آیفون‌های ۲۰۱۹ مجهز به دوربین سه‌گانه هستند

شایعاتی که به تازگی درباره آیفون‌های سال ۲۰۱۹ منتشر شده از وجود دوربین سه‌گانه در تمامی این دستگاه‌ها خبر می‌دهد.

آیفون‌های ۲۰۱۹ مجهز به دوربین سه‌گانه هستند

داستان شایعات و حدس‌های گوشی‌های آیفون سال ۲۰۱۹ تمامی ندارد. چیزهای مختلفی درباره آن‌ها گفته می‌شود اما یک مطلب وجود دارد که بارها و بارها تکرار شده است. این مطلب درباره دوربین آن‌ها است.

بیشترین چیزی که درباره این گوشی‌های شنیده می‌شود این است به احتمال زیاد در آن‌ها از دوربین سه‌گانه استفاده می‌شود. این تغییر در دوربین‌های آیفون یک تکامل جذاب خواهد بود. در ابتدا شایعه شده بود که تنها مدل پرمیوم گوشی‌های آیفون یعنی، آیفون ۱۱ Max (یا آیفون XI Max) از این نوع دوربین استفاده خواهد کرد. اما پس از آن چندین منبع مختلف این مسئله را تائید کردند که حداقل دو مدل از گوشی‌های آینده اپل دارای دوربین سه‌گانه خواهند.

اکنون باز هم ماجرای دوربین گوشی‌های اپل تغییر داشته است، زیرا بعضی از منابع غیررسمی ادعا کرده‌اند تمام آیفون‌های سال ۲۰۱۹ دارای دوربین سه‌گانه خواهند بود. تمام گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ شامل آیفون ۱۱ (آیفون XI)، آیفون ۱۱ Max (آیفون XI Max) و مدل پایین‌تر آن آیفون 11r (آیفون XIR) هستند.

اگر این شایعات درست باشد، جالب به نظر می‌رسد که بفهمیم به قیمت دستگاه‌های اپل چقدر اضافه خواهد شد. هم اکنون نیز گوشی‌های اپل جزو دسته محصولات گران‌قیمت بازار هستند و مطمئنا مدل‌های بعدی آن گران‌تر خواهند بود. اگر حتی مدل پایین‌رده‌تر گوشی‌های آینده اپل، یعنی آیفون 11r هم از دوربین سه‌گانه استفاده کند ممکن است آن هم جزو قمیت آن بیشتر شده و دست‌یابی افراد به آن محدودتر شود.

گوشی‌های اپل هر ساله با فناوری‌های جدیدتری وارد بازار می‌شوند و محبوبیت بالایی نیز در بین کاربران، به ویژه نوجوانان دارند. این دستگاه‌ها با وجود قیمت نسبتا بالای خود به راحتی به فروش می‌رسند و بعضی‌ها حاضرند برای خرید جدیدترین نسخه آن‌ها ساعت‌ها در صف بایستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها