کارگردان سریال حضرت موسی(ع) ترور بیولوژیک شده است؟!

احمد میرعلایی تهیه کننده سریال حضرت موسی (ع) درباره فرضیه های مطرح شده درباره ترور بیولوژیک کارگردانان این سریال و آخرین وضعیت جمال شورجه گفت: خداروشکر طبق آخرین اظهارنظر پزشکان حال ایشان رو به بهبود است.

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) ترور بیولوژیک شده است؟!

وی با بیان اینکه پزشکان و مسئولان بیمارستان از ما درخواست کرده اند تا برای بهبود شرایط ایشان زمان ملاقات‌ها را کمتر کنیم تا استراحت بیشتری داشته باشد،ادامه داد: ان‌شاءالله به زودی از بیمارستان مرخص می‌شوند و به منزل می‌روند.

تهیه کننده سریال حضرت موسی (ع) با بیان اینکه بدون اظهارنظر کارشناسی نمی‌توان درباره فرضیه ترور بیولوژیک صحبت کرد، گفت: من فکر می‌کنم نمی‌توان بدون نظر کارشناسی دقیق درباره این مسائل صحبت کرد و فکر نمی‌کنم جای نگرانی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند حافظ جان حضرت موسی (ع) و همه پیامبران الهی بوده است، گفت: خواست پروردگار بر نیرنگ و فریب اهل ستم پیروز است و به امید خدا سریال حضرت موسی (ع) هم به لطف الهی ساخته خواهد شد.

گفتنی است جمال شورجه کارگردان با سابقه و ارزشی کشورمان در روزهای گذشته به‌ دلیل عارضه مغزی در بیمارستانی در تهران تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها