وایرال شدن بیل زدن پزشکیان در اسلام آباد/ ویدئو

حضور رئیس‌جمهور در مراسم درخت‌کاری اسلام‌آباد با واکنش طنز کاربران همراه شد.

وایرال شدن بیل زدن پزشکیان در اسلام آباد/ ویدئو

بعضی از کاربران با اشاره به پشتکار وی نوشتند که اگر نخست‌وزیر پاکستان مانع نمی‌شد، پزشکیان تمام اسلام‌آباد را بیل می‌زد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • ناشناس

    یکم بهش اداب ریاست رو یاد بدین .جو گیر شده فکر کرده سرباغچه پدریشه و هی خاک می ریزه.
    انگار از غار بیرون اومده

    نظرات شما -
    • زارت

      بیل زنی ، باغچه خودت رو بیل بزن ... ربطی به دکتر نداشت
      به نطرهای مزخرف ارجاع شود

  • ناشناس

    چقدر آدم خوبیه پزشکیان. آدم درست و یک رنگیه

  • ناشناس

    میخادکل پاکستان درخت کاری بکن خخ

  • ناشناس

    تا بار نده ولکن نیستم 😂

  • ناشناس

    هر کی به فکر... 🤔🤔 به فکر...

  • ناشناس

    روزگار مردم را سیاه کرده و صرف افزایش حقوق یه عده ای پزشک و قاضی و استاد کرده. خدا ازت نگذره. چرا باید بابت یه ویزیت پنج دقیقه ای 1 تومن پول داد؟

  • .

    چه ذوقی کردن ایرانیا با پول ملت گرسنه ایران چه حالی می کنن

  • علی اکبر

    سلام
    اگر همین پشتکار را در مسایل اقتصادی هم می داشت چی می شد. ولی حیف

  • ناشناس

    صبح گفتن جمع کن بریم ایران!!! گفته شما برید من هستم تا این درخت انبه بده من بیارم ایران - من انبه را ارزان میکنم ... خخخخخخخخخخخ وای خدا این چجوری دیپلم گرفته این چجوری وزیر بوده!!!!!!!!! حالا نماینده بودن تو ایران که هیچ مهم نیست کاری هم نمیکنند ، مثل ریاست جمهوری! ولی خدا وکیلی وزیر بهداشت باید کلی بودجه تقسیم کنه !!

  • ناشناس

    وای مردم از خنده 🤣😂

  • ناشناس

    مسولان ما برای دیگران خوب کار می‌کنند

  • ناشناس

    پزشکیان زنگ زده نخست وزیر گفته درخت منو آب میدید؟ شهباز شریف گفته بعله بعله میوه هاش هم دراومده بیا یه سبد انبه ببر-خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • ناشناس

    فقط میتونم بگم آدم واقعا سالمی هست.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ساکت باشی بهتره

  • ناشناس

    کلا مسولان ایرانی از کوچیک بگیر تا بزرگ واسه غریبه ها خوب کار میکنند به ملت که میرسه همه دیسک کمرهاشون اوت میکنه

  • Mk

    انسان سالم فقط فقط دنیال سازش

  • ناشناس

    متاسفانه توی ایران هیچ کس سر جای خودش نیست، ببینید اگه پزشکیان عمله یا کشاورز می شد وجودش برای ایران چقدر مفید تر از الانش بود...

    نظرات شما -
    • ناشناس

      تو فکر کن تپام مجلس و بالاترها رو هم میفرستادن سر زمین چقدر خوب بود واقعا.

    • ناشناس

      دمت گرم عالی بود عالی

  • ناشناس

    امان از بی سیاستی
    امان از بی مشاوری
    دریغ از یک ذره اموزش بین المللی

  • قاسمی

    این بزرگوار خیلی

  • ناشناس

    ولی چاله هم چاااااله بودا!!!

  • ناشناس

    بخدا هرکی سرکار و باری باشه که براش ساخته شده همه چی گل و بلبل میشه و دعای خیر مردم هم پشتشه

  • ناشناس

    ریاست جمهوری مثل آمریکا نیست که قدرت داشته باشه. شمام الکی طلبکارین

  • ناشناس

    فروتنی خوبه ولی اونم جای خودشو داره، آداب دیپلماتیک چیز دیگری می‌طلبه.

  • farzin sadr

    بیل زنی بیا باغچه خودت رو بیل بزن . فقط آیه و قران و حدیث و نحج البلاغه تحویل میدی

  • ناشناس

    حیف این آدم که با این گرگها و مافیا در ایران همکار باشه ، با نظامیان پر ادعا و بیسواد

  • ناشناس

    دمش گرم در قامت ریاست جمهور اما همچنان فروتن چشم حسودش ترکیدن داره چون پزشکیان کمبود قدرت ندارد و قدرت و صندلی به کتفش هم نیست تازشم ترسو هم نیست بره قایم شه خدا هم نگهدارش هست

  • ناشناس

    🤣🤣🤣 خداییش خوب بیل می زنه

  • ناشناس

    درود بر رییس جمهور صاف و صادق و بی ریا

    نظرات شما -
    • ناشناس

      متاسفانه با رو راستی که این چند وقته سر تفاهم نامه و مذاکره نشون دادن، صداقتشون جای سوال داره

  • ناشناس

    آفرین بعضی از مسولین که بیل رو چپه میگیرن تا کسی نفهمه که اینها قبلا چکاره بودن وبچه ایرانن

  • ناشناس

    من از بی قدری خوار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمی گردد...........‌‌‌

  • ناشناس

    آخه پاکستان چه پخی بوده واسه کشور و مردم ایران میانجی گر باشه ؟ چرا باید به اینجا برسیم ؟