نبرد میان گشت های نظارتی با اخلال گران در بازار پیشوا

حسین شریعتمدار تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان خرید اجناس توسط عموم مردم در روزهای پایانی سال و همچنین سوء‌استفاده برخی از اخلال‌گران برای گران‌فروشی در این ایام، تیم‌های مختلف نظارت بر بازار در سطح اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده و از روزهای گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

نبرد میان گشت های نظارتی با اخلال گران در بازار پیشوا

وی افزود: نظارت بر بازار ویژه ایام پایانی سال جاری نبوده و در ایام نوروز نیز ادامه دارد، به همین منظور تیم‌های بازرسی به صورت کشیک در سطح اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و همچنین واحدهای صنفی مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پیشوا تصریح کرد: نظارت و پایش واحدهای صنفی در کل سال وجود دارد؛ ولی این نظارت در ایام پایانی سال بسیار قوی‌تر بوده و با حضور ارگان‌های دیگر مانند نیروی انتظامی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی و دیگر ارگان‌ها انجام می‌شود تا عموم مردم با خیالی آسوده‌تر به خریدهای خود بپردازند.

شریعتمدار در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که موردی از دید تیم‌های بازرسی ارگان‌های ناظر بر قیمت های بازار جا مانده و عموم شهروندان آن را مشاهده کردند می‌توانند موارد مربوطه را با اداره صنعت، معدن و تجارت به شماره 124 و یا تعزیرات حکومتی با شماره 135 درمیان گذارند تا تیم‌های بازرسی سریعاً در محل حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها