۲ محور در استان کرمانشاه بر اثر ریزش کوه مسدود شد

رئیس پلیس‌ راه استان کرمانشاه گفت: دو محور استان کرمانشاه بر اثر ریزش کوه مسدود شد.

۲ محور در استان کرمانشاه بر اثر ریزش کوه مسدود شد

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: محور حمیل به سمت ایلام و کمربندی شاهو بین روانسر و پاوه به دلیل ریزش کوه مسدود شد و با تلاش دستگاه‌های اجرایی مسیرها در حال بازگشایی است.

رئیس پلیس‌ راه کرمانشاه با اشاره به اینکه تردد روان در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود، افزود: نیروهای امدادی در حال تلاش هستند تا محورهای استان دچار ریزش کوه نشود و مردم با آرامش کامل سفر نوروزی خود را به اتمام برسانند.

حیدری با بیان اینکه بارش باران در مسیر کنگاور به کرمانشاه شدت یافته است، گفت: محور کرمانشاه به کنگاور دارای بیشترین آبگرفتگی است که البته با توجه مردم به توصیه‌ها، تردد در جاده‌های استان کم حجم و ترافیک سبک است.

وی با اشاره به اینکه مردم با توجه به اخطاریه‌‌ها و هشدارهای هواشناسی از توقف در حاشیه رودخانه‌‌ها، مسیلها و سدها خودداری کنند، بیان کرد: تصادفات فوتی و جرح نوروز امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس‌ راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دلیل بارندگی در ساعت‌های آینده در استان کرمانشاه، رانندگان سفر خود را مدیریت کرده و علاوه بر اینکه در شب رانندگی نکنند، به توصیه پلیس راه نیز توجه کافی را داشته باشند.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها