رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

۱۰۰ تیم بازرسی بر بازار نوروزی در آذربایجان‌غربی نظارت می‌کنند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ تیم بازرسی در این استان با اجرای طرح ویژه بر بازار نوروزی در استان نظارت خواهند کرد.

۱۰۰ تیم بازرسی بر بازار نوروزی در آذربایجان‌غربی نظارت می‌کنند

غلامرضا بابایی افزود: این طرح نظارتی از ۱۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ اجرا می شود.

وی اضافه کرد: طرح تشدید بازرسی ویژه عید نوروز با حضور ۱۰۰ اکیپ بازرسی با مشارکت تمامی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در سطح استان در جهت جلوگیری از ایجاد تلاطم و تورم در سطح عرضه و بازار در حال اجراست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح نظارت و پایش موثر و به هنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با تخلفات احتمالی به ویژه در حوزه انبارها، مراکز نگهداری، بنکداران، پوشاک، کیف و کفش، میوه، آجیل، عمده فروشی و خرده فروشی است.

بابایی گفت: مردم حین خرید از واحدهای صنفی که از نصب قیمت بر روی کالا امتناع می کنند، خرید نکنند زیرا عدم درج قیمت بر روی کالا اصلی‌ترین زمینه گرانفروشی محسوب شده و تخلف صنفی است.

وی افزود: واحدهای صنفی ملزم به ارائه فاکتور فروش بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مردم می توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ با ما در میان بگذارند.

بیش از ۱۰۰ هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی فعال است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها