اختصاصی خبرفوری:

صادرات تخم مرغ آزاد شد

رییس ستاد تنظیم بازار از آزاد شدن صادرات تخم‌مرغ خبر داد.

صادرات تخم مرغ آزاد شد

برات قبادیان معاون وزیر صنعت در گفتگو با خبرنگار خبر فوری ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت از تولید داخل و ضمن افزایش تولید تخم مرغ صادرات این محصول آزاد اعلام می شود.
وی افزود: مبنا بر این قرار گرفته است که همکاران ما در جهاد کشاورزی درباره تولید تخم مرغ شرایط را به گونه ای فراهم کنند که بازار داخل از نظر تامین و همچنین قیمت با مشکلی مواجه نشود.
گفتنی است، طی اعتراضاتی که مرغداران و اتحادیه تخم مرغ داشتند این تصمیم گرفته شده است.
مرغداران از واردات تخم مرغ و قیمت آن در کشور ناراضی بودند و اعتراضاتی را در جلوی وزارت صنعت معدن و تجارت داشتند که همین امر باعث شد در جهت دلجویی از این افراد این تصمیم گرفته شود.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مهندس
    0

    ایشالله که کلا تحریم شیم هیچی از ایران صادر نشه که اینقد به مردم فشار نیارین...

  • حسین زنجانم
    0

    صادرات به برادران عراقی عزیز

  • ناشناس
    0

    گویا دلال ها وابسته گان نزدیک مسولین از خدا بی خبر مفت خور حقوق نجومی هستند. یک روز صادرات ممنوع می کنند.با قیمت بسیار پایین پیاز سیب زمینی تخم مرغ و همه همه ارزان خریداری می نمایند. وقتی همه قوت لایموت قشر محروم جمع کردند روز بعدش صادرات آزاد می کنند.تا با ده ها برابر قیمت خریداری شده به برا دارن عراقی بفروشند.وداخل هم با کمبود وحشتناک حساب شده به چند برابر قیمت گردن کلفت هاخریداری کنند.وفقیر فقرا هم فقط حسرت نگاه کردن یک کیلو پیاز بکشند.و حتما با برنامه و حساب شده برای نا امید کردن ونا راضی کردن مردم بدبخت عمل می کنند. غیر از این چیزی به ذهن نمی رسد.

  • غلام
    0

    ای کاش صد در صد تحریم بشیم .و هیچ خوراکی از کشور خارج نشود.

  • مم
    0

    این مردم همه مثل شما حقوق نجومی نمیگیرند که بتونند گوشت قرمز بخورند یک تخم مرغ روزورشون میرسید که شما یاگرا ن میکنید یاصادر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها