خوابگاه‌های دانشجویی آموزشکده‌های فنی در استهبان و نی‌ریز نوسازی می‌شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس از بازسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی آموزشکده‌های فنی در شهرستان‌های استهبان و نی‌ریز خبر داد و گفت: در این زمینه اعتبار مورد نیاز تامین شده است.

خوابگاه‌های دانشجویی آموزشکده‌های فنی در استهبان و نی‌ریز نوسازی می‌شود

محمد جامعی امروز در ادامه سفرهای شهرستانی در بازدید از دانشکده‌های فنی امام حسین(ع) استهبان و دانشکده فنی دختران نی‌ریز اظهار داشت: علاوه بر نوسازی خوابگاه‌های این آموزشکده‌ها، آشپزخانه و سلف سرویس آنان نیز بازسازی می‌شود.

جامعی به تشریح جزییات بازدید خود از آموزشکده فنی استهبان اشاره و تصریح کرد: در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان از ساختمان‌ تازه تاسیس آتلیه‌های معماری، آزمایشگاه‌های برق، الکترونیک و کارگاه‌های، تاسیسات مکانیکی و عمران این دانشکده بازدید شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: همچنین از سایت طرح توسعه آموزشکده فنی استهبان که قرار است در آن سایت اداری و خوابگاه جدید ساخته شود نیز بازدید و در مورد پیگیری برای صدور سندهای تک برگ املاک باقی‌مانده آموزشکده نیز تصمیماتی گرفته شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به پروژه در حال ساخت سالن‌ همایش آموزشکده فنی استهبان گفت: از این طرح نیز بازدید و در مورد نحوه تامین و اختصاص اعتبار جهت تکمیل آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

جامعی همچنین در مورد بازدید خود از آموزشکده فنی دختران نی‌ریز اظهار داشت: در این بازدید نیز علاوه بر برگزاری جلسه با کارکنان دانشکده و بررسی مسائل و مشکلات آنان از آشپزخانه، سلف سرویس و خوابگاه نیز بازدید شد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفت قرار است سلف سرویس، خوابگاه و آشپزخانه دانشکده فنی دختران نی‌ریز نیز بازسازی و نوسازی شود گفت: در این سفر در مورد تامین اعتبار و ادامه روند ساخت طرح‌های در دست اقدام آموزشکده فنی دختران نی‌ریز تصمیم لازم گرفته شد.

براساس این گزارش در این بازدید نادر امیدوار معاون فرهنگی و دانشجویی و همچنین محمدرضا ادیب‌پور مسئول دفتر کمیته فنی و عمرانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس جامعی را همراهی کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها