معوقات و پاداش‌های فرهنگیان از سال ۸۲ بررسی می شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به حضور بطحائی در جلسه امروز این کمیسیون گفت: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش، حدود ۱۵۰ مدرسه در مناطق سیل زده به طور کامل تخریب شده و دیگر قابل استفاده نیست

معوقات و پاداش‌های فرهنگیان از سال ۸۲ بررسی می شود

محمدجواد ابطحی درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: وزیر آموزش و پرورش جهت ارائه گزارش درباره عملکرد این وزارتخانه در سال ۹۷ در جلسه این کمیسیون حضور یافت و اشاره‌ای به اقدامات و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در سال جاری کرد.

وی با بیان اینکه بطحائی درباره خسارت‌های ناشی از سیل به مدارس کشور نیز گزارشی به نمایندگان مجلس ارائه کرد، ادامه داد: طبق گزارش وزیر آموزش و پرورش حدود ۱۵۰ مدرسه در مناطق سیل زده به طور کامل تخریب شده است و دیگر قابل استفاده نیست و همچنین بیش از هزار واحد مدرسه هم باید بازسازی و مرمت شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: طبق گفته بطحائی، برنامه‌های درسی اغلب مدارس مناطق سیل زده به ویژه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول پیش از سال جدید به پایان رسیده است و قرار است طی چند هفته آینده دیگر مقاطع هم برنامه‌های کلاسی خود را به اتمام برسانند تا امتحانات آنان هر چه سریع‌تر برگزار شود.

ابطحی تصریح کرد: همچنین قرار بر این است که در زمان برگزاری امتحان نهایی هم تجدید نظر شود و وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که مجموعه تغییراتی که قرار است در زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان مناطق سیل زده ایجاد شود، طی چند روز آینده نهایی و اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه قرار بر این شد که کلیه معوقات فرهنگیان و پاداش‌های آنان از سال ۸۲ به بعد کاملاً مورد بررسی قرار گیرد و پس از آنکه این مطالبات قطعی شد، رئیس مجلس در جلسه سران قوا آن را مطرح کند و از این طریق بخشی از مطالبات آنان پرداخت شود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها