منصوریان در تیم جدید هم ترک عادت نکرد

سرمربی جدید ذوب آهن حالا بر روی دور نتیجه گیری قرار گرفته و روزهای سخت ابتدای حضورش در این تیم را پشت سر گذاشته است.

منصوریان در تیم جدید هم ترک عادت نکرد

علیرضا منصوریان روز گذشته سومین پیروزی پیاپی لیگ برتری خود را برابر صنعت نفت آبادان همراه با ذوب‌آهن تجربه کرد تا بعد از درخشش آسیایی، سبز پوشان دیار زاینده رود را هم از انتهای جدول نجات دهد و حالا در تفکر کسب رتبه تک رقمی همراه با این تیم باشد.


منصوریان که در ابتدای حضورش به عنوان سرمربی ذوب آهن در ۱۰ بازی لیگ برتر نتوانسته بود بردی را به دست آورد حالا سه پیروزی متوالی در جیب دارد و رکورد شکست ناپذیری‌اش هفت هفته شده است.


البته او به این وضعیت عادت دارد. منصوریان همراه با نفت تهران نیز در فصل اول حضورش ۹ هفته و در فصل دوم نیز ۷ هفته در انتظار برد نشست تا به آن برسد. در استقلال تهران هم این روند ادامه پیدا کرد و منصوریان شروع خوبی همراه با آبی‌پوشان نداشت تا این که در ادامه به ترکیب و تاکتیک مورد نظرش رسید و توانست در انتها نایب‌قهرمانی همراه با تیم محبوبش را تجربه کند.


حالا این مربی جوان همراه با ذوبی ها بعد از موفقیت آسیایی و صعود به مرحله گروهی راه برد و نتیجه گیری را در لیگ برتر پیدا کرده و امیدوار است فصل را با حضور در رتبه ششم و یا هفتم به پایان برساند تا در فصل آینده با تدارک تیمی جذاب به دنبال حضور در بین مدعیان قهرمانی باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها