کارمند شبکه درمان اشنویه، شهید راه دفاع از سلامت مردم شد

فرهاد احمدزاده از کارکنان شبکه بهداشت و درمان اشنویه به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

کارمند شبکه درمان اشنویه، شهید راه دفاع از سلامت مردم شد

سرپرست شبکه بهداشت ‌و درمان اشنویه روز چهارشنبه اظهار داشت: این مدافع سلامت که ۴۲ سال سن داشت، کارشناس بیهوشی بیمارستان نبی اکرم (ص) اشنویه بود که امروز در بیمارستان طالقانی ارومیه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

حسین زرزا ادامه داد: وی که مادرش نیز هفته گذشته بر اثر کرونا فوت کرده ‌بود، پس از بستری در بیمارستان اشنویه برای مداوا به بیمارستان طالقانی ارومیه انتقال داده شده ‌بود.

وی افزود: پیکر این شهید مدافع سلامت پس از انتقال به این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد: افزایش آمار تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در این شهرستان در روزهای اخیر به مرحله نگران کننده‌ای رسیده و با افزایش تعداد بستری‌شدگان، ظرفیت پذیرش بخش کرونای بیمارستان اشنویه تکمیل شده ‌است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اشنویه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۰ نفر از کادر درمان در این شهرستان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

اشنویه در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و طی هفته‌های گذشته آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سیر صعودی داشته است.

آذربایجان‌غربی طی بیش از هشت ماه شیوع بیماری کرونا در کشور، سه خیز شیوع را پشت سرگذاشته و به نظر می‌رسد شاهد آغاز خیز چهارم این بیماری در استان باشیم که البته به احتمال زیاد خطرناک‌تر از گذشته خواهد بود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها