پزشکیان: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که برای دولت بود را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد/ در شعام فرماندهان قرارگاه، ارتش و سپاه تفاهم را امضا کردند/ ویدئو
رئیس جمهور گفت: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که برای دولت بود را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد.
مسعود پزشکیان افزود: در شعام فرماندهان قرارگاه، ارتش و سپاه تفاهم را امضا کردند. در شعام نیروهای مسلح، همه راهی که میخواستیم را قبول کردند. سپاه؛ ارتش همه یک حرف زدند در شعام و امضا کردند.
وی گفت: فرماندهان نظامی ما معتقد هستند باید این کار [مذاکره] را انجام دهیم. در شورای امنیت با وحدت و انسجام تصمیم گرفته شد؛ همه یک حرف زدند و متحد بودند.
نتیجه ش چی شد؟ هم اورانیوم غنی شده را دادیم هم جنگ شد و هم کلی خسارت مالی و جانی برامون داشت و آسمون هم که دیگه شده اتوبان!!
در ضمن 300 میلیارد دلار خسارت مستقیم جنگ 40 روزه بوده و تیم مذاکره کننده دنبال 12 میلیارد پول بلوکه شده ست. اینقدر که حساب و کتاب بلد نیستید و ضرر به کشور میزنید بخدا نوبره!!
بله ولی مقصزر جنگ کی بودددد!؟
و لابد باید دوباره بجنگند!؟!؟!
یک دیونه سنگی تو چاهانداخته حالا یکی دیگه اومده درستش کنه
لابد دومی مقصره!!!!!؟؟؟
بیست میلیون بشکه خرج لبنان شودرفت
معلوم حمله اعراب به ایران فراموش کردین
آفا کلا بحث یک مشت دلار پاره و جند بشکه نفت کثیف مطرحه طاهرا
چه بده بگیریه اون پشتتتت
۲۰ م بشکه من از خودم دادم با کلی ارز
بعد از بردااشتن حق العمل ! یه بخشیش رو هوا کنن یه بخشیش رو فضا !!
هر چی بدبختی کشور داره حاصل 48 سال تصمیمات اشتباه بوده نه حاصل فقط دو سال اخیر.
♦️پزشکیان گفته 20 میلیون بشکه نفت به هوافضا دادیم تا بجنگه ( پول ۱۰ روز نفت ایران)
خوب اگه با 10 روز نفت ایران میشد اینجوری کار کرد چرا با دو سال نفت ایران دولتت هیچ کاری نکرده؟ !!!!!؟؟؟؟؟
کار اشتباهی کردید
کار اشتباهی کردید
خیلی راحت میگه دادم رفت !
آیا واقعاً تو نماینده ی مایی ؟!
به به ... به به... حالا بیاید تحویل بگیرید... اون زمانی که گفتم هزاران میلیارد تومن برای این موشک ها و پهباد ها و... میرود و دود میشود نشستید نگاه کردید تا الان که خودشون جلوتون بگویند و گرسنگان نظاره گر باشند، مثل همیشه!!
تو خارج نشین که نه
به دروغ عادتکردیم
اینکه کاره ای نیست از بالا دستی اش دستور میگیره
مسلما نماینده توکه نیست رجب
بازهم منت به مدافعان برای دفاع از کشور . تامین نیروهای مسلح وظیفه شماست ، اینو که دادین تهاتر بود در قبال بدهی
تو همه کشورهای منطقه، عراق و لبنان و ایران هم نیروهای مسلح باید زیر نظر دولت باشه وگرنه خیلی زود از اهداف کشور منحرف می شوند
میشد با اتخاذ سیاست بهتر جنگ نشه اصن که نیاز به بودجه اضافه هم نباشه
آقای رییس جمهور دو برابر این را بهشان بدهید به شرطی که در سیاست جنگ و صلح دخالت نکنند
ما در ساخت موشک وپهپاد و مهمات خود کفا هستیم این پول صرف چی شد!!!!
پول این ملت خرج جنگ برای تحقق ارمانهای ایدئولوژیک یک فرقه می شود
👏🏻👏🏻
آفرین در یک جمله کل سیاست پر سروصدا وپرحاشیه اینارو توصیف کردید کاش بفهمن
وظیفه خودت رو گوش زد نکن مردک اگر اونها بحرف تو کردنند الان پشیمون هستن تازه فهمیدن حرف اقا درست
عمق فاحعه اونجاست که افرادی در جامعه هستند که مثه تو فکر می کنن و فکر می کنن راهشون درسته
احتیاج به این بیست بشکه نبود مگر ما شهرهای موشکی دست نخورده نداریم پس پول برای چه ؟
شاید برای خرید تجهیزات که بازم خودمان صفر تا صد هستیم
پس بیاد برره ووددهه
والا میگن تو جلسه فقط نماینده آقا رای منفی داده. این نظامیا مگه همونجا نبودن ؟؟ ندیدن نظر نماینده ایشونو ؟؟
بیست ملیون بشکه نفت ازکیسه خلیفه بخشیدی،نفتامانابده😡😡
تازه یادت اومده؟ این نیم قرن کجا بودی گلم؟
وزیر رفاه همین دولت میگه دوست داریم بسته معیشتیه دو برابر کنیم اما پول نداریم
ارث باباشون میدونن.
کاش جای جنگ افروزی این میلیونها بشکه نفت خرج ساخت فرودگاه ها و ورزشگاه ها و زیر ساخت هایی در شان ایران میشد. خرج بچه های فقیر روستاها و شهرای ایران میشد. تازه میتونستید با شرکتهای خارجی قرارداد ببندید و ظرفیت تولید نفت و گاز ایرانم ببرید خیلی بالاتر با تجهیزات و تکنولوژی جدید. واقعا چیزای بدیهی هم تبدیل به حسرت کردید.
نفتامانا بده عزیزم دقیقا بچه ی کدام قلعه ای؟🤭
همرو ، راستشو میگه😂
دیگه داره کم میاده زیاد دیگه بهش فشار نیارید
فعلا چیزی رو گردن این بنده خدا نندازید تا یکم آروم بشه
وگرنه کلا همه چیزو میگه
این بنده خدا واقعاً هیچکاره است
اگه هیچکاره بوده بیخود کاندید شده
۲۰ میلیون بشکه نفت مگه مال پدرت بود ؟ نفت خوزستان بود مال مردم خوزستان در وهله اول و بعد همه مردم ایران . یه جوری میگی دولت انگار خیابون پاستور نفت داره ! جنگ بود و باید میجنگیدند و از کشور دفاع میکردند که از دست نره ، منت چی رو میذاری ؟ تو قبل از جنگ قیمتها رو به فلک رسونده بودی ، بهانه نیار
از کشور دفاع میکردن یا میخواستن اسرائیل محو کنن؟؟
خب بفهم
منظورش به کسایی هست که دنبال جنگ هستند نمیگذارند پزشکیان و بقیه جمعش کنند
دفاع از کشور و محو دشمنان ایران حالا اسرائیل یا هر کی
همینه که نمی خواهند جنگ تمام شه
دقیقا
چند سال پیش یک روایت واقعی شنیدم.عزیزی می گفت در ترکیه سالها پیش دوست ژنرالی داشتم تو خیابان دیدمش حالش خوب نبود گفتم چی شده گفت:حرب یوخ پارا یوخ، یعنی جنگ نیست پول هم نیست.بعضی وقت ها چوب لای چرخ توافق گذاشتن بی دلیل نیست.
وقتی میگم نون یک عده از جنگ در میاد این هم شاهدش
آقای پزشکیان دلخوش مذاکره ای؟
منتظری گل بلبل شه؟
منتظری درگیریا تموم شه؟
منتظر زندگی ارومی؟
منتظر باش
ولی مراقب خودت باش
که تو خونت با بمب اتم امریکا و اسرائیل خاکستر نشی
خدایی امثال شما چی مصرف میکنید؟
تو چی منتظر جنگی؟
پزشکیان عزیز میفرمایین برای اینکه گروهی خاص ایران رو به جنگ ابدی نکشونن باج دادین ؟ بازم دمت گرم
درود بر راستگو و راستگویی، بی جهت شما را دوست نداریم، رئیس جمهور محبوب، گفتن این جمله تابو شکنی بود، اینجا دیگر سپاه به مردم جواب بده چه دستاوردی داشته؟ البته می دانیم که ۲۰ میلیون بشکه تنها تکه کوچکی از کوه یخ است!!!
حق نسل ما اینگونه رفت، بدا به حال فرزندانمان.....
دستاورد سپاه و ارتش و نیروهای مسلح همین بس که داری راحت کامنت میذاری و از تو در برابر بمب و موشک اسرائیل و ترامپ دفاع کردند ...
اینا همش برای حقظ سیستمه و نه ایران
دقیقاً
تا هست ازش استفاده میکنند و نباشه میگن گور پدرش
بازم از اون حرفایی زدی که جنجال به پا کنی بی عرضه گی و اشتباهات خودتو بندازی گردن یکی دیگه ، آقای رییس جمهور ما فقط داریم گند کاریهای شمارو به دوش میکشیم .
وزیر رفاه گفت پول نداریم بسته معیشتیه دو برابر کنیم فرداش یه سردار گفت حماس بازسازی خواهد شد
واقعا عجب کوته فکرهایی دارند نظر میدن اینجا
نادانیتون تمامی ندارد
خب در تالار حماقتتون ببندیدلااقل
گند کاری های خودتونو گردن رئیس جمهور نیندازید!
عرضه فقط سه بار عوض شدن تمام سران نظامی کشور در کمتر از یکسال
عالیجناب
اکثریت مردم خیلی وقت هست که دانسته اند که رییس جمهور دراین سیستم هیچکاره هست
وامثال تو با توهین به شعور مردم
بیشتردرلجن فرومیروید
چرا از مردم اجازه نگرفتی که این همه پول را دود کنید.
مردم وطنپرست خیلی هم راضی هستن از اینکه رییس جمهور با تمام توان پشت نیروهای مسلح کشور وایساده تا وطنفروشان را بسوزانند
آبو بریزید اونجا که میسوزه به قول مش مموتی
ناشناس دوم خیلی بچه ای
ناشناس دوم
تو بزرگی کافیه
حتما کم بود 20میلیون چیه.
خب اشتباه کردید. چون نجنگید فقط تو بمبخورد و تمام سیستم دفاعی کشور نابود شد. نمی دادید از اول تسلیم می شد ما هم اینقدر ضرر نمی کردیم.
وظیفه تون بوده نکنه توقع داری ازت تشکر کنن
اشتباه کردی جناب
باید توافق نامه رو می دادی بزرگتر از خودت امضا کنند تا الان بدهکار نباشی
زنده باد شجاعترین و با سوادترین و هیکل ورزشی ترین و صادق ترین و مومن ترین رییس جمهور تاریخ بشریت جناب پروفسور مسعود جان پزشکیان
رییس جمهور عشق مرد میدونی
تک سوار عشقی فاتح دلهایی پس بتازون اسب که خوب می تازونی 💪👌
پسر یا دخترش نیستی؟
پول از ملته و نیروی نظامی هم برای دفاع از ملت جنگیده
منتی نباید باشه
وگرنه دهها مدرسه ی دیگه هم مثل میناب میشد
یا مثل غزه آواره ی کوه و بیابون بودیم
نیروی نظامی از جونش گذشته و میجنگه
نه مثل نیروی سیاسی که داخل پناهگاه قایم باشه
پس اینجوریاست شما میخواستید اسرائیل محو کنید آمریکا از منطقه بیرون کنید حالا دفاع دفاع میکنید
قلط کردید میگی پول این ملت منت ندارد قلط کردی پول این ملت را صرف آدم کشی داخلی و خارجی میکنید.
غلط صحیح است
شرایط کشور از نظر انسجام و اتحاد داخلی خوب نیست چیزی که رهبر شهید همیشه تاکید داشتن ..همه ضرر خواهیم کرد
با چندبرابر کردن کلیه اجناس و چاپ پول و ایجاد تورم خیلی بیشتر از وجه این مقدار نفت از جیب مردم درآوردید ! بعبارتی همه اش از جیب ما رفت بیخود نیست که بسیار فقیرتر از قبل شدیم .
برای دفاع از میهن باید هرکاری میونین انجام بدین. منت می زاری ، این همه مردم پای کارن این حرفا چیه
دفاع از نظام
دفاع از جیب خودشان است که همیشه اینجور وقتها کسبوکارشان رونق دارد که مملکت را به ویرانی و جنگ بکشانند و جیبهای گشادشان را پر پول از کیسهی خلیفه کنند.
مملکت بیصاحب
چه اسم با مسمایی داری
طرزفکرت به اسمت میاد
آنکه مخالف مذاکره و صلح ست ، بدون شک پول باداورده از آب کل آلود را از دست میدهد که تا این حد شعار جنگ جنگ میدهد ، مردم خسته اند ، سفره ها خالی ست ، فقر در حال گسترش ست ، و فقط عده ای بسیار بسیار کم در رفاه هستند ، عده ای که نان سفره هاشان محصول ، بمب و جنگ ست ، انگاری جان و مال نود میلیون انسان برای طمع این اقلیت ذره ای مهم نیست
دقیقا از جنس مردم عادی نیستن 👏🏻
مگه اینها تولید آنلاین داشتند ،
ما جنگ رو شروع نکردیم پس دوستان که کامنت میزارن پولا حیف شد و خرج موشک شد فازشون چیه واقعا انتظار دارین وایسن نگاه کنن
بزن که خوب میزنی
شما ۴۷ ساله با اشعال سفارت جنگ شروع کردید
وقاحت تا بینهایت
خربزه را شماها خوردین
پای لرزش ایران واکثریت مردم باید بشینن؟!!
خربزه را دیگران خوردن
پای لرزش ایران وایرانی بایدبشینه!!!
خیلی از شما ممنونیم آقای پزشکیان، برای صداقتتون🙏🌸ای کاش همه مثل شما راستگو بودن😔
مملکت بی صاحاب بیی
ملت غریبه بودن
اقای رئیس جمهور اینها هیچ وقت اهلی نمی شوند ، کل مملکت را به این قماش بدهی باز کمشان هست ، فقط لب ودهان
عی خودا پول میگیرن میجنگن برادران سپاهی بعد میگن خدمت به ملت ..رها کنین لبنان رو پیر شدیم رفت
وزارت وفاع در تمام کشور ها بودجه بالا دارند.
الان که اگه این نظامی های دلاور و این مردم بی نظیر نبودن که الان پیش مادرو رئیس جمهور ونزوئلا بودی
۲۰ میلیون نفت فدای یک تار موی سپاه.💚💛🧡
ما مردم هم ۱۰ میلیون بشکه میدیم فقط توی سیاست ایران نظامی ها دخالت نکنن
راهی ندارید چون ریشه شمادراب است نه خاک
آمریکا هم نابودش کرد
برای دولت بود یا مردم عجبا
و البته به ازای اون اسرائیل محو شد
یه جوری منت میزاره انگار مال باباشه مرتیکه
کدوم خری روی خودرو و ظلمی که بمردم میشه نظارت داده یک مشت دزد در حال چامیدن مردم خسته شدیممممم
سلام دوستان نیروهای مسلح هر کشور بودجه نظامی آشکار و مخفی دارند منظور رییس جمهور از این سخن چیست.
همین بشکه ها را به آمریکا می دادید و دیگر جنگی در کار نبود. ترامپ عاشق هدیه و اینها است.
آره والا
حیف این نفت و پول هاش که صرف موشک شده ...
باسلام سیاست یعنی همین که بتوانی سایه جنگ را تا جایی که مقدوراست از سر کشورت کم کنی هزینه و خسارت جنگ خیلی بالا است
معیشت رفاه و آرامش اکثریت خرابه
امثال کارگر معلم بازنشسته درگیر خرج ماهیانه هستند و خودرو و خانه و... درست حسابی ندارند و...
خدا از هر ظلمی نمیگذره و ...
مسعود فراموش کرده که چطور رییس شد. فولی که قبل از تنغیذ به دبیر شعام و رهبری داد را از خاطر برده است. شاید حتی نمی داند که موشک ها در ساصد تولید می شود و فرق نمی کند که پرسنل آن از هر جایی مامور به خدمت باشند. مردم را چه فرض کرده ؟
فقط یک سوال ؟؟؟؟
در کدام کشوری ، نیروهای مسلح زیر نظردولت نیستند و رییس جمهور بهیچ عنوان حق عزل و نصب در نیروهای مسلح را ندارد ولی همین دولت باید خرج و مخارج و حقوق پرسنل نظامی و انتظامی را گردن گرفته و تمام تعهدات مالی و هزینه آنها را پرداخت کند؟؟،
رییس جمهور در ایران حتی قدرت عزل و نصب یک سرباز صفر را ندارد ولی باید تمام ملزومات این سرباز را پرداخت نماید،، این مهم در حالی صورت میگیرد که نیروهای مسلح ایران دارای معاونت اقتصادی بوده و بدون اجازه دولت ، معاملات صادرات واردات انجام داده که هیچ دولتمندی از حساب و کتاب و درآمدهای اقتصادی ایشان اطلاعی ندارد و تازه باید بودجه کلانی هم برای ارگانهای نظامی در نظربگیرد
این تنگه چه شنگه ای الم کرد
وقتی میگن::کوتولههای سیاسی: :بر مناسبات مملکت جاکم شدن:یعنی این....طرف میگه(( نفت دولت رو دادیم تا نیروهای مسلح بجنگند.
.طرف اصلا::نمیفهمه در چه جایگاهی هستش و::باید چطوری جرف بزنه... این با(( رجال سیاسی) نیست که::الان کشور آنقدر بلبشو هستش...حالا خوبه نگفت:::نفت مال بابام بوده
از جیب بابات بخشیدی این نفت هوایی که دادی یا اموال این کشور بود ..... خیلی رو دارین
یعنی معادل ده روز بشکه نفت دادید ، این نظامی ها اینهمه کار کردند !! در این دو سال دولت مزخرف تو با اینهمه پول نفت چه کرد ؟؟؟
جمعی کنارگود نشستن میگن لنگش کن
منظورش اینه اینقد زر نزنید اوناییکه دنبال اینید همه تقصیر را سمت دولت همیشه نشونه برید جنگ و تفاهم و مذاکره رو بالاترین مقامات کشور وقتی کفگیر ته دیگه امضا کردن
یه عده همیشه یا نمیفهمن یا خودشونو میزنن به نفهمی و به سودشونه که نفهمن و فقط زر بزنن
اشتباه کردین آقای رئیس جمهور، مردم زیر فشار اقتصادی داره له میشه ، حق مردم ریختین تو گلوی لبنان
این اتحاد شماست؟!!
این رازداری شماست؟!
اصلاً دادی منت باید بگذاری؟!
تو 20سال پیش در ترورهای پیشین چطور زنده موندی؟!
ترور شخصیتی، ترور فیزیکی و و و
دروغت هرچی بزرگتر بهتر
رئیس جمهور بایدبلوغ سیاسی داشته باشه...گفتن این چیزا که به امنیت کشور مربوط میشه از طرف رئیس جمهور چه معنی داره ...مگه وظیفه دولت تامین بودجه نظامی بخصوص در زمان جنگ نیست پس چرا داری جار میزنی تا نامحرم هم بشنود در خانه چه داری و چه نداری و چکار میکنی .چرا به دشمن آمار میدید. مشکلات کشور با گفتن حل نمیشه باید چاره ای اندیشید و در داخل دولت حل بشه .
چرا همیشه مثل روحانی پالس ضعف میفرستید