علت حضور مدیران بازنشسته در برخی دستگاه‌ها چیست؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هیچ مدیر بازنشسته‌ای در دستگاه‌های دولتی باقی نمانده است و فقط تعدادی با قرارداد‌های ۶۰ ساعته مشغول به کار هستند.

علت حضور مدیران بازنشسته در برخی دستگاه‌ها چیست؟

قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: در حال حاضر مدیر بازنشسته‌ای در دستگاه‌های دولتی باقی نمانده است.

وی افزود: تمام مدیرانی که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شدند، رفته‌اند و اگر کسی مدیری را می‌شناسد که هنوز به کار مشغول است، می‌تواند معرفی کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برخی از افراد بازنشسته‌ای که هنوز در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند، قرارداد‌های ۶۰ ساعته منعقد کردند که از نظر قانونی منعی ندارد.

سراج تصریح کرد: برخی از اشخاص تصور می‌کنند که این افراد بازنشسته‌ای که با قرارداد‌های ۶۰ ساعته مشغول به کار هستند، به صورت دائمی به کار گرفته شده‌اند که این تصور نادرست است و این افراد تغییر وضعیت داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    نمیشود بازنشستگان را از پست های مهم حذف کرد تجربیات انها گنجی است که یک جوان هنوز به ان نرسیده بخصوص در موقعیتهای حساس که جای ریسک وجود ندارد و موجب اتلاف وقت و سرمایه میشود بکارگیری جوانان پر انرژی و شجاع انهم زیر نظر یک انسان باتجربه و ابدیده معجزه میکند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      نمی پسندم

  • بیکار
    0

    مگه مملکت قحط الرجاله که، یک نفر همچنان بعد از سی و اندی سال، باید تو بستر مدیریت باشه. تازه بعضی ها حدود ۳۹ سال سابقه کار دارن ولی هنوز بازنشست نشدند. باید برید این آقایون رو تو ساعات کاری ببینید که فقط منتظر گذر زمان، جهت اخذ حقوق مبارک ماهانه هستند. البته، واغعن، هغیغطا، یغینن، جزما، تجربه مدیریتی اینها رو کسی نداره. واقعا اینها حیفن بازنشست بشن. به جان، جان بلتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها