آیا محسن چاوشی خودش را به سانسورچیان فروخته است؟

اعتراض ترانه‌سرای «حلالم‌کن» به محسن چاوشی بخاطر حذف نامش در اخبار و تبلیغات این ترانه: امیدوارم محسن چاوشی اعتبارش را به سانسورچیان نفروشد.

آیا محسن چاوشی خودش را به سانسورچیان فروخته است؟

فریبا صفری نژاد سراینده ترانه «حلام کن» که در تیتراژ و تبلیغات فیلم ژن خوک استفاده شده نسبت به حذف نامش به عنوان ترانه سرا اعتراض کرد و نوشت: این ترانه را حدود ۸ سال پیش داده بودم به محسن چاوشی. هيچ خبری هم دیگر از آن نداشتم. پیگیری هم نکرده بودم. تا سه چهار پيش، اواخر پاییز ۹۴، مطلع شدم که «حلالم کن» را آقای چاوشی برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد داده و مجوز نگرفته است.

نوروز ۹۸ دوستی که از ماجرای مجوز نگرفتن این ترانه آگاه بود، در تماسی تلفنی مطلعم کرد که «حلالم کن»، ترانه ی متن فیلم سینمایی «ژن خوک» است که این روزها در تهران اکران نوروزی دارد! من نه آن فیلم را دیده ام و نه از این که آقای چاوشی کار روی ترانه را تمام کرده و به ژن خوک داده، چیزی می دانستم. پیگیری کردم و دریافتم که «حلالم کن» را ظاهرا با این شرط که اسم من نباشد، منتشر کرده اند!

كار درستی نکرده اند؛ هرچند از اجراي زيباي اين ترانه با صداي چاوشی، مانند همه اجراهاي او بسيار لذت مي برم. امیدوارم محسن چاوشی اعتبار هنری و اجتماعی اش را به هیچ قیمتی به سانسورچیان نفروشد.

منبع: سینما دیلی

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها