پزشکیان: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که برای دولت بود را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد/ در شعام فرماندهان قرارگاه، ارتش و سپاه تفاهم را امضا کردند/ ویدئو

رئیس جمهور گفت: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که برای دولت بود را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد.

پزشکیان: ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که برای دولت بود را دادیم به هوافضای سپاه تا بتواند بجنگد/  در شعام فرماندهان قرارگاه، ارتش و سپاه تفاهم را امضا کردند/ ویدئو

مسعود پزشکیان افزود:  در شعام فرماندهان قرارگاه، ارتش و سپاه تفاهم را امضا کردند. در شعام نیروهای مسلح، همه راهی که می‌خواستیم را قبول کردند. سپاه؛ ارتش همه یک حرف زدند در شعام و امضا کردند.

وی گفت: فرماندهان نظامی ما معتقد هستند باید این کار [مذاکره] را انجام دهیم. در شورای امنیت با وحدت و انسجام تصمیم گرفته شد؛ همه یک حرف زدند و متحد بودند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 120
  • ناشناس

    نتیجه ش چی شد؟ هم اورانیوم غنی شده را دادیم هم جنگ شد و هم کلی خسارت مالی و جانی برامون داشت و آسمون هم که دیگه شده اتوبان!!
    در ضمن 300 میلیارد دلار خسارت مستقیم جنگ 40 روزه بوده و تیم مذاکره کننده دنبال 12 میلیارد پول بلوکه شده ست. اینقدر که حساب و کتاب بلد نیستید و ضرر به کشور میزنید بخدا نوبره!!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بله ولی مقصزر جنگ کی بودددد!؟

      و لابد باید دوباره بجنگند!؟!؟!
      یک دیونه سنگی تو چاهانداخته حالا یکی دیگه اومده درستش کنه
      لابد دومی مقصره!!!!!؟؟؟

    • ناشناس

      بیست میلیون بشکه خرج لبنان شودرفت

    • ناشناس

      معلوم حمله اعراب به ایران فراموش کردین

    • ناشناس

      آفا کلا بحث یک مشت دلار پاره و جند بشکه نفت کثیف مطرحه طاهرا

    • ناشناس

      چه بده بگیریه اون پشتتتت
      ۲۰ م بشکه من از خودم دادم با کلی ارز
      بعد از بردااشتن حق العمل ! یه بخشیش رو هوا کنن یه بخشیش رو فضا !!

    • محمد

      هر چی بدبختی کشور داره حاصل 48 سال تصمیمات اشتباه بوده نه حاصل فقط دو سال اخیر.

    • بهنام

      ♦️پزشکیان گفته 20 میلیون بشکه نفت به هوافضا دادیم تا بجنگه ( پول ۱۰ روز نفت ایران)
      خوب اگه با 10 روز نفت ایران میشد اینجوری کار کرد چرا با دو سال نفت ایران دولتت هیچ کاری نکرده؟ !!!!!؟؟؟؟؟

    • مردم

      کار اشتباهی کردید

    • مردم

      کار اشتباهی کردید

  • رجب

    خیلی راحت میگه دادم رفت !
    آیا واقعاً تو نماینده ی مایی ؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      به به ... به به... حالا بیاید تحویل بگیرید... اون زمانی که گفتم هزاران میلیارد تومن برای این موشک ها و پهباد ها و... میرود و دود میشود نشستید نگاه کردید تا الان که خودشون جلوتون بگویند و گرسنگان نظاره گر باشند، مثل همیشه!!

    • ناشناس

      تو خارج نشین که نه

    • ناشناس

      به دروغ عادتکردیم

    • ناشناس

      اینکه کاره ای نیست از بالا دستی اش دستور میگیره

    • ناشناس

      مسلما نماینده توکه نیست رجب

  • ناشناس

    بازهم منت به مدافعان برای دفاع از کشور . تامین نیروهای مسلح وظیفه شماست ، اینو که دادین تهاتر بود در قبال بدهی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      تو همه کشورهای منطقه، عراق و لبنان و ایران هم نیروهای مسلح باید زیر نظر دولت باشه وگرنه خیلی زود از اهداف کشور منحرف می شوند

    • ناشناس

      میشد با اتخاذ سیاست بهتر جنگ نشه اصن که نیاز به بودجه اضافه هم نباشه

  • ناشناس

    آقای رییس جمهور دو برابر این را بهشان بدهید به شرطی که در سیاست جنگ و صلح دخالت نکنند

    نظرات شما -
    • ن

      ما در ساخت موشک وپهپاد و مهمات خود کفا هستیم این پول صرف چی شد!!!!

  • ناشناس

    پول این ملت خرج جنگ برای تحقق ارمانهای ایدئولوژیک یک فرقه می شود

    نظرات شما -
    • ناشناس

      👏🏻👏🏻

    • ناشناس

      آفرین در یک جمله کل سیاست پر سروصدا وپرحاشیه اینارو توصیف کردید کاش بفهمن

  • ناشناس

    وظیفه خودت رو گوش زد نکن مردک اگر اونها بحرف تو کردنند الان پشیمون هستن تازه فهمیدن حرف اقا درست

    نظرات شما -
    • ناشناس

      عمق فاحعه اونجاست که افرادی در جامعه هستند که مثه تو فکر می کنن و فکر می کنن راهشون درسته

    • ناشناس

      احتیاج به این بیست بشکه نبود مگر ما شهرهای موشکی دست نخورده نداریم پس پول برای چه ؟
      شاید برای خرید تجهیزات که بازم خودمان صفر تا صد هستیم
      پس بیاد برره ووددهه

    • ناشناس

      والا میگن تو جلسه فقط نماینده آقا رای منفی داده. این نظامیا مگه همونجا نبودن ؟؟ ندیدن نظر نماینده ایشونو ؟؟

  • ناشناس

    بیست ملیون بشکه نفت ازکیسه خلیفه بخشیدی،نفتامانابده😡😡

    نظرات شما -
    • ناشناس

      تازه یادت اومده؟ این نیم قرن کجا بودی گلم؟

    • ناشناس

      وزیر رفاه همین دولت میگه دوست داریم بسته معیشتیه دو برابر کنیم اما پول نداریم

    • ناشناس

      ارث باباشون میدونن.

    • ناشناس

      کاش جای جنگ افروزی این میلیونها بشکه نفت خرج ساخت فرودگاه ها و ورزشگاه ها و زیر ساخت هایی در شان ایران میشد. خرج بچه های فقیر روستاها و شهرای ایران میشد. تازه میتونستید با شرکتهای خارجی قرارداد ببندید و ظرفیت تولید نفت و گاز ایرانم ببرید خیلی بالاتر با تجهیزات و تکنولوژی جدید. واقعا چیزای بدیهی هم تبدیل به حسرت کردید.

    • ناشناس

      نفتامانا بده عزیزم دقیقا بچه ی کدام قلعه ای؟🤭

  • ناشناس

    همرو ، راستشو میگه😂

  • سعید

    دیگه داره کم میاده زیاد دیگه بهش فشار نیارید
    فعلا چیزی رو گردن این بنده خدا نندازید تا یکم آروم بشه
    وگرنه کلا همه چیزو میگه

    نظرات شما -
    • حسن ستار

      این بنده خدا واقعاً هیچکاره است

    • ناشناس

      اگه هیچکاره بوده بیخود کاندید شده

  • ناشناس

    ۲۰ میلیون بشکه نفت مگه مال پدرت بود ؟ نفت خوزستان بود مال مردم خوزستان در وهله اول و بعد همه مردم ایران . یه جوری میگی دولت انگار خیابون پاستور نفت داره ! جنگ بود و باید میجنگیدند و از کشور دفاع میکردند که از دست نره ، منت چی رو میذاری ؟ تو قبل از جنگ قیمتها رو به فلک رسونده بودی ، بهانه نیار

    نظرات شما -
    • ناشناس

      از کشور دفاع میکردن یا میخواستن اسرائیل محو کنن؟؟

    • ناشناس

      خب بفهم
      منظورش به کسایی هست که دنبال جنگ هستند نمیگذارند پزشکیان و بقیه جمعش کنند

    • ناشناس

      دفاع از کشور و محو دشمنان ایران حالا اسرائیل یا هر کی

  • ناشناس

    همینه که نمی خواهند جنگ تمام شه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دقیقا

  • Iraj

    چند سال پیش یک روایت واقعی شنیدم.عزیزی می گفت در ترکیه سالها پیش دوست ژنرالی داشتم تو خیابان دیدمش حالش خوب نبود گفتم چی شده گفت:حرب یوخ پارا یوخ، یعنی جنگ نیست پول هم نیست.بعضی وقت ها چوب لای چرخ توافق گذاشتن بی دلیل نیست.

  • ناشناس

    وقتی میگم نون یک عده از جنگ در میاد این هم شاهدش

  • ناشناس

    آقای پزشکیان دلخوش مذاکره ای؟

    منتظری گل بلبل شه؟

    منتظری درگیریا تموم شه؟

    منتظر زندگی ارومی؟

    منتظر باش

    ولی مراقب خودت باش
    که تو خونت با بمب اتم امریکا و اسرائیل خاکستر نشی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      خدایی امثال شما چی مصرف میکنید؟

    • ناشناس

      تو چی منتظر جنگی؟

  • ناشناس

    پزشکیان عزیز میفرمایین برای اینکه گروهی خاص ایران رو به جنگ ابدی نکشونن باج دادین ؟ بازم دمت گرم

  • ناشناس

    درود بر راستگو و راستگویی، بی جهت شما را دوست نداریم، رئیس جمهور محبوب، گفتن این جمله تابو شکنی بود، اینجا دیگر سپاه به مردم جواب بده چه دستاوردی داشته؟ البته می دانیم که ۲۰ میلیون بشکه تنها تکه کوچکی از کوه یخ است!!!
    حق نسل ما اینگونه رفت، بدا به حال فرزندانمان.....

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دستاورد سپاه و ارتش و نیروهای مسلح همین بس که داری راحت کامنت میذاری و از تو در برابر بمب و موشک اسرائیل و ترامپ دفاع کردند ...

  • ناشناس

    اینا همش برای حقظ سیستمه و نه ایران

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دقیقاً
      تا هست ازش استفاده می‌کنند و نباشه میگن گور پدرش

  • مهدی

    بازم از اون حرفایی زدی که جنجال به پا کنی بی عرضه گی و اشتباهات خودتو بندازی گردن یکی دیگه ، آقای رییس جمهور ما فقط داریم گند کاریهای شمارو به دوش میکشیم .

    نظرات شما -
    • ناشناس

      وزیر رفاه گفت پول نداریم بسته معیشتیه دو برابر کنیم فرداش یه سردار گفت حماس بازسازی خواهد شد

    • ناشناس

      واقعا عجب کوته فکرهایی دارند نظر میدن اینجا
      نادانیتون تمامی ندارد
      خب در تالار حماقتتون ببندیدلااقل

    • ناشناس

      گند کاری های خودتونو گردن رئیس جمهور نیندازید!

    • ناشناس

      عرضه فقط سه بار عوض شدن تمام سران نظامی کشور در کمتر از یکسال

    • حسن ستار

      عالیجناب
      اکثریت مردم خیلی وقت هست که دانسته اند که رییس جمهور دراین سیستم هیچکاره هست
      وامثال تو با توهین به شعور مردم
      بیشتردرلجن فرومیروید

  • مجتبی

    چرا از مردم اجازه نگرفتی که این همه پول را دود کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مردم وطنپرست خیلی هم راضی هستن از اینکه رییس جمهور با تمام توان پشت نیروهای مسلح کشور وایساده تا وطنفروشان را بسوزانند
      آبو بریزید اونجا که میسوزه به قول مش مموتی

    • ناشناس

      ناشناس دوم خیلی بچه ای

    • ناشناس

      ناشناس دوم
      تو بزرگی کافیه

  • ناشناس

    حتما کم بود 20میلیون چیه.

  • ناشناس

    خب اشتباه کردید. چون نجنگید فقط تو بمبخورد و تمام سیستم دفاعی کشور نابود شد. نمی دادید از اول تسلیم می شد ما هم اینقدر ضرر نمی کردیم.

  • مهدی

    وظیفه تون بوده نکنه توقع داری ازت تشکر کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اشتباه کردی جناب
      باید توافق نامه رو می دادی بزرگتر از خودت امضا کنند تا الان بدهکار نباشی

  • ناشناس

    زنده باد شجاعترین و با سوادترین و هیکل ورزشی ترین و صادق ترین و مومن ترین رییس جمهور تاریخ بشریت جناب پروفسور مسعود جان پزشکیان
    رییس جمهور عشق مرد می‌دونی
    تک سوار عشقی فاتح دلهایی پس بتازون اسب که خوب می تازونی 💪👌

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پسر یا دخترش نیستی؟

  • ناشناس

    پول از ملته و نیروی نظامی هم برای دفاع از ملت جنگیده
    منتی نباید باشه
    وگرنه دهها مدرسه ی دیگه هم مثل میناب میشد
    یا مثل غزه آواره ی کوه و بیابون بودیم
    نیروی نظامی از جونش گذشته و میجنگه
    نه مثل نیروی سیاسی که داخل پناهگاه قایم باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پس اینجوریاست شما میخواستید اسرائیل محو کنید آمریکا از منطقه بیرون کنید حالا دفاع دفاع میکنید

    • ناشناس

      قلط کردید میگی پول این ملت منت ندارد قلط کردی پول این ملت را صرف آدم کشی داخلی و خارجی می‌کنید.

    • ناشناس

      غلط صحیح است

  • ناشناس

    شرایط کشور از نظر انسجام و اتحاد داخلی خوب نیست چیزی که رهبر شهید همیشه تاکید داشتن ..همه ضرر خواهیم کرد

  • مقیمی

    با چندبرابر کردن کلیه اجناس و چاپ پول و ایجاد تورم خیلی بیشتر از وجه این مقدار نفت از جیب مردم درآوردید ! بعبارتی همه اش از جیب ما رفت بیخود نیست که بسیار فقیرتر از قبل شدیم .

  • موج

    برای دفاع از میهن باید هرکاری میونین انجام بدین. منت می زاری ، این همه مردم پای کارن این حرفا چیه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دفاع از نظام

    • ناشناس

      دفاع از جیب خودشان است که همیشه اینجور وقت‌ها کسب‌وکارشان رونق دارد که مملکت را به ویرانی و جنگ بکشانند و جیب‌‌های گشادشان را پر پول از کیسه‌ی خلیفه کنند.
      مملکت بی‌صاحب

    • حسن ستار

      چه اسم با مسمایی داری
      طرزفکرت به اسمت میاد

  • ناشناس

    آنکه مخالف مذاکره و صلح ست ، بدون شک پول باداورده از آب کل آلود را از دست میدهد که تا این حد شعار جنگ جنگ میدهد ، مردم خسته اند ، سفره ها خالی ست ، فقر در حال گسترش ست ، و فقط عده ای بسیار بسیار کم در رفاه هستند ، عده ای که نان سفره هاشان محصول ، بمب و جنگ ست ، انگاری جان و مال نود میلیون انسان برای طمع این اقلیت ذره ای مهم نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دقیقا از جنس مردم عادی نیستن 👏🏻

  • ناشناس

    مگه اینها تولید آنلاین داشتند ،

  • ناشناس

    ما جنگ رو شروع نکردیم پس دوستان که کامنت میزارن پولا حیف شد و خرج موشک شد فازشون چیه واقعا انتظار دارین وایسن نگاه کنن
    بزن که خوب میزنی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      شما ۴۷ ساله با اشعال سفارت جنگ شروع کردید

    • حسن ستار

      وقاحت تا بینهایت
      خربزه را شماها خوردین
      پای لرزش ایران واکثریت مردم باید بشینن؟!!

    • حسن ستار

      خربزه را دیگران خوردن
      پای لرزش ایران وایرانی بایدبشینه!!!

  • ناشناس

    خیلی از شما ممنونیم آقای پزشکیان، برای صداقتتون🙏🌸ای کاش همه مثل شما راستگو بودن😔

  • حسن ستار

    مملکت بی صاحاب بیی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ملت غریبه بودن

  • Ali

    اقای رئیس جمهور اینها هیچ وقت اهلی نمی شوند ، کل مملکت را به این قماش بدهی باز کمشان هست ، فقط لب ودهان

  • از کی

    عی خودا پول میگیرن میجنگن برادران سپاهی بعد میگن خدمت به ملت ..رها کنین لبنان رو پیر شدیم رفت

    نظرات شما -
    • ناشناس

      وزارت وفاع در تمام کشور ها بودجه بالا دارند.

  • ناشناس

    الان که اگه این نظامی های دلاور و این مردم بی نظیر نبودن که الان پیش مادرو رئیس جمهور ونزوئلا بودی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ۲۰ میلیون نفت فدای یک تار موی سپاه.💚💛🧡

  • ناشناس

    ما مردم هم ۱۰ میلیون بشکه می‌دیم فقط توی سیاست ایران نظامی ها دخالت نکنن

  • ناشناس

    راهی ندارید چون ریشه شمادراب است نه خاک

  • ناشناس

    آمریکا هم نابودش کرد

  • ناشناس

    برای دولت بود یا مردم عجبا

  • ناشناس

    و البته به ازای اون اسرائیل محو شد ‌

  • ناشناس

    یه جوری منت میزاره انگار مال باباشه مرتیکه

  • ناشناس

    کدوم خری روی خودرو و ظلمی که بمردم میشه نظارت داده یک مشت دزد در حال چامیدن مردم خسته شدیممممم

  • واحد حقگو

    سلام دوستان نیروهای مسلح هر کشور بودجه نظامی آشکار و مخفی دارند منظور رییس جمهور از این سخن چیست.

  • ناشناس

    همین بشکه ها را به آمریکا می دادید و دیگر جنگی در کار نبود. ترامپ عاشق هدیه و اینها است.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      آره والا

  • ناشناس

    حیف این نفت و پول هاش که صرف موشک شده ...

  • علی

    باسلام سیاست یعنی همین که بتوانی سایه جنگ را تا جایی که مقدوراست از سر کشورت کم کنی هزینه و خسارت جنگ خیلی بالا است

    نظرات شما -
    • ناامید

      معیشت رفاه و آرامش اکثریت خرابه
      امثال کارگر معلم بازنشسته درگیر خرج ماهیانه هستند و خودرو و خانه و... درست حسابی ندارند و...
      خدا از هر ظلمی نمی‌گذره و ...

  • ناشناس

    مسعود فراموش کرده که چطور رییس شد. فولی که قبل از تنغیذ به دبیر شعام و رهبری داد را از خاطر برده است. شاید حتی نمی داند که موشک ها در ساصد تولید می شود و فرق نمی کند که پرسنل آن از هر جایی مامور به خدمت باشند. مردم را چه فرض کرده ؟

  • خان

    فقط یک سوال ؟؟؟؟
    در کدام کشوری ، نیروهای مسلح زیر نظردولت نیستند و رییس جمهور بهیچ عنوان حق عزل و نصب در نیروهای مسلح را ندارد ولی همین دولت باید خرج و مخارج و حقوق پرسنل نظامی و انتظامی را گردن گرفته و تمام تعهدات مالی و هزینه آنها را پرداخت کند؟؟،
    رییس جمهور در ایران حتی قدرت عزل و نصب یک سرباز صفر را ندارد ولی باید تمام ملزومات این سرباز را پرداخت نماید،، این مهم در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای مسلح ایران دارای معاونت اقتصادی بوده و بدون اجازه دولت ، معاملات صادرات واردات انجام داده که هیچ دولتمندی از حساب و کتاب و درآمدهای اقتصادی ایشان اطلاعی ندارد و تازه باید بودجه کلانی هم برای ارگانهای نظامی در نظربگیرد

  • ناشناس

    این تنگه چه شنگه ای الم کرد

  • ناشناس

    وقتی میگن::کوتوله‌های سیاسی: :بر مناسبات مملکت جاکم شدن:یعنی این....طرف میگه(( نفت دولت رو دادیم تا نیروهای مسلح بجنگند.
    .طرف اصلا::نمی‌فهمه در چه جایگاهی هستش و::باید چطوری جرف بزنه... این با(( رجال سیاسی) نیست که::الان کشور آنقدر بلبشو هستش...حالا خوبه نگفت:::نفت مال بابام بوده

  • حق گو

    از جیب بابات بخشیدی این نفت هوایی که دادی یا اموال این کشور بود ..... خیلی رو دارین

  • محمود

    یعنی معادل ده روز بشکه نفت دادید ، این نظامی ها اینهمه کار کردند !! در این دو سال دولت مزخرف تو با اینهمه پول نفت چه کرد ؟؟؟

  • ناشناس

    جمعی کنارگود نشستن میگن لنگش کن

  • ناشناس

    منظورش اینه اینقد زر نزنید اوناییکه دنبال اینید همه تقصیر را سمت دولت همیشه نشونه برید جنگ و تفاهم و مذاکره رو بالاترین مقامات کشور وقتی کفگیر ته دیگه امضا کردن
    یه عده همیشه یا نمیفهمن یا خودشونو میزنن به نفهمی و به سودشونه که نفهمن و فقط زر بزنن

  • ناشناس

    اشتباه کردین آقای رئیس جمهور، مردم زیر فشار اقتصادی داره له میشه ، حق مردم ریختین تو گلوی لبنان

  • عجب

    این اتحاد شماست؟!!
    این رازداری شماست؟!
    اصلاً دادی منت باید بگذاری؟!
    تو 20سال پیش در ترورهای پیشین چطور زنده موندی؟!
    ترور شخصیتی، ترور فیزیکی و و و

  • ناشناس

    دروغت هرچی بزرگتر بهتر

  • سجاد

    رئیس جمهور بایدبلوغ سیاسی داشته باشه...گفتن این چیزا که به امنیت کشور مربوط میشه از طرف رئیس جمهور چه معنی داره ...مگه وظیفه دولت تامین بودجه نظامی بخصوص در زمان جنگ نیست پس چرا داری جار میزنی تا نامحرم هم بشنود در خانه چه داری و چه نداری و چکار میکنی .چرا به دشمن آمار میدید. مشکلات کشور با گفتن حل نمیشه باید چاره ای اندیشید و در داخل دولت حل بشه .
    چرا همیشه مثل روحانی پالس ضعف میفرستید