آخرین قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۷۰ هزار و ۳۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

آخرین قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز قبل در قیمت 5 میلیون و 70 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 898 هزار تومان معامله می‌شود.

به گفته فعالان بازار، از جمله دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در بازار آزاد طی روز جاری، افزایش قیمت ارز، افزایش تقاضای خرید سکه به دلیل ورود به ماه شعبان و مراسم های عقد و عروسی است.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی2 میلیون و 809 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 789 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 930 هزار تومان فروخته می‌شود.


قیمت طلای 18عیار هم 470 هزار و 300 تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت دو میلیون و 37 هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1299.1 دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم با 220 تومان افزایش نسبت به روز قبل 14 هزار و 180 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 14 هزار و 80 تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 680 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 580 تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به روز کاری قبل 290 تومان افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سید علی اکبر پوراسمعیلی
    0

    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود

    نظرات شما -
    • دکتر چگوارا
      0

      مرگ بر اسرائیل ظالم و آل سعود حرومزاده و آمریکا روباه صفت

  • آقا رحمت
    0

    یاد دلار ۷۰ ریال زمان دزدان غارتگر قبل از انقلاب بخیر سزای اعمال روشن است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها