رئیس اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد؛

اخذ هرگونه هزینه به اسم کلاس جبرانی تخلف است

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی وزارت آموزش و پرورش گفت: اخذ هزینه کلاس های جبرانی روزهای تعطیلی آلودگی هوا و برودت هوا، تخلف است.

اخذ هرگونه هزینه به اسم کلاس جبرانی تخلف است

زهرا مظفر رئیس اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبر فوری اظهار داشت: با توجه به این که چند روزی از سال تحصیلی در کلان شهرها تعطیلات پشت سرهم به دلیل آلودگی هوا و یا برودت هوا داشتیم، بخشنامه ای مبنی بر الزام برگزاری کلاس های جبرانی از طرف وزارتخانه به استان ها و مناطق ابلاغ کردیم.
مظفر افزود: در این بخشنامه ذکر شده است که کلاس های جبرانی در ایام رسمی هفته، شنبه تا چهارشنبه و یا پنجشنبه برگزار شود.
وی با تاکید بر این که به صراحت در بخشنامه قید شده است به هیچ وجه نباید مبلغی بابت این کلاس ها از خانواده ها دریافت شود گفت: اگر والدین با چنین تخلفی مواجه شدند می توانند شکایات خود را در سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ثبت کنند تا بلافاصله پیگیری کنیم.
مظفر ادامه داد: والدین می توانند با ورود به پرتال وزارت آموزش و پرورش و یا مراجعه به سایت https://shekayat.medu.ir/
به این سامانه دسترسی پیدا کنند و پاسخ شکایت خود را نیز در همین سامانه دریافت کنند.
وی عنوان کرد: در همین سامانه، تلفن های کارشناسان درج شده است و در صورت نیاز می توانند شکایت خود را به صورت تلفنی به سمع ما برسانند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سجاد
    0

    تورو خدا خودتون مسخره کنین... آموزش و پرورش بجای تربیت و آموزش درست، از الان قشنگ دلال خونه باز کرده و به بهانه واهی مختلف قشنگ و درست و حسابی از دانش آموزان رشوه میگیرن... وای به حال آیندمون.. اینقد رشوه دادن آموزش دادن ببیید فردا چقد خواهحد گرفت...

  • Vahid
    0

    دروغگویی جزیی از هویت شما شده

  • نگین
    0

    در مدارس غیر انتفاعی بچه ها از امکانات داده شده استفاده می کنند در مدارس دولتی والدین صلاح می بینند که برای تقویت تحصیلی راضی هستند اسم فرزندان خود را بنویسند این کجاش اشکال داره هر والدی که دوست ندارند یا نیازی نمی بینند ننویسد نباید مانعی برای بقیه شوند باید قدردان هم بود از وقتی که دبیران در مدرسه می گذارند با هزینه اندکی که از اولیا می گیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها