چه کنیم تا سندروم درد قاعدگی نگیریم؟/ سرکه سیب و سیر مفیدترین است

سندروم قبل از قاعدگی را با راه‌های درمان خانگی و طب سنتی می‌شود از بین برد.

چه کنیم تا سندروم درد قاعدگی نگیریم؟/ سرکه سیب و سیر مفیدترین است

به گزارش خبر فوری ، پی ام اس در زنان یا سندروم قبل از قاعدگی چیزی است که خانم ها هر ماه از آن رنج می برند، سندرم قبل از قاعدگی تنها تغییرات خلق وخو و سردرد نیست بلکه می تواند حالت تهوع ،نفخ و دل درد ،زیاد شدن اشتها باشد ،در این بخش از نمناک راه هایی را برای کنترل و درمان این سندرم ماهانه پیشنهاد میکنیم که برگرفته از روش های خانگی و طبیعی است.
زنجبیل یک ماده طبیعی برای درمان دردهای قاعدگی است وعادت ماهانه را تنظیم و گرفتگی و درد های شکمی ابتدای قاعدگی را تسکین میدهد، زنجبیل را می توانید درچای و یا در آب بجوشانید و صاف کرده و گرم بنوشید.
روغن اسطوخودوس بسیار در تسکین درد مفید است، این روغن را می توانید در آب گرم حمام بریزید و با قرار گرفتن در آن دردهای عضلانی استرس را کاهش دهد. اسطوخودوس علاوه بر آرام بخشی بوی خوبی دارد و سردرد را نیز آرام میکند.
سرکه سیب و سیر در درمان انواع دردها مثل کاهش نفخ گرفتگی عضلانی سردرد خارش خستگی مفید است.
هیچ چیز به اندازه یک فنجان چای سبز گرم سندرم قاعدگی را تسکین نمی دهد چای سبز را جایگزین چای و قهوه کنید و چند روز قبل از قاعدگی شروع به نوشیدن آن کنید کاهش مصرف کافئین به کاهش سندرم قاعدگی کمک میکند.
علاوه بر مزه خوبی که دارد حاوی امگا 3 و ویتامین دی است حتما یک هفته قبل از عادت ماهانه به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد بخورید چون دل درد و گرفتگی عضلانی را کاهش می دهد.

منبع: نمناک

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها