فریادهای دختر 10 ساله ملایری را کسی نشنید/ پدرش او را به سیل سپرد !

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: سیل رودخانه «حرم آباد» شهر ملایر یک دختر 10 ساله را با خود برد.

فریادهای دختر 10 ساله ملایری را کسی نشنید/ پدرش او را به سیل سپرد !

علیمردان طالبی روز چهارشنبه بیان کرد: با توجه حادثه خیز بودن برخی از نقاط در ملایر، این مناطق با قراردادن مانع و بلوک سیمانی آشکار سازی شده است.

وی اضافه کرد: شب گذشته یک موتور سوار با عبور از لابلای موانع سعی در عبور از یک پل باریک را داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان افزود: سیلاب که روی پل را فرا گرفته بود موجب برهم خوردن تعادل موتورسیکلت و سقوط سرنشینان این وسیله نقلیه شامل پدر و دختر نوجوان در داخل رودخانه شد.

طالبی اظهار داشت: با تلاش تیم های امدادی حاضر در محل، پدر به بیرون از رودخانه کشیده شد و هم اینک در بیمارستان بستری است.

وی ادامه داد: با وجود تلاش تیم های آتشنشانی و هلال احمر اثری از دختر یافت نشد و تجسس برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • احمد
    0

    لطفا تیترتون روخوب بنویسین هیچ جای دنیا کسی دخترش رو به سیل نمیده این اتفاق بوده وسهل انگاری

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خدا از شما مسئولین خائن و نالایق بپرسد به دستم باشد که باعث رنجش رهبر عزیزم و خانواده شهدا و پایمال خون شهدا و نارضایتی مردمم شدید اعدام حیف شما هست باید توالتهای ملت با غیرتم را داده به دست شما ناپاکان و نامحرمان و نجس و پست شسته شود

    • علی
      0

      مقصر اصلی کسی است که پل را درست نمیکند مرد بدبخت بینوا اگر ماشین داشت این اتفاق نمی افتاد

    • مهدی عزیزی
      0

      نمیگم کی مقصره فقط اینو میگم یه لحظه کسانی که دختر دارند جای ان ادم خودش تصور کنند حتی فکرش هم ادم دیونه میکنه چه به برسه ادم سرش بیاد اون ادم دردش زیاده ولی یه نفر بیاد بگه پدر دخترش به سیل سپرد دیگه درد بالای درده

    • بهروز
      0

      اتفاقا تیتر درسته اما درک خواننده کم بوده‌... تو این چند روزه هم شاهد بودیم که با وجود اخطار پلیس و هلال‌احمر بازم مردم بی توجه کنار رودخانه‌ها به تماشا و سلفی گرفتن از سیل می‌پردازن... درسته دولت در حوادث غیر مترقبه دیر و کُند عمل میکنه اما نمیتونه فرهنگ پایین بعضی از دوستان و غیر ارزش شمردن جان خود و خانواده توسط بعضی از عزیزان رو اصلاح کنه... بعضی‌ها واقعا فاقد شعور هستن و در سیل‌ها با گرفتن یک گوشی به دست‌شون به روزگار مردم گیر کرده در سیل میخندن و فیلم میگیرن.. مگه موانع نذاشته بودن روی پل؟چرا پس لجبازی کرد و جون اون دختربچه رو به خطر انداخت‌؟

  • هموطن
    0

    من خودم ملایریم.این رودخانه واقعا وحشتناک شده .وکسی نمیتونه ازش رد بشه .واین پدر هم متاسفانه سهل انگاری کرده وجگر گوشه اش رو از دست داده خیلی براشون ناراحتم .در ضمن لطفاً تیتر دیگری انتخاب کنید مثلاً رودخانه حرم آباد پدر را به داغ دختر نشاند

  • فرهاد دایی
    0

    ای پدری که از نظر جسمی دربیمارستانی و ازنظر روحی بدتر. درآن لحظه خطا کردی تصمیم اشتباه گرفتی . ولی شایداگر سرنوشت تو چنین بوده باشه هر جای دیگه هم بودی اتفاق میفتاد . یاعلی بگو و پیگیر جستجوی باجان و بی جان دخترت باش . خداوند غم دلت را جبران کند ان شاءالله.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها