توصیف کیهان از وزیر خارجه آمریکا ؛ مایک پمپئو احمق درجه یک است

 روزنامه کیهان در تیتر یک خود به سفر وزیر امور خارجه آمریکا به قاهره اشاره میکند و وی را احمق درجه یک دولتمردان آمریکا توصیف میکند.

توصیف کیهان از وزیر خارجه آمریکا ؛ مایک پمپئو احمق درجه یک است

در گزارش این روزنامه به سخنان مایک پمپئو مبنی بر اینکه " نیروهای آمریکایی فرشتگان نجات منطقه هستند! " اشاره می کند واین سخنان را حماقت و گستاخی ارزیابی میکند.

کیهان البته به به پرونده سیاه آمریکا در منطقه اشاره دارد وتصریح دارد؛ پمپئو در حالی نظامیان آمریکایی را فرشتگان نجات و سربازان آزادی می‌خواند که این کشور در تاریخ 250 ساله خود، 93 درصد از عمر خود را در جنگ و تجاوز و درگیری با کشورهای دیگر سپری کرده است.البته ، واشنگتن در منطقه غرب آسیا که پمپئو مدعی است نیروهای آمریکایی با هدف ایجاد فرصت‌های آرامش برای مردم، به این منطقه آمده اند، سیاه‌ترین پرونده را دارد؛ به گفته خود مقامات آمریکایی از جمله «جو بایدن» معاون سابق وزیر خارجه آمریکا، «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه سابق این کشور، «راند پاول» سناتور جمهوری خواه، «ادوارد اسنودن» پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و خود ترامپ، گروه‌های مخوف تروریستی «القاعده» و «داعش» را آمریکا به وجود آورده است.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها