ارز ۴۲۰۰تومانی به کالاهای اساسی در سال ۹۸ نیز اختصاص می‌یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی در حوزه کالاهای اساسی برای سال ۹۸ نیز تکرار می‌شود.

ارز ۴۲۰۰تومانی به کالاهای اساسی در سال ۹۸ نیز اختصاص می‌یابد

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اقدامات دولت برای تنظیم بازار کالاهای اساسی، اظهار داشت: بر اساس گزارش بانک مرکزی، تاکنون 12 هزار میلیارد تومان برای واردات کالاهای اساسی با ارز 4200تومانی تخصیص یافته که برخی از این کالاها وارد کشور شده و برخی در حال ورود به کشور است.

وی با بیان اینکه سیاست تخصیص ارز 4200تومانی در حوزه کالاهای اساسی برای سال 98 نیز تکرار می‌شود، افزود: سیاست دولت این است که همچنان کالاهای اساسی و مایحتاج مردم را با ارز 4200تومانی تأمین کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر اینکه بانک مرکزی سیاست‌های خود را برای تنظیم نرخ ارز در کنترل این بازار اجرایی می‌کند، تصریح کرد: بانک مرکزی پیش‌بینی‌های لازم را برای مصون نگه داشتن بازار ارز و کنترل آن در پایان سال انجام داده است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    دونرخی بکدن ارز سبب اختلاس ورانت وچپاول بیستر ملت خواهد شد همانطوری که قبلا" زمان رفسنجانی رخ خواهد افتاد وکار اشتباه اندر اشتباه است.

  • ناشناس
    0

    دشمنان درونی ملت ایران اسلامی که مدیریت ثروتهای کشور را قبضه کرده و ده ها میلیون مردم را با تنگناهای ساختگی روز افزون بنفع دشمنان بیگانه زمین گیر کرده اند نباید صبر این ملت را بیازمایند زیرا بزودی شعله های خشم این ملت دامان و دودمان آنان و اربابان آنان را خواهد سوزاند بطوری که هیچ راه فرار به روی آنان باز نشود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها