اولاد قباد: فراکسیون زنان مجلس اقدام دولت آمریکا علیه سپاه را محکوم می‌کند

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون اقدام دولت آمریکا علیه سپاه را محکوم می‌کند.

اولاد قباد: فراکسیون زنان مجلس اقدام دولت آمریکا علیه سپاه را محکوم می‌کند

فریده اولاد قباد در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) مجلس در واکنش به اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: فراکسیون زنان این اقدام رئیس جمهور آمریکا علیه نیروی رسمی کشور و تصمیم سرمداران کاخ سفید را محکوم می‌کند و آن را مغایر با قواعد و حقوق بین‌المللی می‌دانند.

وی اضافه کرد: نیروهای سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات و تجهیزات جنگی جنگیدند و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند. سپاه برخاسته از متن مردم است و مردم ایران را به عنوان پشتوانه خود دارد.

نماینده مردم تهران گفت: امروز نمایندگان هم صدا با سپاه لباس سبز پوشیدند؛ زیرا سپاه میراث شهدای جنگ تحمیلی است و نمایندگان هم صدا با یکدیگر این را به کشورهای دنیا و ترامپ نشان دادند که همانطور که در هشت سال جنگ با هم همدل بودیم در همه تحریم‌ها هم همدل هستیم.

وی ادامه داد: ما آمریکا فرمانده تروریسم و حمایت کننده نیروهای داعش و تفکیری می‌دانیم. رسالت سپاه دفاع از سرزمین ایران، حفظ و حراست از مرزهای کشور و دفاع از مظلومان جهان بوده و وظایف آن در قانون اساسی مشخص است.

رئیس فراکسیون زنان تاکید کرد: فراکسیون زنان با تاسی از حضرت فاطمه زهرا که هم رزم پدر و همسر خود بود و با تاسی از زینب کبری که هم رزم با امام حسین (ع) بود اعلام می‌کند که با برادران سپاهی، بسیجی و ارتشی خود همرزم است و اقدام دولت آمریکا را محکوم می‌کند.

وی در پایان ترامپ یک تروریست نظامی اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: او می‌خواهد یک جامعه توده وار جهانی را شکل دهد و تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه علیه ایران و سایر کشورها در همین راستا است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ترازی
    0

    سرکارخانم محترم ازخودتون مایه بگذارید نه ازملت یک شهروند حق رای دارد باید خودش تصمیم بگیرد.شما از زبان 80000000میلیون نفر نمیتوانید سخن بگوید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها