خیرین استان فارس ۶۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شیراز کمک کردند

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: با کمک گروهی از خیرین و کمیته امداد ۶۰ بسته شامل یخچال، فرش، گاز و ماشین لباسشویی به ارزش ۲۱۵ میلیون تومان تومان در حال خرید و تحویل به سیل‌زدگان است.

خیرین استان فارس ۶۰ بسته لوازم خانگی به سیل‌زدگان شیراز کمک کردند

علی اکبر رامجردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته خیرین مجمع تامین سلامت فارس 111 تفاهم‌نامه به ارزش 88 میلیارد و 600 میلیون تومان برای اقدامات درمانی و بهداشتی استان منعقد کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: در 15 سال گذشته دو هزار و 500 خیر با مجمع خیرین تامین سلامت فارس همکاری داشته که 48.7 درصد از تعهدات خیرین تامین سلامت فارس در بخش درمان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از تعهدات خیرین استان در سال گذشته مربوط به امور عمرانی از جمله ساخت و ساز است، افزود: 62 درصد مربوط به اهدای ملک و 3 درصد نیز مربوط به خرید تجهیزات و اعطای وام به دانشجویان و حمایت از بیماران نیازمند بوده است.

رامجردی گفت: 68 درصد ارزش ریالی کمک خیرین در کلانشهر شیراز و مابقی در شهرستان‌های فارس هزینه شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس بیان کرد: سال گذشته این مجمع یک هزار و 960 نیاز در حوزه درمان، بهداشت و سلامت در استان را شناسایی کرده که خیرین می‌توانند امور خیر خود را بر اساس اهداف و اولویت‌های استان انتخاب و اجرایی کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در دو سال گذشته تلاش کردیم که توجه مسئولان را به سمت نیازهای دانشجویی جلب کنیم، عنوان کرد: هم‌اینک 34 پروژه با اعتبار 500 میلیارد تومانی در حال ساخت است که 19 مورد آن در شیراز و مابقی در شهرستان‌ها است که در حال عملیات اجرایی قرار دارند.

وی همچنین به کمک شورای هماهنگی خیرین سلامت فارس در سیل اخیر شیراز به ویژه منطقه سعدی هم اشاره و بیان کرد: با کمک گروهی از خیرین و کمیته امداد 60 بسته شامل یخچال، فرش، گاز و ماشین لباسشویی به ارزش 215 میلیون تومان تومان در حال خرید و تحویل به سیل‌زدگان است.

رامجردی بیان کرد: برای نخستین بار سامانه نیارسنجی در فارس راه‌اندازی شده تا نیازها را ثبت و خیرین به سمت آنها هدایت شوند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها