زمان پرداخت نقدی جاماندگان "بسته حمایتی"

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با اعلام اتمام زمان ثبت پیامک‌های اعتراضی برای جاماندگان بسته‌های حمایتی، جزئیات پرداخت این بسته‌ها را تشریح کرد.

زمان پرداخت نقدی جاماندگان "بسته حمایتی"

رحیم اردلان درباره آخرین آمار پیامک‌های ارسال‌شده از سوی افراد جامانده از دریافت بسته‌های حمایتی اظهار کرد: تا روز 17 بهمن که به‌عنوان آخرین مهلت ارسال پیامک‌ها تعیین شده بود، 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفر در دو سامانه #8*142* و #8*1420* ثبت شده است.

وی تصریح کرد: فرایند بررسی اعتراضات ثبت شده از سوی جاماندگان بسته حمایتی از 23 بهمن آغاز خواهد شد و قرار است در یک بازده زمانی تا 29 بهمن وضعیت افراد جامانده از بسته حمایتی مشخص شوند و در نهایت اسامی افراد که مشمول طرح باشند به وزارت رفاه ارسال خواهد شد.

اردلان یادآور شد: پس از ارسال اسامی به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی خانواده‌های که مستحق بسته حمایتی باشند، واریز خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: از 17 بهمن فعالیت دو سامانه اشاره شده، متوقف شده و در واقع هیچ اعتراضی از این تاریخ به بعد ثبت نخواهد شد.

وی گفت: هم‌اکنون نمی‌توان اعلام کرد که از بین 3 میلیون و 71 هزار و 500 نفری که اعتراض خود را ثبت کرده‌اند چه تعداد بسته حمایتی خود را دریافت می‌کنند و باید منتظر ماند تا اعتراضات بررسی و در نهایت اعلام شود که از طریق شماره تلفن همراه خانواده‌ها به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: اقتصادآنلاین

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • عفت احمدی
    0

    با عرض سلام . چرا به من که درآمدم زیر یک میلیون تومان هست سبد کالا تعلق نگرفته . در ضمن تحت پوشش هیچ بیمه ای هم نیستم . شما همش میگین افرادی که حقوق زیر ۳ میلیون هس سبد حمایتی میدهیم . من که خییییلی کمتر از اینا حقوق دارم . پس تکلیف من چی میشه ؟ لطفا پاسخگو باشین ...

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ببخشید ماهم آمدی نداریم تا الان سهام عدالت هم نگرفتیم باید چکار کنیم

    • کاربر ناشناس
      0

      باسلام ماهم حقوقمون یک میلیون تومن هست وهیچوقت بسته حمایتی نگرفتیم در صورتی افرادی بودن بالا سه میلیون حقوق دارن ولی بسته به اونا تعلق گرفته این چه عدالتی هست

    • کاربر ناشناس
      0

      به نظر من اینها همش سرکاریه اصلا معلوم نیست به چه کسانی تعلق میگیره یه سامانه هم گذاشتن کد ملی میخواد وقتی که کد ملی را میدیم جوابش فقط این است درآمد ماهیانه قبل از ثبت نام اصلا معنی ومفهوم نداره

    • حیدری
      0

      نمی پسندم چرابه من که هیچ درامدی ندارم سبدکالاتعلق نگرفته

  • داود عبادی
    0

    کار این دولت روحانی مسخره بازی شده اگر مردم سوریه یمن ولبنان باشه همین الان کمک مالی به مردم میکنه بابا مردم خودمان در فقر به سر میبرن یکی نیست به این روحانی بگه کوری کری فلجی مردم شرمنده زن وبچشون هستن فکر مردم باشین خدا این دولت را به خاک سیاه کنه که به داده مردم نمیرسه فقط وعده بعید میده یه بسته غذایی میخواد بده فکر میکنه از جیبه باباش بده پول نفت مردم را به غارت میبرید ۲۰۰تومان ندارید به مردم بدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها