قوانین جدید اسنپ را بدانید/ در صورت درخواست برای لغو سفر چه باید کرد؟


28 فروردین 1398 - 15:40
filemanager/6/siasi/57617321
روز شنبه اسنپ با ارسال پیامکی به کاربران خود اعلام کرد بخشی از قوانین این محصول بروزرسانی شده است.

روز شنبه اسنپ با ارسال پیامکی به کاربران خود اعلام کرد بخشی از قوانین این محصول بروزرسانی شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/siasi/57617321
28 فروردین 1398 - 15:40

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


763

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
داریوش 0 0 پاسخ 1398/4/22 -23:15

اگرکاربرمسافرسفرخودرالغوکردراننده چه کدی رابایدواردکند

داود 4 0 پاسخ 1398/3/27 -13:16

من براي هميشه حذف كردم.

حسن پاکیزه 3 2 پاسخ 1398/3/26 -20:00

مرسی از سرویس کنسلی که بهش توجه شد زنگ میزنم به مسافر میگم کجایی میگه سرویس رو کنسل کن میگم حالا که نمیخوای سوار بشی تو کنسل کن میگه باشه اما تا یک ساعت هم کنسل نمیکنه من میمونم ول معطل اخرشم ناچارم خودم کنسل کنم که بعدش اس اخطار از طرف اسنپ میاد