فرماندار کلاله تأیید کرد:

آتش زدن لوله‌های آبرسانی شهر کلاله/ برخورد قاطع با عاملین این خیانت

فرماندار شهرستان کلاله آتش زدن لوله‌های پلی‌اتیلن طرح آبرسانی به شهر کلاله توسط افراد ناشناس را تأیید کرد.

آتش زدن لوله‌های آبرسانی شهر کلاله/ برخورد قاطع با عاملین این خیانت

فرهاد شیبک ظهر امروز جمعه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ ضمن تأیید آتش زدن لوله‌های پلی‌اتیلن طرح آبرسانی به شهر کلاله، اظهار کرد: ساعات بامداد روز پنج شنبه لوله‌های انتقال این پروژه به قطر ۳۵۵ توسط افراد ناشناس در آتش سوخت.

فرهاد شیبک با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه همان لحظات اولیه از محل مذکور بازدید به عمل آمد و با پیمانکار پروژه در خصوص میزان خسارت وارده گفت‌وگو شد، ادامه داد: رسیدگی به موضوع از طرف مراجع ذیربط به صورت ویژه در دستور کار بررسی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام شنیع توسط فرد یا افرادی در این شرایط بحرانی که مانع رسیدن «آب» برای مردم هستند، نوعی خیانت نابخشودنی است، خاطرنشان کرد: قطع به یقین این فرد یا افراد شناسایی خواهند شد و با عاملین این واقعه به شدت برخورد می‌شود.

62666288

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه همه تلاش خود را معطوف و متمرکز بر تسریع روند اجرای پروژه‌های آب‌رسانی کرده‌ایم تا بتوانیم اقدامات شاخص و خوبی یرای رفع تنش آبی انجام دهیم، افزود: در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغ ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل طرح آبرسانی و رفع تنش آبی شهر کلاله به حساب آب منطقه‌ای استان واریز شده است.

وی طرح آبرسانی شهر کلاله شامل تجهیز و تکمیل چندین حلقه چاه، ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی و خط انتقال وایستگاه پمپاژ است، تصریح کرد: در صورت تکمیل پروژه‌های آبرسانی، بحران آبی شهرستان تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

62666290

 در این آتش سوزی عمدی، ۸ لوله ۱۲ متری کاملاً از بین رفته و ۱۶ لوله نیمه سوخته و ۱۴ لوله ۱۲ متری سالم است.

گفتنی است، در اوج بحران خشکسالی و کم آبی سال گذشته در استان گلستان و کلاله آبرسانی به حدود ۱۲ روستا در شهرستان به صورت سیار و از طریق تانکر انجام می‌شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • خدا
    1

    اون موقع اب رو میفروشید خاین محسوب نمیشید؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چی میگه

  • ناشناس
    2

    کار ساندیس خور های بی وطن بوده.

  • ناشناس
    1

    خیانت نگو انتقام بگو ، چرا با حقوقهای بالا جواب سر بالا میدهید ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها