گوشی میان رده هواوی P30 Lite در سایت TENAA مشاهده شد

هواوی مانند تمام گوشی‌های خانواده P قصد دارد تای یک نسخه ارزان قیمت از پرچمدار آینده خود یعنی P30 را با مشخصات میان رده روانه بازار کند.

گوشی میان رده هواوی P30 Lite در سایت TENAA مشاهده شد

به تزاگی گوشی میان رده P30 Lite با صفحه نمایش 6.15 اینچی FHD+ در سایت TENAA برای دریافت تاییدیه ثبت شده است.

پیش از این عکس‌هایی از قاب محافظ گوشی پی 30 لایت هواوی منتشر شده بود که طراحی این گوشی را به همراه یک ناچ قطره‌ای بر روی صفحه نمایش لو داده بود؛ همچنین شایعاتی در مورد صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ این گوشی منتشر شده بود که اکنون با ثبت این گوشی در سایت TENAA این شایعات به واقعیت تبدیل شده‌اند. بر اساس اطلاعات ثبت شده، گوشی پی 30 لایت با یک ارتقاء کوچک نسبت به نسخه P20 Lite، از باتری 3240 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی بهره می‌برد.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت TENAA، ابعاد گوشی پی 30 لایت برابر با 152.9x72.7x7.4 است و کمی بزرگتر از نسل پیشین خود به نظر می‌رسد. نسخه لایت پرچمدار پی 30 از ماژول دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد که بر اساس اطلاعات منتشر شده این دوربین به ترتیب از لنز‌های 2+16+20 مگاپیکسل تشکیل شده است و فلاش LED در بین دو لنز پایینی قرار گرفته است. به گفته تحلیلگران، این میان رده از تراشه Kiring 710 برای قدرت پردازشی و گرافیکی استفاده خواهد کرد؛ البته اطلاعات منتشر شده در مورد تراشه و دوربین پی 30 لایت فعلاً توسط هواوی تایید نشده است.

انتظار می‌رود که هواوی گوشی پی 30 لایت را به همراه دو پرچمدار پی 30 و پی 30 پرو در تاریخ 26 مارس (6 فروردین) معرفی کند. البته این امکان وجود دارد که هواوی نسخه لایت پرچمدار خود را مانند سال‌های گذشته، پیش از مراسم معرفی و عرضه کند. هواوی بر خلاف سامسونگ مانند سال گذشته از بریدگی ناچ برای کاهش حاشیه صفحه نمایش استفاده کرده است و باید دید که آیا هواوی می‌تواند با پرچمدارهای سری P30 به مقابله پرچمداران گلکسی اس 10 سامسونگ برود یا خیر.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها