درمان زودانزالی مردان از طریق گیاهان دارویی

زود انزالی (premature ejaculation) در مردان از اختلالات جنسی نسبتا شایع است و زمانی رخ می دهد که فرد خیلی زود و قبل از همسرش به اوج لذت جنسی و مرحله انزال می رسد.

درمان زودانزالی مردان از طریق گیاهان دارویی

به گزارش خبر فوری ، انزال زودرس حدود یک سوم مردان را درگیر کرده و باعث ایجاد احساسات ناخوشایندی همچون ناامیدی و اضطراب در فرد شود. برخی مردانی که به این اختلال دچار می شوند اغلب به جای درمان این مشکل سعی می کنند از رابطه جنسی پرهیز کنند اما این کار تنها پاک کردن صورت مسئله است.

اگر شما نیز از دسته مردانی هستید که زود انزالی تاثیر منفی بر زندگی زناشویی تان ایجاد کرده یا جزو زنانی هستید که از زود انزالی همسر خود رنج می برید در ادامه با کوکا همراه شوید تا با روش های درمان قطعی دارویی و خانگی زود انزالی در مردان آشنا شوید.

تشخیص زود انزالی در مردان
پس از مشاهده علائم زود انزالی و مراجعه فرد به پزشک، پزشک درباره سابقه اختلال جنسی سوالاتی پرسیده و ممکن است معاینه فیزیکی انجام دهد. در صورتی که فرد به طور همزمان از زودانزالی و اختلال نعوظ رنج می برد احتمالا آزمایش خون برای بررسی سطح هورمون مردانه تستوسترون و سایر آزمایش ها توصیه خواهد شد.

درمان زودانزالی از طریق گیاهان دارویی

در کنار داروهای شیمیایی که معمولا از سوی روان‌پزشک برای رفع این مشکل تجویز می‌شود، که البته گاهی باعث وابستگی نیز می‌شود، روش‌های درمانی دیگری در طب مکمل وجود دارد که می‌تواند بسیار اثربخش و فاقد عارضه جانبی باشد.

روان‌درمانی یکی از اولین درمان‌های موجود است. تلاش برای رسیدن به آرامش، رفع تنش و اضطراب روزانه، استفاده از رایحه خوش در محیطی دلپذیر و مناسب و احترام به انتظار و عقیده طرف مقابل، هنگام فعالیت جنسی و صحبت کردن با همسر و این‌که از او بخواهید به شما در درمان این موضوع کمک کند، ازجمله راه‌های مفید است.

یکی از بهترین درمان‌ها روش تحریک و توقف است. این روش یک تمرین بسیار خوب و یکی از بهترین درمان‌ها در به تاخیر انداختن انزال است. یک روش دیگر تقویت عضلات ناحیه کف لگن (ناحیه پرینه) است. در این روش فرد باید هر روز چند بار و هر دفعه به مدت چند دقیقه عضلات ناحیه پایین شکم و کف لگن را به صورت پشت سر هم منقبض و سپس شل کند، این روش به مرور به تقویت عضلات ناحیه لگن می‌انجامد و به فرد توانایی بهتری در کنترل انزال می‌دهد.

هسته انبه، هسته عناب و هسته تمبرهندی از بهترین گیاهان دارویی در درمان انزال زودرس است. نوشیدن روزانه دو بار دم‌کرده گل میخک نیز توصیه شده است. نوشیدن دم‌کرده زنجبیل و عسل و مصرف روزانه سیر نیز مفید است. توصیه می‌شود از مصرف ترشی‌ها یا خوراکی‌های ترش مزه پرهیز شود، زیرا این خوراکی باعث تسریع انزال می‌شود. البته خرفه، کنجد سیاه، اسپند و گشنیز نیز مفید هستند که بهتر است مصرف این گیاهان براساس مزاج فرد (گرم یا سرد) و از سوی متخصص طب سنتی تجویز شود.

طب سوزنی با مکانیسم‌های مختلفی ازجمله ایجاد آرامش، تنظیم کردن ترشح هورمون‌های مردانه و تند یا کند کردن جریان خون ناحیه آلت تناسلی نیز می‌تواند روش درمانی بسیار موثری در درمان انزال زودرس یا سایر اختلالات جنسی باشد. بادکش‌گذاری ناحیه کمر و شکم، گرم کردن نقاط خاص طب سوزنی ناحیه زیر شکم با گیاه موکسا نیز مفید است. آموزش طب فشاری (شامل فشار دادن نقاط خاصی در گوش، کف دست و پا و زیر شکم توسط خود بیمار) نیز می‌تواند کمک‌کننده باشد.

منبع: جام جم آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • علی
    0

    خیلی زود میشه

    نظرات شما -
    • سید حسن جعفری
      0

      من کمتر از چهل ثانیه زود انضال میشم

    • مجید
      0

      من ۲۸ سالمه زیر یک دقیقه ارضا میشم راحل چیست

  • اس
    0

    شماره تماس ندارین چون بلد نیستم این فیلم را بخرم

    نظرات شما -
    • سیدحسن جعفری
      0

      من کمتراز ۴۰ ثانیه انزال میشوم

  • بهمنی
    0

    مدت چندین سال که زود انزالی دارم حتی کمترازیک دقیقه عضلات بدنم شل شده کم کم دارم دل سرد میشوم بایدچکارکنم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      سعی کنید آرامش داشته باشید.

  • امیر
    0

    اگه کسی میخواذزود انزاایش درس بشه باید خودار ضایی نکنه.2روزه بگیره تا لاغر بشه.و اعصابش قوی بشه.3بعد موادی که میگن رو بخره .خیلی قوی میشه تو یه مدت کم

    نظرات شما -
    • سید حسن جعفری هستم من زود انزال میشم ۴۰سانیه میشه
      0

      من سید حسن جعفری زود انزالی دارم ۴۰سانیه میشه

  • سعیدپوراحسان
    0

    مش

  • سعید پوراحسان
    0

    مشکلم این هست که زود ارضاع میشیم سنم 28 سال هست کمتر

    نظرات شما -
    • مصطفی استم
      0

      خیلی زودانزال میشم به دو دقیقه نمیرسم راهی حلش چی است

  • مجید
    0

    باسلام من زیر 30 سانیه ارزا میشم بعد آلتم 9 سانت است لطفا یه راه درمانی به من معرفی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها