حمایت جهاد کشاورزی لرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در سفر به شهرستان بروجرد با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه شهرستان بروجرد دیدار کرد.

حمایت جهاد کشاورزی لرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

دکتر اسفندیار حسنی مقدم در دیدار با امام جمعه شهرستان بروجرد از حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت توسعه بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در این راستا با تشکیل ستاد سرمایه گذاری بخش خصوصی، زمینه مشارکت سرمایه گذاران را فراهم کرده و تاکنون چندین سرمایه‌گذار در زمینه‌های پرورش ماهیان خاویاری، احداث گاوداری، پرورش گوسفند طبقاتی، احداث گلخانه و ... به سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان مراجعه و چندین طرح شروع به کار نموده و تعدادی نیز در حال اخذ مجوز می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان به بروز پدیده خشکسالی اشاره کرد و گفت خشکسالی تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرده است که این خسارات به دولت اعلام شده است.

وی به تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت ان شاءالله این انتخابات مثل انتخابات گذشته پرشور و با نشاط و با حضور حداکثری مردم برگزار می شود و پر از خیر و برکت برای کشور خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی، امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه کشاورزی کاری خدایی و معامله با خداست به بروز پدیده خشکسالی اشاره کرد و گفت خداوند برای امسال چنین صلاح دیده است این مصلحت الهی است و ما وظیفه داریم تلاش و دعا کنیم.

وی با ابراز رضایت از تلاش رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت کمک به کشاورزان کار مقدس و خداپسندانه ای است و شما در این زمینه بسیار فعال و کوشا هستید اینکه برای توسعه بخش کشاورزی وقت می‌گذارید قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان بروجرد بر لزوم استفاده مطلوب و بهینه از منابع آب و خاک تاکید کرد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها