ایرج ملکی از راه‌یابی به مجلس بازماند

با پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، محمد رشیدی به عنوان نفر اول منتخب مردم شد و عبدالرضا مصری، فضل الله رنجبر، جهانبخش امینی و ابراهیم رحیمی زنگنه به دور دوم راه یافتند.

ایرج ملکی از راه‌یابی به مجلس بازماند

براساس اعلام رسمی ستادانتخابات، از مجموع ۲۴۳ هزار و ۷۴۵ رای ماخوذه، «محمد رشیدی» با کسب ۶۱ هزار و ۵۰۸ رای برای بار دوم به عنوان منتخب مردم به صورت مستقیم به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

براساس اعلام ستاد انتخابات همچنین «عبدالرضا مصری»، «فضل الله رنجبر، «جهانبخش امینی» و «ابراهیم رحیمی زنگنه» برای کسب ۲ کرسی باقی مانده این حوزه انتخابیه باید در دور دوم با هم به رقابت بپردازند.

شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در این دوره از انتخابات ۱۱۱ نفر برای کسب این سه کرسی با هم به رقابت پرداختند.

به گفته «محمدرضا آمویی» فرماندار شهرستان کرمانشاه، آرای مردم این حوزه در ۶۴۵ شعبه اخذ رای جمع آوری شد که از این تعداد ۵۴۵ شعبه در مرکز استان به اضافه یک شعبه ویژه اقلیت‌های مذهبی و ۱۰۰ شعبه نیز در بخش‌های فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار دایر بود.

استان کرمانشاه هشت کرسی نمایندگی مجلس در ۶ حوزه انتخابیه دارد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چطو به تو رای ندادن؟

  • کتاب
    0

    برای سرگرمی نمایندگان مجلس خوب بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها