پیش بازی آرسنال-جلسی: آزمون سخت ساری در امارات

مائوریتسیو ساری در خصوص بازی سخت پیش رو در امارات به بازیکنان خود هشدار داده است.

پیش بازی آرسنال-جلسی: آزمون سخت ساری در امارات

تیم ساری در حالی در رتبه چهارم جدول می تواند جای خوش کند که در صورت پیروزی برابر آرسنال در ورزشگاه امارات می تواند با فاصله 9 امتیازی خیال خود را بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی راحت کند.
ساری سرمربی آبی های لندن در خصوص این بازی گفت: این بازی می تواند همزمان برای ما یک شانس و یک ریسک باشد. آرسنال تیم بسیار خوبی است و در فاز هجومی یکی از بهترین تیم های لیگ برتر هستند. ما می توانیم برابر چنین حریفانی خطرناک باشیم اما به شرطی که بتوانیم تمرکز خود را در بازی حفظ کنیم. ما نیاز داریم در بهترین حالت ممکن عملکرد دفاعی خود را نشان دهیم و 95 دقیقه تمرکز خود را از دست ندهیم.
مهاجم سابق آرسنال، اولویر ژیقو و آلوارو موراتو ممکن است در نوک پیکان خط حمله چلسی شروع کنند و این در حالی است که ساری همچنین می تواند از هازارد به عنوان مهاجم نوک خود در سیستم فالس ناین استفاده کند.
در سمت اونا امری، آنها میزبان حساس ترین دربی لندن برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. آرسنال در هفته گذشته مقابل وستهام شکست خورد و این در حالی بود که آنها مسعود اوزیل را در ترکیب خود نداشتند. این بازیکن آلمانی می تواند برای حضور در برابر چلسی به ترکیب اصلی بازگردد.
اونای امری در این خصوص گفت: من با اوی صحبت کرده ام و خواهان ثبات او هستم. او مصدومیت های زیادی داشته و این مصدومیت ها باعث شده تا او به طور ثابت نتواند بازی کند. من ترجیح می دهم بازیکنان همیشه در یک سطح تمرین کنند تا برای هر بازی آماده باشند. او بازی گذشته را بازی نکرده است ولی برای من شرایط او مانند دیگر بازیکنان تیم است. او در حال حاضر به صورت ثابت تمرین کرده است و به نظرم می تواند در ترکیب این بازی حضور داشته باشد.
خبرهای تیم ها:
توپچی ها برای این بازی راب هولدینگ، هنریک میختاریان و دنی ولبک را در اختیار ندارند. چلسی نیز همچنین روبن لوفتوس چیک را در اختیار نخواهد داشت.
آمار دیدارهای این دو تیم
آرسنال تنها یکی از 14 بازی گذشته خود برابر چلسی را با پیروزی پشت سر گذاشته است(5 تساوی و 8 باخت) و آخرین پیروز آنها در سپتامبر 2016 با نتیجه 3-0 در ورزشگاه امارات بوده است.
چلسی به دنبال دابل کردن آرسنال در یک فصل برای بار پنجم است. آنها در فصل های 2005، 2009، 2012 و 2015 توانستند این کار را انجام دهند و این در حالی است که تنها تیم های لیورپول و منچستر یونایتد موفق شدند تا در هر دو بازی رفت و برگشت پنج بار توپچی ها را شکست دهند.
تنها لیورپول موفق به 13 کلین شیت در این فصل شده است و پس از آن چلسی با 10 کلین شیت حضور دارد و این در حالی است که کمترین مقدار آن برای فولام با 2 بار و پس از آن برای آرسنال با 3 کلین شیت است.
آرسنال در 12 بازی دربی لندن خود در خانه شکست نخورده اند(9 پیروزی و 3 تساوی) و هر 5 بازی گذشته خود را پیروز شده اند. آخرین شکست آنها در ژانویه 2016 برابر چلسی بوده است.
آرسنال موفق به زدن 20 گل در 7 بازی دربی لندن در این فصل شده است که این دو برابر سایر رقبا می باشد.
آرسنال دو بازی از سه بازی گذشته خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته اند که تعداد آن بیش از تعداد شکستی است که در 17 بازی پیش از آن داشته اند.(11 برد، 5 تساوی 1 شکست)
چلسی به دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی خارج از خانه خود می باشد که در صورت اتفاق برای اولین بار پس از دسامبر 2016 خواهد بود که موفق به پیروزی در 6 بازی پیایپی خارج از خانه شده بودند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها