ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد/ جمهوری اسلامی ایران 4 پهپاد به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد

رئیس جمهور آمریکا مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد.

ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد/ جمهوری اسلامی ایران 4 پهپاد به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد حمله یک‌طرفه را به کشتی‌ها در تنگه هرمز شلیک کرد.

یکی از آنها به طور محکم به عرشه بالایی یک کشتی بزرگ و گران‌قیمت بارگیری برخورد کرد. خسارت وارد شد، اما کشتی به مسیر خود ادامه داد.

ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

بدیهی است که این نقض  توافق آتش‌بس ما است.

photo_2026-06-26_19-26-19

منبع: کانال هم میهن
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • ناشناس

    من جای شماها بودم میترسیدم

    نظرات شما -
    • علی

      شما یعنی کی و ترس از کی؟ این کله زرد؟

  • ناشناس

    نوشته نقض احمقانه اتش بس كامل ترجمه كنيد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      توقع داری واقعیت ترجمه کنن خخخ

  • ناشناس

    چرا با همه تلاش ها براي صلح ، در تنگه هرمز عده اي نميخواهند اين تفاهم به سازش و صلح ختم شود؟ آيا ما مردم ايران جنگ طلبيم ؟ خير ،چرا با آرامش ما بازي ميكنيد چرا با توافقات بين المللي بازي ميكنيد ، اين كار نشانه قدرت نيست. دوباره جنگ و ويراني و بدبختي ميخواهيد ؟ ما مردم امنيت و آرامش و صلح ميخواهيم.

    نظرات شما -
    • علی

      جنگ و صلح با اقتدار معنی پیدا میکنه

    • ناشناس

      بقا و رزق و روزی و ماندن عده ای بستگی به نا آرامی و هرج و مرج و بحران دارد که در ظاهر خود را عدالت محور و آزادیخواه و وطن پرست و صاحب کل می پندارند بنابراین تعجبی ندارد که از شرایط نرمال در هراس و برهم زننده آن باشند زیرا آنرا مخل و آفت بقا خود میدانند

    • ناشناس

      دقیقا درست میگی ...ی عده ای نمیخوان

    • ناشناس

      نتیجه این انتظار جنگ می شه نابودی همه فعالیهتای اقتصادی و فرار مغز و سرمایه .

    • ناشناس

      لایق همینید

    • حسن ستار

      +++++👏👏

    • ناشناس

      بدون رو دروایستی بگو گروه سایه نمی زارن چون همین چند روز دلالی طلا و دلار آنها میلیاردی به دلار آفت کرده و آنها با بلوا میخان باز گران کنند
      ملتفتی گلم

  • ناشناس

    مردم ما جنگ نميخواهند ، نبايد عده كمي با برهم زدن مذاكرات آينده ٩٠ ميليون ايراني را خراب كنند. دست از اين كج رفتاري ها برداريد دست از دشمني با دنيا برداريد

  • ناشناس

    کاملا مشخصه که جنگ دیگری در راه است . کتش جنگ نشه😔

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مسلما با جنگ امریکا از بین نمیره چون 10 هزار کیلوتر آنطرفتره. این کشور نابود می شه.

  • ناشناس

    امیدواریم کسانی که کشور را در دست دارند اشتباهی ویرانگر انجام ندهند که هم خودشان و هم عده ای زیادی از مردم و کشور را به نابودی بکشند

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نگران نباش داداش
      نیابتی های ما در تمام ایالت های آمریکا
      گوش به فرمان هستند

    • ناشناس

      الان چی ناراحتتون کرده که باز به کشتیا حمله میکنید ؟ به شما چه مربوط که میخوان از راه دیگه برن. مگه با عمان هی صحبت نمیکنید ؟؟ دوست دارن از آب عمان برن. میترسین راهزنی نشه کرد ؟ واقعا متاسفم که امنیت و رفاه ایرانی ها رو فدا میکنید. یه دفعه ام شده نشون بدید کمی عادی هستین.

  • ناشناس

    ناراحت توافق اسرائیل و لبنان هستند
    بزن بزن راه انداختن

  • ناشناس

    مثل اینکه اینا نمی‌خوان تنگه هرمز امن باشه فکر کردن چهار راه میدون هست میخوان باج بگیرن

  • ناشناس

    این حملات سپاه در جواب به توافق صلح لبنان با اسرائیل هستش امیدوارم هر چه زودتر حزب الله لبنان خلع سلاح بشه ما هم تکلیف خودمون رو بدونیم.

  • ناشناس

    هدف پر شدن ذخایر نفتیه که داره این اتفاق می افته.

  • ناشناس

    دشمنی مثلا با آمریکا و اسرائیل دارن ولی به کشتی های بقیه کشورا حمله میکنن. به خدا اونایی که بهتون میگن حمله کنید به کشتی هارو بررسی کنید چون احتمال زیاد جاسوس چک اونا مثبته.

  • ناشناس

    بله از قدیم گفتن کرم از خود درخته!😏