ثبت‌نام 357 داوطلب در روز سوم/غرضی، هاشمی‌طبا، بطحائی و سبحانی هم کاندید شدند

ثبت‌نام 357 داوطلب در روز سوم/غرضی، هاشمی‌طبا، بطحائی و سبحانی هم کاندید شدند

سومین روز نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز پنج شنبه ( 24 فروردین ماه) آغاز شد.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت 8 صبح الی 18 بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد.

بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در این گزارش تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ای سومین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می‌‌خوانید:

ثبت نام 357 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم

علی پورعلی مطلق رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: 3577 داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز سوم با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کردند.

روز سوم ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت

سومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل در ستاد انتخابات کشور پایان یافت.

ثبت نام از داوطلبان تا روز شنبه 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

اقتضا ایران، تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه‌وار مشکلات را به موزه‌ها سپرده باشد

حسن سبحانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهور در نشست خبری اظهار داشت: به دلایل معین دوره توسعه یافتن کشور طولانی شده است. یعنی ما در نیل به توسعه یافتگی که موجبات رفاه و آرامش و معنویت انسان ها را تدارک می بیند، با تاخیر تاریخی مواجهیم.

وی افزود:از این روی برای جبران این عقب افتادگی طولانی، ملت ما باید انجام کارهای سختی را متعهد شود. بدون شک حداقل به یک دهه کوشش و هشیاری و کار و مشارکت نفس گیر در همه ابعاد احتیاج است تا جامعه وارد مرحله توسعه یافتگی خویش شود.

این استاد اقتصاد دانشگاه تهران تصریح کرد: تحقق این مهم تشکیل دولت هایی را می طلبد که با تبیین عادلانه و اخلاق مدارانه امور، پیچیدگی های آن را به مردم بگویند و در کنار آنان ، لزوم حل و فصل و گشایش مشکلات سخت و گره ی برداشته ی اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه ایران را زمینه سازی کنند.

سبحانی ادامه داد: اقتضا ایران امروز، تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مشکلات عدیده مردم را به موزه ها سپرده باشد و با جستجوی توانمند سازی دولت، نشان دهد که مشکلات واقعی و فعلی جامعه را می شناسد. دولتی که شجاعانه به ملت بگوید طی کردن این مسیر به تحمل رنج و سختی و فداکاری نیازمند است.

وی در پایان تاکید کرد: مساله امروز ملت، آماده شدن برای بستن کمربندهای کار، تلاش، تحمل ریاضت و پرداختن هزینه های آزادی، استقلال و عدالت به منظور سرعت بخشیدن به حرکت کُند توسعه یافتگی ایران است. و من تشکیل چنین دولتی را تعقیب میکنم.

تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم از مرز 300 نفر گذشت.

تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم از مرز 300 نفر گذشت.

ثبت نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا روز شنبه 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

بطحایی: جزو هیچ جناحی نیستم/ مهمترین مشکل کشور مسئله تولید است

آیت‌الله سیدهاشم بطحائی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: انگیزه من از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی تنها ریاست جمهوری نیست بلکه این است که به آمریکا و کسانی که خیال می‌کنند، جمهوری اسلامی کسی را ندارد، بگویم امثال من را فراوان دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره دیدگاهش درباره زنان تصریح کرد: زن و مرد در زندگی شخصی مکمل هم هستند و زنان جایگاه والای دارند و حقوقشان لازم الرعایه است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه جزو هیچ جناحی نیست، یادآور شد: من با احدی درباره لیست مردم در خبرگان صحبت نکردم. من تنها دو سخنرانی آن زمان در تهران داشتم.در انتخابات خبرگان سمت هیچ لیستی نرفتم. برخی سخن از لیست انگلیسی گفتند درحالیکه به من انگ انگلیسی نمی‌چسبد و یکی از ترفندهای دشمن شخصیت کشی است.

وی در ادامه به کابینه آینده‌اش اشاره کرد و گفت: درباره کابینه من روی 2 چیز فکر می‌کنم، کسی که غیرت دینی و غیرت کار داشته باشد.

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به نفع کسی کنار نمی رود، به مشکلات کنونی کشور، اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل اقتصاد، تولید و صنعت است و باید کاری کرد.

حسن سبحانی نماینده ادوار مجلس شواری اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

یوسف پور عضو سابق جمعیت ایثارگران پس از ثبت نام در انتخابات: اعضای دولتم را از نيروهايي همچون فتاح، طیب نیا، حجتی و ضرغامی انتخاب می کنم ، رقیب جدی ندارم

حجت الاسلام سید هاشم بطحائي گلپايگاني نماينده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبري با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام نويسي كرد.

درصد شرکت کنندگان 11 دوره انتخابات ریاست جمهوری

معاون امنیتی وزارت کشور در جمع خبرنگاران:
13:59 گزارش تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی/تمامی مطالب نامزدها در کانال ها متوجه ستاد انتخاباتی آنها است
ذوالفقاری گفت: تمام مطالب کانال نامزدها متوجه ستاد انتخاباتی است و اگر خارج از آن مطالبی از این کاندیدا یا ستاد انتخاباتیش مطرح شود باید بلافاصله در مرود آن اظهار نظر کنند.

13:50 نام نویسی 439 داوطلب تا ساعت 13

پورعلی مطلق در جمع خبرنگاران خبر داد:
نام نویسی 439 داوطلب تا ساعت 13 روز سوم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری/ اعلام نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس 8 اردیبهشت

12:20 بازدید مدیرکل انتخابات شورای نگهبان از ستاد انتخابات کشور
نیلچی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان به همراه معاونان خود با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند اقدامات در ستاد بازدید به عمل آورد.

سید محمد غرضی در نشست خبری کتاب تبار شناسی دولت و رنج های ملت را معرفی کرد

غرضی در این نشست گفت : من به این کتاب متعهدم و در این کتاب اول کلمه آزادی است به این مفهوم که من می گویم تمام استاندارها را مردم انتخاب کنند

وزیر سابق ادامه داد :وقتی مردم استانداران را انتخاب کنند مردم به سرعت به حکومت نزدیک می شوند و در حال حاضر شکایت از استانداران را باید با رئیس جمهور مطرح کرد که غیر ممکن است. استان های بزرگ را تقسیم می کنم سیستان و بولچستان و فارس و خوزستان را تقسیم می کنم

غرضی افزود : روحانی سه درصد رای داشت. هاشمی پشت او بود، آرایش شد ۵۳ درصد

وی در جمع خبرنگاران گفت: من فوق لیسانس برق دارم و قبل انقلاب در توسعه برق فعالیت میکردم. سال 60 وزیر نفت شدم و وزارت نفت و وزارت نیرو را خوب میشناسم.

این کاندیدای انتخابات افزود: امروز 160 میلیون سیم کارت در دست افراد است و این شبکه‌های اینترنتی و مجازی در دهه شصت پایه‌گذاری شد و پیشرفته‌ترین تکنولوژی در کشور آمده است. مجلس و دولت در دهه شصت با گسترش مخابرات مخالف بودند و در مجلس علیه موبایل حرف میزدند اما این کار انجام شد.

غرضی تاکید کرد: صد و پنجاه سال ملت ایران مقاومت کرد اما هنوز رضایت ملت به دست نیامده است.

غرضی در انتهای بیان کرد : وزن سیاسی احمدی نژاد باید مشخص شود

شرح کامل نشست خبری غرضی در لینک زیر :

چپ ها نمی توانند دولت را نگه دارند و راست ها نمی توانند ملت را نگه دارند!

سید محمد غرضی هم با شعار اجماع ملی و حمله به بیکاری به جمع داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری پیوست

11:04 سید محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی صبح امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. در کارنامه وی، نمایندگی مجلس و وزارت نفت دیده می‌شود. غرضی در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری با کسب 446 هزار و 15 رای رتبه ششم را کسب کرد.

مشاور نهاد ریاست جمهوری کاندیدای انتخابات شد

10:48 علیرضا رجایی مشاور نهاد ریاست جمهوری صبح امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

قالیباف: کسی که برای کسب رأی وعده 100 روزه می‌دهد درکی از مدیریت اجرایی ندارد

10:29 محمدباقر قالیباف در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی با بیان اینکه، سونامی بیکاری فضای اجتماعی و اقتصادی کشور را تا سرحد فروپاشی تخریب کرده است، تاکید کرده است: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می‌گردند بلکه اصلی‌ترین دغدغه عمده بسیاری از قشر متوسط نیز اشتغال فرزندان‌شان شده است. وقتی کسی بی‌هیچ مبنا و فقط برای کسب رأی وعده 100 روزه می‌دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی‌صداقتی روی بیاورد.

شهردار تهران گفته است: حتی بعد از 4 سال نیز هنوز رئیس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه‌نگاری و رسانه‌ای کردن آن روی آورده است؛ با «مدیریت بخشنامه‌ای» که نمی‌شود با سونامی بیکاری مقابله کرد. هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.

هوشنگ امیر احمدی» داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

10:10 هوشنگ امیر احمدی بنیانگذار و رئیس شورای آمریکا-ایران صبح امروز امروز (پنجشنبه، 244 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وی استاد دانشگاه راتگرز (دانشگاه ایالتی نیوجرسی) و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است.

هاشمی‌طبا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

9:28 سید مصطفی هاشمی‌طبا صبح امروز امروز (پنجشنبه، 24 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. هاشمی‌طبا در دولت‌ دوم و سوم وزیر صنایع و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت ششم و هفتم بوده‌ است. او همچنین مدتی رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود

تلاش پدر کرمانی برای ثبت‌نام دختر 3 ساله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری

9:13 در آغازین ساعت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، فردی از استان کرمان به همراه دختر 3 ساله خود برای ثبت‌نام به وزارت کشور مراجعه کرد و قصد ثبت نام خود و دختر خود را داشت که به دختر بچه وی اجازه ثبت نام داده نشد. وی هدف از ثبت‌نام دختر سه ساله خود را شروع فعالیت سیاسی او دانست.

سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شد.

براین اساس طبق اعلام ستاد انتخابات کشور در پایان زمان قانونی روز دوم ثبت نام از داوطلبان، کار ثبت نام ۲۸۷ نفر به طور کامل انجام شد که از این تعداد ۱۲۶ نفر در روز نخست ثبت نام کردند.

ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری از روز سه شنبه ۲۲ فروردین آغاز شده و تا شنبه ۲۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش جمعه ۲۹ اردیبهشت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان در کشور برگزار خواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها