درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی

حسین فریدون از کریمی قدوسی خواست فایل ادعایی تقلید صدای رییس جمهور را منتشر کند.

درخواست حسین فریدون از کریمی قدوسی

کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مدعی شده فایل صوتی در اختیار دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای رییس جمهور برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند. حسین فریدون در واکنش به این ادعا به خبرنگار برنا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یکبار برای همیشه منتشر کنند.

وی با تکذیب ادعای تقلید صدای رییس جمهور گفت: این ادعای فردی است که به دروغگویی شهره شده و در چند سال گذشته تقریبا همه ادعاهای او تکذیب شده است، البته این فرد ظاهراً حصار آهنی دارد و شکایت از او هم به جایی نمی رسد به همین دلیل تنها راه اثبات دروغ هایش درخواست انتشار سند است تا مردم بدانند چقدر این فرد حرف های بی پایه و اساس می زند.

منبع: برنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مسعود
    0

    اگر کسی به دروغ کویی شهره باشد شما وبرادرتان هستید که روزگار هشتاد میلیون نف را سیاه کردید اگر چند مرد مثل کریمی وذلنور درمجلس بود وحقایق را مردانه می گفتند وضع امروز کشور این نبود پیاز ۱۵ هزار تومان گوشت۱۳۰هزار تومان شما گفتید آنچنان رونق اقتصادی درست کنیم که کسی نیاز به یارانه نداشته باشد بلکه نیاز به پیاز داشته باشد هرکس هم حرف حساب بزند متهم میشود به چیزهایی که لیاقت خودتان است

    نظرات شما -
    • خخخ
      0

      احسنت این قماش وطن فروش بااین حرف ها ازرو نمیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها