دموکرات‌ها خواستار دریافت گزارش کامل مولر تا دوم آوریل شدند

نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کردند، گزارش مولر درباره مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا تا دوم آوریل (13 فروردین‌ ماه) به کنگره تحویل داده شود.

دموکرات‌ها خواستار دریافت گزارش کامل مولر تا دوم آوریل شدند

این در حالیست که سنای آمریکا که تحت کنترل جمهوری‌خواهان قرار دارد با ارائه قطعنامه‌ای برای تحت فشار گذاشتن وزارت دادگستری این کشور، مخالفت خود را با انتشار گزارش کامل رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی آمریکا ابراز کردند.

رؤسای شش کمیسیون مجلس نمایندگان آمریکا که دموکرات‌ها در آن اکثریت را در اختیار دارند به ویلیام بار، وزیر دادگستری آمریکا نامه‌ای ارسال کرده و در آن درخواست کردند تا در یک بازه زمانی هشت روزه نتایج کلی گزارش رابرت مولر به کنگره تحویل داده شود.

رابرت مولر جمعه گذشته به حدود دو سال پیگیری پرونده مداخله روسیه در انتخابات و اتهام تبانی میان مسکو و اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ پایان داد و این گزارش را به ویلیام بار تحویل داد.

وزیر دادگستری آمریکا در یک یادداشت چهار صفحه‌ای اعلام کرد که رابرت مولر به هیچ مدرکی درباره تبانی میان کمپین انتخاباتی ترامپ و کرملین در انتخابات سال ۲۰۱۶ دست نیافته است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها