درگیری لفظی احسان علیخانی با داور «عصرجدید»+ویدئو


19 فروردین 1398 - 10:15
5caac8ade8251_2019-04-08_08-36
احسان علیخانی با بشیر حسینی داور «عصرجدید» درگیری لفظی پیدا کرد.

احسان علیخانی با بشیر حسینی داور «عصرجدید» درگیری لفظی پیدا کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

19 فروردین 1398 - 10:15

منبع: خبر فوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مهیار 0 1 پاسخ 1398/1/21 -21:11

همه ی داور ها بد هستند به جز آقای امین حیایی???

لوسی 0 1 پاسخ 1398/1/20 -22:02

به نظر من داورا نمی تونن داوری کنن به غیر از آقای حیایی

نازنین 3 1 پاسخ 1398/1/20 -09:47

برنامه ی خیلی خوبیه اما داوراش اصلا بجا تصمیم نمیگیرن

اقای دکتر 2 1 پاسخ 1398/1/20 -09:42

با سلام در کشور ما چیزی که زیاده دکتره چون دانشگاه با پول مدرک را میده ولی کلا داوران مثل خانم نونهالی چه تخصصی داره البته مملکت ما طرف قهرمان ورزش میشه و رای میاره تو شورای شهر تهران خلاصه کار قضاوت خیلی سخته و مدرک هم مثل بند شلوار میمونه تو کشور ما لازم است ولی ارزش نداره

رحمانی 0 4 پاسخ 1398/1/20 -01:32

اصلا رفتاراقای علی خانی صحیح نبود نبایداین طور توبرنامه زنده تلویزون بخواداین طوربایه کارشناس درگیرلفظی داشته باشه

یک نفر 4 10 پاسخ 1398/1/20 -00:50

به نظر من آقای علیخانی باید به رای داور احترام میگذاشت همون کاری که خیلی اوقات با رای های ناعادلانه آقای عظیمی نژاد میکند

سید 1 5 پاسخ 1398/1/20 -00:43

باسلام. برنامه عصرجدید برنامه ای برای شناسایی استعدادهای درخشان هست و ما دراین برنامه شاهدیک اجرای متوسط بودیم و سه داور به این اجرا رأی منفی دادند. این همه هجمه علیه یک کارشناس تحصیل کرده وباسواد قابل درک نیست مگر اینکه دستهای پشت پرده برای تخریب این چهره علمی درکار باشد!!!

محمدی 7 6 پاسخ 1398/1/20 -00:31

هیچ کدوم از این داورا مناسب این برنامه نیستن. وهیچ نظری رو به جا اعلام نمیکنن. در کل باید به خود داورای این برنامه چراغ قرمز داد. حتی کپی این برنامه هم نمیتونن اجرا کنن.

یونس سامع 1398/1/20 -02:28

هیچ کدوم داورا لیاقت آن جا نشستن ندارن.

ج م 12 3 پاسخ 1398/1/19 -23:45

اصلا قضاوت شان به نظر این حقیر صحیح نیست ،به جای اینکه بگذارند طرف هر هنری که داره به نمایش بگذارد همان ب بسم الله نظر منفی اعلام میکنند این بنده خدا به کل از خودش نا امید می شود اصلا کارشناسی شده نیست وفقط با احساسات طرف بازی می شود

رزمنده دفاع مقدس 18 3 پاسخ 1398/1/19 -15:55

برخی از داورای عصر جدید هنوز شرکت کننده کارش تموم نشده چراغ قرمز را روشن میکند واین خیلی بی ادبیست .همچنین نظرشان کارشناسی نیست ودیمی مثبت یا منفی میدهند وازاینکه من دوست نداشتم یادوست داشتم نمره منفی یا مثبت میدهند .لطفا واقع بین باشید وشرکت کننده را مایوس وناامید نکنید دلیل منطقی داشته باشید درواقع سلیقه ای عمل نکنید داور جایگاهی بس والا دارد به نظر اکثر بینندگان این طرز داوری اصلا صحیح وخوشایند نیست .باشخصیت انسانهای خلاق به این شکل بازی نکنید این برنامه تخصص میخواد مگر شما داوران از هر هنر وخلاقیت جدید یا رزمی و...سررشته دارید که بیخودی قضاوت میکنید مخاطبتان اوایل زیاد بود ولی اکنون بااین حرکات ناپسن داوران مخاطب شما کم شده عذرخواهی کنید بگید ما خدا نیستیم که بر همه چیز آگاهی داشته باشیم

ناظر بی طرف 8 4 پاسخ 1398/1/19 -12:13

ظاهرا انگیزه ی عقده شکافی همه ی داوران برنامه عصر جدید بیش از انگیزه ی تشویق هنر نماییهای شگرف بچه های آماتور است. این داوران نیاز این بچه ها را برای تشویق به پیشرفت با آرای منفی تقریبا همیشگی خود در نطفه خفه می کنند؟؟؟!!!

pirooz 1398/1/19 -18:50

متاسفم که فکر میکنید آگاهید؛ ولی مردم بر عدم اشراف شما کاملاً واقفند پس بیش از این عدم صلاحیت خود را به دید همگان نگذارید،ودرجاییکه صاحب نظرنیستید بهتراست به بینندگان اعتماد کنید.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دختری که می‌تواند قدرتمندترین زن انگلیس بعد از ملکه شود/ عاشق پیشه یا قدرت‌طلب؟/ کری سایموند؛ نامزد بوریس جانسون واقعا کیست؟
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد