واکنش یک عضو شورای شهر به ویدیوی بریده شدن گوش کودک:

هرچه می‌گردیم نه کودک گوش‌بریده را پیدا می‌کنیم و نه فیلمبردار را/ تنها شاهد مدعا یک "چسب" است

یک عضو شورای شهر تهران گفت: ما فیلمی از لحظه بریده شدن گوش کودک ندیدیم. تنها چسبی روی گوش مشاهده می‌شد یعنی در حین انجام آن عمل که فیلمبرداری نشده است.

هرچه می‌گردیم نه کودک گوش‌بریده را پیدا می‌کنیم و نه فیلمبردار را/ تنها شاهد مدعا یک "چسب" است

زهرا صدراعظم نوری٬ عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبر فوری درباره واقعیت‌های بریده شدن گوش کودک توسط شهرداری گفت: من از خدمات شهری و شهرداری منطقه پیگیری کردم و نه کودکی با این ویژگی و نه فیلمبردار ویدیو را پیدا کردم.

این عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر به فیلم منتشر شده توجه کنید٬ می‌بینید که در کادر کاملا بسته است و مشخص نیست که این فیلم در کجا گرفته شده است.

نوری درباره اقدامات صورت گرفته برای یافتن کودک گفت: من هم در اینستاگرامم و هم در سایتم از فعالان فضای مجازی خواستم تا اگر نشانی از کودک پیدا کردند به ما اطلاع دهند اما متاسفانه هنوز کودک پیدا نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است گوش کودک در اثر حادثه‌ی دیگری بریده شده باشد و در نهایت به پای شهرداری تمام شده گفت: ما حتی فیلمی از لحظه بریده شدن گوش کودک ندیدیم. تنها چسبی روی گوش مشاهده می‌شد یعنی در حین انجام آن عمل که فیلمبرداری نشده است.

نوری در پایان درخصوص ماهیت فیلمبردار توضیح داد: ما حتی نمی‌دانیم چه کسی فیلمبرداری کرده و یا حتی فیلمبردار کجاست؟

فراهانی: صحنه سازی بود

رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران نیز از دستگیری دو نفر که حادثه بریده‌شدن گوش کودک کار را صحنه‌سازی کرده بودند، خبر داد.

مجید فراهانی صبح امروز در صفحه توییتر خود نوشت: "با پیگیری‌های انجام شده، معلوم شد گوش کودک کار در حادثه‌ای دیگر در شهرری خراش دیده اما افرادی با صحنه‌سازی با زور و تهدید در جهت القای این بودند که شهرداری گوش وی را بریده و فیلم می‌گیرند.

وی نوشت: دو نفر مورد نظر با استفاده از دوربین‌های اطراف و خودروی آنها شناسایی و بازداشت شدند."

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن
    0

    بیچاره اون دوتا فیلمبردار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها