امام جمعه قزوین:

انتقام حمله تروریستی به اتوبوس سپاه گرفته شود

امام جمعه قزوین گفت: فرزندان مؤمن ما مورد هدف استکبار جهانی قرار می‌گیرند. مردم انتظار دارند که این انتقام هم از عوامل مزدور داخلی و هم از اربابان ستمگر خارجی آنها گرفته شود.

انتقام حمله تروریستی به اتوبوس سپاه گرفته شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، با بیان اینکه یکی از مهمترین نمادهای تقوا حضور مردم در پشتیبانی از ایمان و عقیده خود است، اظهار کرد: در 22 بهمن مردم راهپیمایی بسیار با عظمت و باشکوهی را برگزار کردند و بار دیگر از ایمان و عقیده خود دفاع کردند.

وی تصریح کرد: طبق تجربه 39 سالی که گذرانده بودیم همه پیش‌بینی می‌کردیم که هر سال مردم جدی‌تر از سال قبل در صحنه حضور پیدا می‌کنند اما وقتی همه به خیابان آمدیم و آن جمعیت باشکوه و با عظمت را در شهر، استان و کشور دیدیم، همه شگفت زده شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: مردم علی رغم مشکلات، گلایه‌ها و بی‌تدبیری‌ها که سختی‌هایی را برای آنها به وجود آورده است، اما خوب فهمیدند که مشکلات را چگونه باید حل کنند و وقتی دشمن این حضور را می‌بیند، در دشمنی خود سست می‌شود و اراده‌اش با حضور مردم شکسته و دل امام زمان (عج) و مستضعفان عالم شاد شد.

عابدینی خاطرنشان کرد: وقتی مردم این پیروزی را جشن می‌گیرند و شاهد خوشحالی‌های خود هستند، به شهادت رساندن جمعی از بهترین فرزندان پاسدارِ مرزبان ما اتفاق می‌افتد. فرزندان مؤمن ما مورد هدف استکبار جهانی قرار می‌گیرند و غیر از اینکه این عاملان واسطه‌ای جهنمی باید به سزای عملشان برسند، مردم انتظار دارند که این انتقام هم از عوامل مزدور داخلی و هم از اربابان ستمگر خارجی آنها گرفته شود.

وی عنوان کرد: مسئولان کشور باید بابصیرت، هوشمندانه و باایمان در مقابل مکرهای دشمنان عمل کنند، اگر شاهدیم قراردادهای ننگینی امضا می‌شود، مشخص است به وعده‌های الهی اعتمادی صورت نگرفته و نسبت به روز قیامت و بازخواست اعمال اعتقادی وجود ندارد.

آیت‌الله عابدینی گفت: البته برخی مسئولان کشور هم به واسطه دستیابی به منافع دنیوی خود راضی به امضای این قراردادهای ننگین می‌شوند و به فکر رسیدن به موقعیت، قدرت و جایگاه خود هستند، اما مردم انقلابی، ولایی و اهل‌بیتی ما هیچ زمانی از ارزش‌های خود دست برنمی‌دارند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: افرادی که به کشور و ملت خود خیانت می‌کنند از چشم مردم خواهند افتاد، اما مردم عزیز ما به راه انقلاب خود ادامه می‌دهند و نگاهشان به مسئولان بی‌کفایت نیست.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها