابتدایی در تهران و کرج

استفاده از کلاس خصوصی برای تقویت پایه ریاضی پنجم دانش آموزان می تواند بسیار مفید باشد.

برای اینکه بتوانید بهترین معلم خصوصی ریاضی پنجم دبستان را انتخاب کنید باید اطلاعات خوبی در رابطه با ویژگی های مدرسین خوب داشته باشید. فکر می کنید یک معلم خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه می توان برای ریاضی پایه 5 یک دبیر و مدرس خوب ریاضی را انتخاب نمود؟ در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین ریاضی پنجم و سایر مقاطع ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با مدرسین ریاضی در ارتباط باشید. در وب سایت مذکور برای تمام معلم های ریاضی اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است. بهتر است با معلمی کلاس خصوصی داشته باشید که خود ایشان در دانشگاه خوبی درس خوانده اند. به دانشگاه محل تحصیل معلم ریاضی توجه کنید و حتی اگر لازم دانستید مدرک تحصیلی را هم از ایشان بخواهید. معلمی که خود ایشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و در دانشگاه معتبری درس خوانده اند حتما بهتر تدریس می کند و قابل اعتمادتر هم هستند. نکته دیگر اینکه بهتر است با مدرسی کلاس برگزار نمائید که دبیر رسمی و معلم رسمی آموزش و پرورش تهران یا کرج هستند. به هر حال فقط بلد بودن ریاضی مهم نیست و ممکن است همه بتوانند ریاضی 5 دبستان را درس بدهند. اما در نظر داشته باشید که معلم های رسمی با روحیات دانش آموزان بیشتر آشنا هستند و بهتر می دانند که چگونه تدریس کنند.

مهمترین نکات در رابطه با نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی پنجم
برای اینکه بهترین معلم خصوصی ریاضی پنجم در تهران و کرج را داشته باشید و بهترین نتیجه را بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- برای حصول بازدهی بیشتر با معلم خصوصی ریاضی پنجم دبستان از همان ابتدای ترم کلاس ها را هماهنگ نموده و برگزاری کلاس را شروع نمائید. دانش آموزان برای یادگیری ریاضی به زمان نیاز دارند و باید وقت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشند. اگر کلاس ها زودتر شروع شود زمان بسیار خوبی برای حل تمرین و مثال وجود دارد و به دانش آموز هم فشار نمی آید. البته در ایام امتحانات هم برای رفع اشکال می توان کلاس خصوصی برگزار کرد. اما اگر به صورت پایه ای در ریاضی پایه 5 ضعف هایی وجود دارد بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نمود.

2- بهترین منبع برای تدریس در کلاس های خصوصی کتاب ریاضی پنجم یا جزوه ای است که دانش آموز در کلاس های خودش در مدرسه یادداشت نموده است. از معلم ریاضی بخواهید کتاب درسی را به عنوان منبع اصلی مورد استفاده قرار دهد و حتما طبق سرفصل های تعیین شده توسط مدرس اصلی درس پیش برود. به این ترتیب خیال شما راحت است که تمام مطالب مد نظر تدریس شده است. برای حل تمرینات و مسائل اضافی می توان از کتاب های کمک آموزشی و یا جزوه خود معلم خصوصی استفاده نمود.

3- برای اینکه بتوانید با یکی از بهترین معلم های ریاضی پنجم تهران و کرج کلاس داشته باشید باید حاضر باشید هزینه مناسبی را پرداخت نمائید. خیلی در جستجوی اینکه کلاس ارزان داشته باشید، نباشید. سعی کنید با مدرسین مجرب که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه کاری بالایی دارند کلاس داشته باشید. همانطور که گفته شد اگر معلم رسمی برای کلاس خصوصی هماهنگ کنید بهتر هم هست. مدرسین خوب و مجرب خیلی ارزان تدریس نمی کنند اما در عوض بهتر درس می دهند و از کیفیت تدریس ایشان مطمئن تر خواهید بود. در سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین مجرب و خوب را می توانید مشاهده نمائید.

4- در جدول زیر سرفصل ها و رئوس مطالب کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی ارائه شده است (منبع: کانون آموزش ریاضیات آراز). به جدول زیر دقت کنید. در کلاس های مدرسه این مباحث درس داده می شود و در کلاس های تدریس خصوصی هم باید تلاش شود این مباحث به خوبی ارائه گردد. در فصل اول عدد نویسی و الگوها تدریس می شود و باید دانش آموز به صورت پایه ای این مبحث را یاد بگیرد تا در سایر فصل ها دچار اشکال نشود. کسر و عدد مخلوط هم در فصل بعدی تدریس می شود و از مباحث مهم و اصلی ریاضی پایه 5 است. نسبت، تناسب، درصد و هندسه هم باید در کلاس های خصوصی با دقت بالا مورد بررسی قرار گیرد. مهمترین بحث های دیگری که در ریاضی پنجم ارائه می شود و معلم خصوصی هم باید با دقت بالا مورد بررسی قرار دهد شامل اعداد اعشاری، مساحت و حجم و امار و احتمال است. در جدول زیر این مباحث مهم با جزئیات ارائه شده است.

سرفصل و رئوس مطالب کتاب ریاضی پایه پنجم ابتدایی
فصل
عنوان فصل
دروس فصل‌ها
اول
عددنویسی و الگو
عددنویسی و محاسبات عددی
میلیارد
جمع و تفریق عددهای مرکب (ساعت)
عددهای مثلثی و مربعی روبه‌جلو و عقب
دوم
کسر و عدد مخلوط
جمع و تفریق عددهای مخلوط
کسر بزرگ‌تر از واحد (تبدیل کسر به عدد مخلوط)
ضرب کسرها
تقسیم کسرها
سوم
نسبت، تناسب، درصد
معرفی نسبت
مقدار تناسب
حل مسئله تناسب
درصد
چهارم
هندسه
زاویه، مثلث، نیمساز
چهارضلعی‌ها
انواع تقارن
انتقال و دوران
پنجم
اعداد اعشاری
معرفی رقم‌های 0/01 و 0/001
جمع و تفریق
رابطه کسر و اعشار
ضرب اعداد اعشاری
ششم
مساحت و حجم
لوزی و ذوزنقه
شکل‌های ترکیبی (محیط)
مفهوم حجم و گنجایش
حجم مکعب مستطیل
هفتم
آمار و احتمال
انتخاب نمودار مناسب
میانگین
مد
احتمال تجربی و وابستگی پیشامدها
منبع: ایران مدرس

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • المیرا
    0

    بهترین استاد ریاضی با توجه به تجربه ای که داشتم فقط مهندس فراهانی خیلی عالیههه و ریاضی به سبک داستانی fzp تدریس می‌کنند و واقعا این روش به من کمک کرد که تو کنکورم برای ریاضی مشکلی نداشته باشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها