پیش‌بینی فعال توییتری سعودی درباره مجاز شدن فروش مشروب و احداث کلوب‌های شبانه در عربستان

فعال سیاسی و کاربر معروف عربستانی در توئیتر خود با پرداختن به طرح غربی‌سازی ولیعهد این کشور نوشت،‌ محمد بن سلمان به دنبال قانونی و علنی کردن فروش مشروبات الکلی و ایجاد کلوب‌های شبانه است!

پیش‌بینی فعال توییتری سعودی درباره مجاز شدن فروش مشروب و احداث کلوب‌های شبانه در عربستان

مجتهد، فعال توییتری معروف عربستانی درباره طرح غربی‌سازی که محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور در چارچوب سند چشم انداز ۲۰۳۰ خود در پیش گرفته است، در صفحه توئیتری خود نوشت، انتظار می‌رود مرحله دوم این طرح طی هفته‌های آتی اجرایی شود که شامل چندین موضوع است.

به نقل از پایگاه خبری "عربی ۲۱"، مجتهد نوشت، نکات بارز این طرح مجاز شدن خرید و فروش و شرب خمر طی مراحلی است که از هتل‌های چند ستاره آغاز و به رستوران‌ها منتهی خواهد شد، همچنین صدور مجوز احداث کلوب‌های شبانه به همان مفهوم night club که در زبان انگلسی رایج است و نیز صدور مجوز احداث کازینو از دیگر مفاد این طرح است.

وی در ادامه این پیام توئیتری نوشت، شراب عملا و به صورت غیررسمی در برخی هتل‌ها به فروش می‌رسد، کلوب‌های شبانه هم به صورت محرمانه دایر هستند، بنابراین مساله جدید در این طرح ولیعهد تعیین چارچوب و قانونی و علنی کردن آن است.

گفتنی است ولیعهد عربستان از زمان برعهده گرفتن این سمت تصمیمات متنوعی اتخاذ کرده که بارزترین آن احداث هیئت تفریح و سرگرمی است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها