پرفالوورترين چهره‌هاي ايراني در اينستاگرام چه کساني هستند؟

سال نود و هشت مثل سال‌هاي اخير، شاهد رشد چشمگيري فعاليت شبکه‌هاي اجتماعي عکس محور و ويديو محور هستيم.

پرفالوورترين چهره‌هاي ايراني در اينستاگرام چه کساني هستند؟

هويت ديجيتالي شما در سال نود و هشت، با حضور در شبکه‌هاي اجتماعي داخلي و بين المللي رقم مي‌خورد. در سال نود و هفت، بحث‌هايي درباره فيلترينگ اينستاگرام به گوش رسيد که به نتيجه‌اي نرسيد. در سال نود و هشت که سال سياسي است و اواخر سال، انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با قانون جديد انتخابات را شاهد هستيم، احتمالا شاهد حضور پر رنگ‌تر چهره‌ها در عرصه رقابت‌هاي داغ انتخاباتي در فضاي سايبر باشيم.

شمار مخاطبان اينستاگرام ايرانيان از مرز ۴۰ ميليون نفر فرا‌تر رفته است و شمار گوشي‌هاي هوشمند در ايران، از جمعيت ايران، بيش‌تر است. اين سيگنال خوبي به استارت آپ‌ها و عاشقان کارآفريني ديجيتالي است که خدماتي براي بازار ميليوني جوان و اينترنت مدار ايرانيان در سال نود و هشت، ارائه کنند. از بازي رايانه‌اي تا مشاوره ديجيتالي و غيره. در اين گزارش، نگاهي داريم به پر بيننده‌ترين صفحات اينستاگرام ايرانيان در سالي که گذشت تا در تعطيلات نوروز ۹۸، از اتفاقات ريز و درشت صفحات پر لايک، غافل نشويد.

اينستاگرام مهناز افشار

نامزد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن سي و هفتمين جشنواره فيلم فجر، تنها با حدود چهارصد و اندي پست، بيش از هشت و نيم ميليون فالور دارد و رتبه اول پر بيننده‌ترين صفحه اينستاگرام ايرانيان در اختيار اوست. تراژدي آمپول نالوکسان، مهناز افشار را يکي از جنجالي‌ترين سلبريتي‌هاي سينمايي کشور در سال نود و هفت کرد. سبک زندگي نوروزي مهناز را در تعطيلات ۹۸ دنبال کنيد.


اينستاگرام رامبد جوان

آقاي خندوانه در نوروز نود و هشت، همچنان دومين صفحه پر بيننده اينستاگرام ايرانيان را در اختيار دارد و شمار مخاطبانش از ۸ ميليون گذر کرده است. حداقل بيست درصد کل کاربران ايراني، مخاطب صفحه او هستند و ايشان در ۳ سال اخير، بيش از ۲۴۰۰ پست به اشتراک گذاشته است. ۱۳ صفحه را دنبال ميکند که صفحه نگار جواهريان (همسرش) نيز از آن جمله است. صفحه رامبد در تعطيلات نوروزي، احتمالا مملو از لايک و کامنت شود.


صفحه اينستاگرام حسن ريوندي

حسن ريوندي، هم‌چنان يکه تازه عرصه خنده و سرگرمي در صنعت تفريح ايران است و اين را از شمار فالورهايش که گويا بزودي رکورد مهناز افشار را مي‌گيرد، مي‌توان فهميد. اگر در تعطيلات عيد، فرصتي پيدا کرديد و ديد و بازديد‌ها و آجيل‌هاي گران و شيريني‌هاي وسوسه انگيز و فوتبال‌هاي پر هيجان اجازه داد، گشتي در ويديو‌هاي حسن بزنيد. احتمالا مطالب جالبي براي شما دارد. او همه چيز را به زبان طنز بيان مي‌کند و در اينستاگرامش هم، کمي مفتاوت‌تر از استيج‌هاي طوفاني‌اش در سال نود و هفت است.


صفحه اينستاگرام بهنوش بختياري

ارتش بهنوشي‌ها به مرز هفت و نيم ميليون نفر نزديک مي‌شود. سلبريتي همه فن حريف سينما و تلويزيون و تبليغات و مد و لباس و ترجمه و امور خيريه و…. با حدود هزار و نهصد و اندي پست و ۱۰۴ صفحه‌اي که دنبال ميکند، ۷.۴ ميليون دنبال کننده دارد. بهنوش، استوري زياد مي‌گذارد و در تعطيلات نوروز نود و هشت، ايرانگردي مي‌کند. سبک زندگي و روايت‌هاي او را دنبال کنيد.


اينستاگرام الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، هنرپيشه سينماي ايران است که با نقش آفريني در فيلم «شبي که ماه کامل شد» به کارگرداني نرگس آبيار، سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن سي وهفتمين جشنواره فيلم فجر را شکار کرد. شمار مخاطبانش تا نوروز ۹۸ از مرز شش و نيم ميليون نفر فرا‌تر رفت تا همچنان در فهرست ۵ صفحه پر لايک ايرانيان در اينستاگرام باشد.


اينستاگرام محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار، مطرح‌ترين سلبريتي سينماي ايران در سال نود و هفت است. مسابقه تلويزيوني برنده باش با همه انتقاداتي که به آن وارد شد، توانست او را در شب‌هاي آخر هفته، مهمان خانه‌هاي ميليون ايراني در ۳۱ استان کشور کند. موضوعي که سبب افزايش فالورهايش در سال نود و هفت شد و از مرز شش ميليون تن فرا‌تر رفت. او بيش از هزار و سيصد پست گذاشته و پشت صحنه فعاليت‌هاي سينمايي و شبکه خانگي و گردشگري‌هاي داخلي و خارجي اشا را برايتان روايت مي‌کند. در تعطيلات نوروز نود و هشت، يکي از صفحاتي که کامنت‌هاي پر حرارتي خواهد داشت، صفحه گلزار است.


اينستاگرام پرويز پرستويي

استاد پرستويي با اينستانوشته‌هاي مفهومي محبوب خود، سال نود و هفت را با انتشار بيش از هزار و ششصد و اندي پست و کسب ۴.۵ ميليون فالوور تمام کرد. عادت دارد پست‌هايي مفهومي که برداشت‌هاي وي از سخنان نغز حکما، نويسندگان، فلاسفه ايراني و غربي است را به اشتراک گذاشته و خود را از دنياي سلفي‌هاي يهويي و جشن تولد و عوام بازي برخي از چهره‌ها، جدا کند تا اينستاگرامش، آموزنده باشد. شايد علت افزايش سالانه شمار مخاطبانش، همين نکته باشد.

منبع: روزیاتو

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها