قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال صمیمی مردم استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران از استقبال لبریز از محبت و صفای مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید قدردانی کرد.

قدردانی دفتر رئیس جمهور از استقبال صمیمی مردم استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید

متن پیام دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه بهار طبیعت، همزمان با میلاد مسعود حضرت جواد الائمه(ع) و در آستانه میلاد مولای متقیان امیرالمؤمنین علی(ع)، استقبال لبریز از محبت و صفای مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان بوشهر از کاروان دولت تدبیر و امید، جلوه‌ی دیگری از عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در سرزمین دلیران به نمایش گذاشت و مایه قوت و دلگرمی بیشتر خادمان ملت شد.

این استان زیبا که دامن بر پهنه پربرکت خلیج همیشه فارس گسترده، با داشتن اقلیم‌ها و آب و هوای متنوع از دوران‌های دور تا امروز همواره میزبان نژادها، اقوام و گروه‌های مختلف بوده است که با صلح و تفاهم و احترام در کنار هم زیسته‌اند و با حفظ و صیانت این خاک مقدس در مقابل حمله متجاوزان و طمع دشمنان، تاریخی سرشار از حماسه و فداکاری را رقم زده‌اند.

یاد و خاطره ماندگار دلیران تنگستان و فرزندان دلاور آنان در هشت سال دفاع مقدس، همچون نقاطی نورانی و هدایتگر، همواره در تاریخ ایران می‌درخشد.

بی‌شک مردمی که در صحنه‌های گوناگون دفاع از هویت و ارزش‌های اعتقادی و انسانی حماسه‌ساز و افتخارآفرین بوده‌اند و به سربلندی کشور جلوه‌ای درخشان بخشیده‌اند، در خور تقدیر و تشکر فراوانند و این کار باید از طریق جبران مشکلات و کاستی‌های منطقه یا برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت پذیرد.

این استان که به حق پایتخت انرژی ایران لقب گرفته، در صادرات و واردات صنایع دریایی، صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز، صنعت، کشاورزی و وجود نیروگاه هسته‌ای از اهمیت راهبردی و اقتصادی ویژه‌ای برخوردار است.

اکنون با افتتاح طرح‌های بزرگی همچون چهار فاز میدان پارس جنوبی، تولید واحد بودارکننده گاز طبیعی (با هدف حفظ سلامت مردم)، خط انتقال اتان از سایت دو به سایت یک پارس جنوبی و بهره‌برداری از ده‌ها طرح اقتصادی، زیربنایی، صنعتی، بهداشتی، گردشگری، کشاورزی، ورزشی و... که در این سفر صورت گرفت و سایر طرح‌های در دست اقدام، انتظار می‌رود این استان به عنوان یکی از مناطق مهم صنعتی و اقتصادی روز به روز در مسیر رشد و شکوفایی و توسعه بیشتر قرار گیرد.

لازم می‌دانیم به پاس میزبانی گرم و با صفای مردم این استان به ویژه مردم شریف شهرستان کنگان از کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی کنیم که این سفر را به گرمای همبستگی و حضور امیدبخش خود مزیّن کردند.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها