اظهارات جنجالی داور "عصر جدید" در خصوص این برنامه

داور

اظهارات جنجالی داور "عصر جدید" در خصوص این برنامه

سید بشیر حسینی داور برنامه "عصر جدید" در پست اینستاگرام خود نوشت: من این شبهه و تصور غلط که عصرجدید فقط رسالتش کشف استعداد برای تازه کارهاست را پاسخ دادم. اصلا چنین نیست؛ عصر جدید علاوه بر کشف شدن، شکوفاشدن و دیده شدن را هم هدف خودش میداند؛ همانطور که استاندارد این نوع برنامه سازی، در همه جای دنیا رویکرد تلفیقی حرفه‌ایها و تازه‌کارهاست.

همچنین او در پست سابق خود در اینستاگرام نوشت:

استعدادها در هر سطحی که باشند، امکان کشف و شکوفایی و ارتقا به مرتبه بالاتر دارند. مثل تحصیل که مقطع ابتدایی، متوسطه و عالی داشته و هر مقطعی، خودش پایه‌های متعدد و متنوع دارد. وقتی هم به تحصیلات عالی برسیم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا؛ البته علم بی‌انتها و تمام نشدنی است.

استعداد مثل دانش، بی انتها و دارای سطوح متنوع بوده و باز هم مثل علم، رقابتهایش در سطوح مختلف است. بعضی از آزمون‌ها و آزمایش‌ها در سطح مبتدی و مقدماتی است و بعضی در سطح حرفه‌ای و حتی فوق حرفه‌ای.

مسابقه عصرجدید فوق حرفه‌ای‌ترین مسابقه استعدادیابی کشور است و میخواهد حرفه‌ای‌ها با حضور در آن حرفه‌ای تر شده و مثل این است که به کسانی‌که مدرک دکترا دارند، می‌خواهد فوق‌دکترا بدهد.

کسانی که در مراحل قبلی هستند باید با کشف و شکوفایی و تمرین، خود را به سطح عصرجدید برسانند؛ وگرنه یا در مرحله هیات انتخاب یا در مرحله داوری حذف خواهند شد.

فراموش نکنیم که دبستان یک ماموریت دارد و دانشگاه یک وظیفه دیگر؛ و اگر هرکدام کار دیگری را انجام دهند، به خطا رفته‌اند.

منبع: خبر فوری

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها