یکم بهش اداب ریاست رو یاد بدین .جو گیر شده فکر کرده سرباغچه پدریشه و هی خاک می ریزه.
انگار از غار بیرون اومده
نظرات شما -
زارت
بیل زنی ، باغچه خودت رو بیل بزن ... ربطی به دکتر نداشت
به نطرهای مزخرف ارجاع شود
ناشناس
چقدر آدم خوبیه پزشکیان. آدم درست و یک رنگیه
ناشناس
میخادکل پاکستان درخت کاری بکن خخ
ناشناس
تا بار نده ولکن نیستم 😂
ناشناس
هر کی به فکر... 🤔🤔 به فکر...
ناشناس
روزگار مردم را سیاه کرده و صرف افزایش حقوق یه عده ای پزشک و قاضی و استاد کرده. خدا ازت نگذره. چرا باید بابت یه ویزیت پنج دقیقه ای 1 تومن پول داد؟
.
چه ذوقی کردن ایرانیا با پول ملت گرسنه ایران چه حالی می کنن
علی اکبر
سلام
اگر همین پشتکار را در مسایل اقتصادی هم می داشت چی می شد. ولی حیف
ناشناس
صبح گفتن جمع کن بریم ایران!!! گفته شما برید من هستم تا این درخت انبه بده من بیارم ایران - من انبه را ارزان میکنم ... خخخخخخخخخخخ وای خدا این چجوری دیپلم گرفته این چجوری وزیر بوده!!!!!!!!! حالا نماینده بودن تو ایران که هیچ مهم نیست کاری هم نمیکنند ، مثل ریاست جمهوری! ولی خدا وکیلی وزیر بهداشت باید کلی بودجه تقسیم کنه !!
ناشناس
وای مردم از خنده 🤣😂
ناشناس
مسولان ما برای دیگران خوب کار میکنند
ناشناس
پزشکیان زنگ زده نخست وزیر گفته درخت منو آب میدید؟ شهباز شریف گفته بعله بعله میوه هاش هم دراومده بیا یه سبد انبه ببر-خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
فقط میتونم بگم آدم واقعا سالمی هست.
نظرات شما -
ناشناس
ساکت باشی بهتره
ناشناس
کلا مسولان ایرانی از کوچیک بگیر تا بزرگ واسه غریبه ها خوب کار میکنند به ملت که میرسه همه دیسک کمرهاشون اوت میکنه
Mk
انسان سالم فقط فقط دنیال سازش
ناشناس
متاسفانه توی ایران هیچ کس سر جای خودش نیست، ببینید اگه پزشکیان عمله یا کشاورز می شد وجودش برای ایران چقدر مفید تر از الانش بود...
نظرات شما -
ناشناس
تو فکر کن تپام مجلس و بالاترها رو هم میفرستادن سر زمین چقدر خوب بود واقعا.
ناشناس
دمت گرم عالی بود عالی
ناشناس
امان از بی سیاستی
امان از بی مشاوری
دریغ از یک ذره اموزش بین المللی
قاسمی
این بزرگوار خیلی
ناشناس
ولی چاله هم چاااااله بودا!!!
ناشناس
بخدا هرکی سرکار و باری باشه که براش ساخته شده همه چی گل و بلبل میشه و دعای خیر مردم هم پشتشه
ناشناس
ریاست جمهوری مثل آمریکا نیست که قدرت داشته باشه. شمام الکی طلبکارین
ناشناس
فروتنی خوبه ولی اونم جای خودشو داره، آداب دیپلماتیک چیز دیگری میطلبه.
farzin sadr
بیل زنی بیا باغچه خودت رو بیل بزن . فقط آیه و قران و حدیث و نحج البلاغه تحویل میدی
ناشناس
حیف این آدم که با این گرگها و مافیا در ایران همکار باشه ، با نظامیان پر ادعا و بیسواد
ناشناس
دمش گرم در قامت ریاست جمهور اما همچنان فروتن چشم حسودش ترکیدن داره چون پزشکیان کمبود قدرت ندارد و قدرت و صندلی به کتفش هم نیست تازشم ترسو هم نیست بره قایم شه خدا هم نگهدارش هست
ناشناس
🤣🤣🤣 خداییش خوب بیل می زنه
ناشناس
درود بر رییس جمهور صاف و صادق و بی ریا
نظرات شما -
ناشناس
متاسفانه با رو راستی که این چند وقته سر تفاهم نامه و مذاکره نشون دادن، صداقتشون جای سوال داره
ناشناس
آفرین بعضی از مسولین که بیل رو چپه میگیرن تا کسی نفهمه که اینها قبلا چکاره بودن وبچه ایرانن
ناشناس
من از بی قدری خوار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمی گردد...........
ناشناس
آخه پاکستان چه پخی بوده واسه کشور و مردم ایران میانجی گر باشه ؟ چرا باید به اینجا برسیم ؟
یکم بهش اداب ریاست رو یاد بدین .جو گیر شده فکر کرده سرباغچه پدریشه و هی خاک می ریزه.
انگار از غار بیرون اومده
بیل زنی ، باغچه خودت رو بیل بزن ... ربطی به دکتر نداشت
به نطرهای مزخرف ارجاع شود
چقدر آدم خوبیه پزشکیان. آدم درست و یک رنگیه
میخادکل پاکستان درخت کاری بکن خخ
تا بار نده ولکن نیستم 😂
هر کی به فکر... 🤔🤔 به فکر...
روزگار مردم را سیاه کرده و صرف افزایش حقوق یه عده ای پزشک و قاضی و استاد کرده. خدا ازت نگذره. چرا باید بابت یه ویزیت پنج دقیقه ای 1 تومن پول داد؟
چه ذوقی کردن ایرانیا با پول ملت گرسنه ایران چه حالی می کنن
سلام
اگر همین پشتکار را در مسایل اقتصادی هم می داشت چی می شد. ولی حیف
صبح گفتن جمع کن بریم ایران!!! گفته شما برید من هستم تا این درخت انبه بده من بیارم ایران - من انبه را ارزان میکنم ... خخخخخخخخخخخ وای خدا این چجوری دیپلم گرفته این چجوری وزیر بوده!!!!!!!!! حالا نماینده بودن تو ایران که هیچ مهم نیست کاری هم نمیکنند ، مثل ریاست جمهوری! ولی خدا وکیلی وزیر بهداشت باید کلی بودجه تقسیم کنه !!
وای مردم از خنده 🤣😂
مسولان ما برای دیگران خوب کار میکنند
پزشکیان زنگ زده نخست وزیر گفته درخت منو آب میدید؟ شهباز شریف گفته بعله بعله میوه هاش هم دراومده بیا یه سبد انبه ببر-خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط میتونم بگم آدم واقعا سالمی هست.
ساکت باشی بهتره
کلا مسولان ایرانی از کوچیک بگیر تا بزرگ واسه غریبه ها خوب کار میکنند به ملت که میرسه همه دیسک کمرهاشون اوت میکنه
انسان سالم فقط فقط دنیال سازش
متاسفانه توی ایران هیچ کس سر جای خودش نیست، ببینید اگه پزشکیان عمله یا کشاورز می شد وجودش برای ایران چقدر مفید تر از الانش بود...
تو فکر کن تپام مجلس و بالاترها رو هم میفرستادن سر زمین چقدر خوب بود واقعا.
دمت گرم عالی بود عالی
امان از بی سیاستی
امان از بی مشاوری
دریغ از یک ذره اموزش بین المللی
این بزرگوار خیلی
ولی چاله هم چاااااله بودا!!!
بخدا هرکی سرکار و باری باشه که براش ساخته شده همه چی گل و بلبل میشه و دعای خیر مردم هم پشتشه
ریاست جمهوری مثل آمریکا نیست که قدرت داشته باشه. شمام الکی طلبکارین
فروتنی خوبه ولی اونم جای خودشو داره، آداب دیپلماتیک چیز دیگری میطلبه.
بیل زنی بیا باغچه خودت رو بیل بزن . فقط آیه و قران و حدیث و نحج البلاغه تحویل میدی
حیف این آدم که با این گرگها و مافیا در ایران همکار باشه ، با نظامیان پر ادعا و بیسواد
دمش گرم در قامت ریاست جمهور اما همچنان فروتن چشم حسودش ترکیدن داره چون پزشکیان کمبود قدرت ندارد و قدرت و صندلی به کتفش هم نیست تازشم ترسو هم نیست بره قایم شه خدا هم نگهدارش هست
🤣🤣🤣 خداییش خوب بیل می زنه
درود بر رییس جمهور صاف و صادق و بی ریا
متاسفانه با رو راستی که این چند وقته سر تفاهم نامه و مذاکره نشون دادن، صداقتشون جای سوال داره
آفرین بعضی از مسولین که بیل رو چپه میگیرن تا کسی نفهمه که اینها قبلا چکاره بودن وبچه ایرانن
من از بی قدری خوار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمی گردد...........
آخه پاکستان چه پخی بوده واسه کشور و مردم ایران میانجی گر باشه ؟ چرا باید به اینجا برسیم ؟