مردم منتظر بسته حمایتی دیگری تا عید نوروز باشند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسته‌های حمایتی دولت تا عید نورز یک بار دیگر توزیع می‌شود، خواستار برطرف شدن نواقص موجود در نحوه توزیع این بسته‌ها شد.

مردم منتظر بسته حمایتی دیگری تا عید نوروز باشند

سلمان خدادادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به توزیع بسته‌های حمایتی دولت اشاره کرد و اظهار داشت: دولت در بسته‌های حمایتی کار بسیار خوبی را آغاز کرده اما در مکانیزم توزیع بسته‌ها نواقصی است، به طوری که جامعه هدف زیاد مشخص نیست، مطالعات دقیقی در این زمینه نشده و برخی نیز هنوز شناسایی نشد‌ه‌اند.

وی بیان کرد: در این زمینه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شش جلسه با مسئولان مربوطه از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سایر مسئولان و کارشناسان برگزار کرده که در حال هدفمند کردن آن هستیم تا بسته‌های حمایتی خوب و به موقع به افراد کم درآمد و نیازمند پرداخت شود.

خدادادی همچنین به برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد دستمزد کارگران برای سال 98 اشاره کرد و گفت: امسال بیشترین جلسات را کمیسیون با شورای کار در این زمینه برگزار کرده‌ و به دنبال این هستیم بیشتر از سقف اعلام شده دولت که 20 درصد است، مصوب کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد ارائه خدمات به بازنشستگان نیز تصریح کرد: در این زمینه دولت دو هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در نظر گرفته بود که کمیسیون اجتماعی آن را به 10 هزار میلیارد تومان در سال آینده افزایش داده که امیدواریم در کمیسیون تلفیق نیز به تصویب برسد.

وی افزود: مصوبه دیگری که کمیسیون اجتماعی مجلس داشته این بوده که اگر کارمندی بازنشسته شد و پاداش بازنشستگی او به موقع پرداخت نشد دولت موظف است جریمه آن مدت تاخیر را بپردازند.

خدادادی بیان کرد: همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مصوب کرده است، هر نوع خدماتی که کارمندان در کشور از آن استفاده می‌کنند بازنشستگان نیز از این موضوع استثنا نباشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بیمه تکمیلی کارگران بازنشسته نیز تصریح کرد: مصوبه کمیسیون پرداخت تا سقف 30 میلیون تومان است که امیدواریم این مهم نیز محقق شود.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • حمیدرضاقائمی
    0

    با سلام اولا باتوجه به اینکه بنده مستاجر هستم و درحال حاضر بیکار و قدرت پرداخت بیمه ندارم باعنایت به بیست سال سنوات و سن پنجاه وچهار سالگی هیچگونه بسته حمایتی دریافت نکردم و متاسفانه باید عرض کنم پرداخت بسته حمایتی یک دروغ محض بیش نیست لطفا به اونای که به امید حمایت مردم با دنیا دعوا دارند بفرمائید یک زمان شش سال تو جبهه جنگیدم اما درصورت وقوع مجدد جنگ درآینده حداقل به عنوان یک ایرانی هیچ گونه حمایتی نخواه کرد درپایان شماره ۱۴۲۰ مثل همه ای دروغ های دولت یک شوخی بیشتر نیست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بیت المال مال همه مردمه من مستجرم بیکارم بیمه هم ندارم اگه عدالته چرا به من نه سهام عدالت دادین نه سبد کالا خدایا ریشه ظلم و بکن

  • مستمری بگیر تامین اجتماعی
    0

    امیدوارم سبد حمایتی درمرحله دوم فقط ازکارت یارانه به مستری بگیران بدهند تاحقمان رودولت ادا کرده باشد حتماً زیرا ۳نفر رو ۱۰۰۰۰۰تومان تامین اجتماعی داد

    نظرات شما -
    • عجیب
      0

      تامین که حقوق هارو هم اغلب مواقع کم میریزه تا کسی نگه چک هم نمیکنن... وای به حال سبد حمایتی که ارجاع میدن ناکجااباد...

  • بازنشسته فرهنگی
    0

    گداخانه ای به نام ایران. با 200تومان میشه چه کار کرد خجالت نمیکشید؟

  • امین الا
    0

    دروغگو. دشمن خداست

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      خانواده‌هایی هستند که به خاطر کمبود در امد بیمه هم نیستند شما چگونه انها را حمایت می کنید ؟؟یا حتی آنهای که خودشان بیمه می پردازند ولی درامد انچنانی ندارند؟

  • سيد
    0

    وقتي دولتي دروغ بگوييد بايد استعفا بدهد تا يك دولت مقتدر تَر جايگزين شود

  • مهدی بستان آباد
    0

    بسته حمایتی اول و بدین بسته حمایتی دوم پیشکش

  • ص.م
    0

    با سلام دولت با پرداخت بسته حمایتی به مردم نشان داد تا مبلغ 300هزار تومان هیچ تورم ی ایجاد نکرده پس میتوان یارانه مردم افزایش داد

  • حمید
    0

    همه ملت ایران را سر کار گذاشتند. میلیارد میلیارد اختلاس میشه ... حالا با بسته حمایتی مردم را دارند گول میزنند!! اولا که این هم یک اختلاس دیگه است بنام بسته حمایتی به مردم ، به اسم مردم به جیب خودشان!!! دوما اگر هم واریز کنند با این گرانی با این مبلغ فقط 2 کیلو گوشت میتوانی بخری!! سوما چه پولی ، چه کشکی، خیال خودتان را راحت کنم عمرا اگر بدهند..! چهارما اینها بازی سیاسی و تبلیغاتی است برای خوب جلوه دادن نظام در خارج از ایران ، که ما به فکر مردم هستیم و تحریم اثر ندارد...

    نظرات شما -
    • عجیب
      0

      امسال دیگه یک کیلو گوشت هم نمیشه خرید با این پول

  • مجتبی
    0

    ما که بیمه تامین اجتماعی هستیم حقوقمونم زیر سه میلیونه سبدی ندیدیم همش چرت و پرته خودشون پوله رو بالا کشیدن

  • بلوچ
    0

    ما هنوز بسته اول رو دریافت نکردیم منتظر بسته دوم باشیم

  • س. س
    0

    کدوم بسته حمایتی . یک نفر رو من نشنیدم بگه گرفتم. مردم سر کار گذاشتین. انقدر دروغ نگین . بسته دیگه چقدر به شعور مردم توهین می کنیین

  • احمدجهاندیده
    0

    سلام علیکم:برای این افرادی که از اول تا آخر سبد کالا اختصاص نیافته است به کدوم سازمان مراجعه کنیم.

  • بخشی
    0

    متاسفم به این دولت دلسوز که قشرضعیفشو فراموش کرذه وبه فکر ثروتمندان که بهشون بسته حمایتی برسونه ههه

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام

  • واقعا....چی بگم من ی کارگر بیل کولگیم هنوز بسته حمایتی نگرفتم اونای که پولشون از پارو بالا نمیره گرفته این چه نظارتیه
    0

    در دل ما کارگران ساده ب کی بگیم واقعا چون کارگریم باید بمیرم

  • عجیب
    0

    20 درصد تبدیل شد به 13 درصد!!! تازه همین هم ممکنه پشیمون بشن!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها